آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

نگهداری و تعمیر آسانسور هیدرولیک

تعمیر آسانسور | نگهداری و تعمیر آسانسور هیدرولیک

تعمیر آسانسور به مجموعه خدماتی گفته می شود که در گروه سرویس و نگهداری این سیستم ها، از سوی شرکت خدمات آسانسور ارائه می گردد. زمانی که عملکرد متداول تجهیزات آسانسور با اختلال روبرو شود، نشان دهنده یک عیب یا نقص در چند قسمت از قطعات است و باید به سرعت نسبت به بازرسی و تعمیرات اقدام شود.  

آسانسورها سیستم های پیچیده ای هستند، بنابراین به مرور زمان نیازمند سرویس و تعمیرات خواهند بود. اگر طراحی آسانسور، با کیفیت و مطابق استاندارد ها انجام شده باشد، طول مدت عملکرد بهینه برای آن بیشتر است؛ اما آسانسورهای بی کیفیت یا ساخته شده با مصالح اولیه نامناسب در کوتاه مدت به سرعت دچار عیب یا خرابی می شوند.

 اهمیت بازرسی و تعمیر آسانسور به اندازه ای است که با ایمنی و سلامت افراد در ارتباط است. نه تنها شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور وظیفه دارند محصولات خود را به صورت دوره ای بازرسی کنند، بلکه صاحبان و مدیران ساختمان ها باید به صورت روزانه یا ماهانه، عملکرد آسانسور را کنترل کنند. بازرسی عملکرد آسانسور از هزینه‌های هنگفتی که در آینده برای تعمیرات و نگهداری به وجود می آید، جلوگیری می کند.

 اگر در ساختمانی زندگی می کنید که مجهز به آسانسور است، شاید ترجیح می دهید نشانه های خرابی آسانسور یا علائم متداول برای این تجهیزات را بشناسید. 

آموزش گام به گام نصب آسانسور

نصب آسانسور | آموزش گام به گام نصب آسانسور

نکات مهم و مراحل اساسی نصب آسانسور را می توانید در این بحث دنبال کنید. این موارد را برای خرید آسانسور و تعیین موقعیت نصب هم در نظر بگیرید.....

اگر تجارت و کسب و کار شما در یک ساختمان قرار داشته باشد و شما ملزم به جابجایی تعداد افراد زیاد یا وسایل سنگین و مواد و لوازم بین طبقات باشید، یا حتی اگر نیاز به جابجایی پرسنل بین طبقات دارید، آسانسور، یکی از نیازهای اساسی در تجارت شما است.

تجهیزات آسانسور نه تنها جابجایی بین طبقات را آسان می کنند، بلکه می توانند حمل و نقل کالا و افراد را سریع تر و ایمن تر در مقایسه با استفاده از راه پله ها انجام دهند. 

بسیاری از شرکت ها نسبت به نصب آسانسور، کوتاهی می کنند زیرا این کار را یک فرآیند مختل کننده و دست و پا گیر می دانند. این نمی تواند حقیقت داشته باشد؛ در واقع، نصب یک سیستم بالابر مدرن فقط در پنج مرحله، کامل می شود.