آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

تایید صلاحیت شرکت های خدمات آسانسور چگونه انجام میشود؟

بهترین شرکت آسانسور در تهران
  • آیا شرکت دارای مجوز فروش و خدمات بیمه است؟
  • آیا تکنسین هایی که خدمات نصب و تعمیرات و بازرسی آسانسور را ارائه می دهند، به اندازه کافی آموزش دیده هستند؟ تجربه دارند؟ یا گواهی فنی دارند یا خیر؟
  • آیا آسانسورهای ارائه شده در مواقع بحرانی و حوادث، امنیت دارند یا خیر؟
  • شرکت خدمات آسانسور چگونه از سیستم آسانسور نصب شده در یک ساختمان پشتیبانی می کند؟
  • هنگامی که آسانسور در ساختمان خراب باشد، تکنسین ها چگونه برای تعمیرات وقت می‌ گذارند؟ چه مدت تعمیرات طول می کشد؟ و چقدر هزینه دارد؟
  • آیا شرکت آسانسور می تواند قطعات خراب شده یا تعویض شده را ظرف ۲۴ ساعت در دسترس قرار دهد یا خیر؟
  • آیا مشکلات پیچیده آسانسور توسط مهندسین با تجربه حل می شود؟
  • برای نصب و راه اندازی آسانسور در ساختمان به چند روز زمان نیاز است؟
  • خدمات بازرسی آسانسور چقدر هزینه در بر دارد؟
  • آیا پس از بازرسی سالانه آسانسور، گواهی سلامت برای این تجهیزات از سوی شرکت صادر می شود؟
  • خدمات تعویض آسانسور و نوسازی سیستم آسانسور در ساختمان چگونه است؟

قیمت کابین آسانسور چقدر است؟

خرید کابین آسانسور از شرکت فعال

قیمت کابین آسانسور با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. کابین آسانسور با توجه به ظرفیت حمل نفرات یا ظرفیت حمل بار، اندازه مختلفی دارد. طول، عرض و ارتفاع کابین آسانسور مشخص می کند که چه مقدار متریال (مواد) اولیه باید مصرف شود. کیفیت مواد اولیه در ساخت کابین آسانسور در قیمت آن موثر است.


همچنین نوع طرح و مدل اجرا شده برای طراحی کابین آسانسور در قیمت محصولات تاثیر دارد. قیمت کابین آسانسور لاکچری نسبت به سایر مدل های معمولی، گران تر است. هر چه از لوازم جانبی و تزئینات بیشتری داخل کابین آسانسور استفاده شود، قیمت کابین، گرانتر خواهد شد. 


یک استاندارد مشخصی برای اندازه کابین آسانسور وجود دارد. بر این اساس، قیمت گذاری انجام می شود. قیمت انواع کابین آسانسور مجزا از قیمت سایر تجهیزات نظیر موتور آسانسور محاسبه می‌ شود. وقتی شما پک کامل آسانسور را می خرید، هر کدام از اجزای آسانسور قیمت متفاوتی دارند و قسمتی از قیمت کل آسانسور مربوط به کابین آن می باشد. 

خدمات سرویس آسانسور از بهترین شرکت آسانسور

چک لیست سرویس آسانسور

شما اگر سرویس یا تعمیرات و نگهداری آسانسور را از هر شرکتی که دریافت کنید، باز هم وجود این چک لیست ها الزامی است.  وظیفه تهیه چک لیست بر عهده صاحب ساختمان نیست اما شرکت سرویس آسانسور باید این چک لیست ها را در اختیار سرویس کاران و تکنسین‌های خود قرار دهد تا زمانی که به محل اعزام می شوند، آنها را کنترل نمایند.


در ارائه خدمات سرویس آسانسور، تکنسین ها به محل اعزام شده و پس از بازرسی و عیب یابی مشکلات شروع به تعمیرات نگهداری آسانسور می کنند. حتی اگر آسانسور شما هیچ مشکلی نداشته باشد باید طبق چک لیست سرویس آسانسور به صورت دوره‌ای، تمام قسمت ها را بازرسی کنید. این خدمات از طرف بهترین شرکت آسانسور ارائه می شود، بنابراین در وقت و هزینه های خود بسیار صرفه جویی می کنید.

خدمات متنوع در بهترین شرکت آسانسور در اصفهان

شرکت آسانسور فعال

وقتی تصمیم گرفتید با بهترین شرکت آسانسور در اصفهان همکاری کنید، یک سری از خدمات هستند که در طولانی مدت به شما ارائه می شود. قبل از خرید آسانسور، مشاوره خرید به شما ارائه می شود. کارشناسان و مهندسان در شرکت، شما را راهنمایی می کنند تا بهترین مدل آسانسور را به صورت کامل بخرید. آماده کردن یک چک لیست برای خرید آسانسور و بازرسی آسانسور و حتی آماده‌ سازی مقدمات برای شما آماده می شود.


پک کامل آسانسور که به شما ارائه می شود دارای ضمانت یکساله  و خدمات پس از فروش طولانی مدت از سوی بهترین شرکت آسانسور در اصفهان می باشد. کارشناسان بعد از عقد قرارداد سرویس -نگهداری به صورت دوره ای آسانسور شما را سرویس می کنند و اگر لازم باشد تعمیرات و نگهداری را با هزینه حداقل انجام می دهند. بهترین شرکت آسانسور می تواند خدمات تعمیرات یا رفع عیب و خرابی آسانسور را نیز در کنار سایر خدمات ارائه دهد.


برای دریافت هر گونه خدمات مشاوره و خرید پک کامل آسانسور می توانید با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید. برای ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی بهترین آسانسورها را آماده کرده ایم. کیفیت محصولات و ایمنی آسانسورها از هر جهت تضمین شده است.

نحوه تعمیر آسانسور در قسمت های مختلف

تعمیر آسانسور لاکچری

برای اینکه درک دستورالعمل تعمیرات آسانسور برای شما راحت ‌تر باشد، این قسمت را به صورت فهرست گونه معرفی می کنیم. به این ترتیب راحت تر می توانید اهمیت اجرای صحیح نحوه تعمیر آسانسور را متوجه شوید. در ادامه متوجه خواهید شد که خدمات تعمیرات آسانسور را باید از شرکت های معتبر دریافت کنید تا به بهترین شکل برای شما به اجرا درآید.


  • برای تعمیرات آسانسور در تابلو برق باید به فیوزها، سیم ها و کابل ها، کلیدهای برق و اتصالات توجه کنید. اگر روکش سیم ها و کابل ها دچار ترک خوردگی شده باشد، یا به هر دلیلی سیم ها روکش خود را از دست داده باشند، در اولین فرصت باید سیم ها یا کابل های آسیب دیده را جایگزین کنید.
  • تعمیرات آسانسور در قسمت کابین آسانسور شامل سقف آسانسور، دیواره‌ ها و کفپوش است. هر کدام از این قسمت ها باید سالم باشند و ترک خوردگی نداشته باشد؛ یا از حالت مسطح، انحراف پیدا نکرده باشند. هر گونه تغییر از حالت عادی نیاز به تعمیرات خواهد داشت؛ در غیر این صورت، ایمنی افراد به خطر می ‌افتد.
  • نحوه تعمیرات آسانسور به این صورت است که تکنسین ها به صورت دوره ‌ای با توجه به کاربرد آسانسور در یک ساختمان از این تجهیزات بازدید می ‌کنند. چک لیست تعمیرات آسانسور، بهترین ابزار است که می ‌تواند نشان دهد عملکرد آسانسور در دوره های زمانی مختلف چگونه بوده است. موضوع تعمیرات- نگهداری آسانسور، سرویس آسانسور و بازرسی آسانسور از هر جهت اهمیت دارد و حتی نباید کوچکترین کوتاهی در انجام آنها صورت بگیرد.