آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

تعمیر موتور آسانسور چگونه انجام می شود؟

بهترین موتور آسانسور الکو

تعمیرات موتور آسانسور، با استفاده از عیب یابی متخصصان به ساده ترین شکل ممکن انجام می گردد. البته لازم به ذکر است که می بایست برای تعمیر موتور آسانسور خود، حتما کار را به دست متخصصان بسپارید چرا که موتور دارای اجزای بسیار حساسی است که ممکن است افراد متفرقه از آن اطلاع نداشته باشند و منجر به خرابی بیشتر موتور گردند.


یکی از شایع ترین خرابی ها در موتور آسانسور، خرابی بلبرینگ های آن می باشد. در بسیاری از مواقع ممکن است صدایی شبیه به خر خر شنیده باشید که شما را بترساند؛ منشا اصلی این صدا خرابی و اصطکاک زیادی است که بلبرینگ ها تولید می کنند و می بایست سریعا برای تعویض آن ها اقدام شود. پیشنهاد می شود برای این که موتور آسانسور شما خراب نشود و به تعمیرات مجدد نیاز پیدا نکند، سعی کنید از بهترین قطعات یدکی برای درست کردن آن استفاده کنید.


در برخی از مواقع، ممکن است هنگام توقف آسانسور، ضربات شدیدی را احساس نمایید؛ منشا اصلی این ضربات، فاصله افتادن بین دنده های گیربکس می باشد که می بایست برای جلوگیری از آسیب رساندن به کابل های بالا بر و دیگر اجزا، برای تعویض دنده های ساییده شده گیربکس اقدام کنید. زمانی دنده های گیربکس آسانسور شما از بین می روند و ساییده می شوند که روغن داخل گیربکس کم باشد یا جنس خوبی نداشته باشد و دیر به دیر تعویض شده باشد. در مواردی هم  تست ترمز اضطراری آسانسور در هنگام تحویل استاندارد باعث آسیب به دندانه های گیربکس میشود.


با توجه به گرانی بیش از حد هزینه تعمیرات موتور آسانسور، می بایست در استفاده و نگهداری آن کوشش بیشتری داشته باشید. برای تعمیر موتور آسانسور خود، می بایست حتما کار را به دست متخصصان بسپارید و از سپردن کار به دست افراد متفرقه، شدیدا خودداری نمایید.


فضای مورد نیاز برای نصب آسانسور

برای تعیین ابعاد کابین آسانسور، نیاز است که ظرفیت آن را بررسی کنید. معمولاً این ابعاد توسط شرکت های معتبر آسانسور بر اساس مقررات و استانداردهای آسانسورسازی، برای حداکثر مساحت در هر ظرفیت تعیین میگردند. برای محاسبه مساحت اصلی، مساحت داخل کابین اندازه گیری می شود و فضای اضافی سمت در آسانسور به عنوان مساحت اصلی حساب نمی شود.


برای نصب آسانسور به فضای استانداردی نیاز دارید که طبق قانون نصب، این فضا شامل سه قسمت عمودی، افقی و فضای مورد نیاز برای موتور خانه است. البته که این موضوع را در نظر بگیرید که برای وزنه تعادل آسانسور، محلی که برای نصب باید درنظر بگیرید ، چیزی حدود ۳۰ سانتی متر باید باشد. البته در آسانسورهایی با ظرفیت بالا، وزنه های تعادل معمولا به کنار کابین منتقل می شوند.


عمق درب چاه برای نصب آسانسور 

برای تعیین عمق درب چاه جهت نصب آسانسور، باید دقت کنید که آسانسورهای دارای درب های نیمه اتوماتیک، معمولاً حدود ۲۰سانتی متر از عمق یک چاله اسانسور را پر می کنند و آسانسورهای با درب اتوماتیک از نوع تلسکوپی ، عمق بین ۲۵ تا ۳۵ سانتی را اشغال می کند. 

چرا سرویس و تعمیرات دوره‌ای آسانسور ضروری است؟

اگر سرویس و نگهداری دوره ‌ای آسانسور به موقع انجام شود، میزان خرابی قطعات آسانسور کاهش پیدا می ‌کند و این موضوع ارتباط مستقیم با کاهش هزینه و افزایش طول عمر آسانسور دارد. سرویس آسانسور اصفهان و نگهداری آسانسور در ساختمان‌ های مختلف، متفاوت است. به طور مثال در ساختمان‌ های تجاری و اداری، از آسانسور به صورت مداوم استفاده می ‌شود و کابین آسانسور به طور مداوم در حرکت است که این امر، بی ‌تاثیر در ساییدگی درب آسانسور نیست.


بدین ترتیب، تکنسین مربوطه به منظور حفظ ایمنی و پیشگیری از فرسودگی آسانسور، برنامه زمانی کوتاه ‌تری را برای سرویس و نگهداری در نظر می‌گیرد. عوامل مختلفی تعیین کننده زمان نگهداری و سرویس آسانسور شامل موارد زیر می باشد که درباره هر یک، توضیح مختصری ارائه می شود.


انواع مدل‌ آسانسور 

 آسانسور دارای انواع مختلفی می ‌باشد. انتخاب نوع آسانسور، بسته به نوع استفاده متفاوت است، بنابراین زمان سرویس و نگهداری هر یک، متفاوت از دیگری در نظر گرفته می ‌شود. شرکتی که آسانسور را ارائه می ‌دهد در ارتباط با بازرسی و سرویس آسانسور، شما را راهنمایی می ‌کند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهد داد.


محل زندگی 

در هر شهر، هزینه‌ های مربوط به بازرسی و نگهداری آسانسور و مقررات ایمنی تعیین شده برای مراقبت از آسانسور ممکن است متفاوت باشد؛ بنابراین پیروی از قوانین مربوط به سرویس و نگهداری آسانسور در هر شهری حائز اهمیت است. سرویس آسانسور اصفهان در شرایط اضطراری توسط افراد حرفه ‌ای اجرا می ‌شود تا با حداقل هزینه، هر چه سریع تر آسانسور به حالت قبلی خود باز گردانده شود و ایمنی ساختمان حفظ گردد.


نوع قرارداد منعقد شده 

انتخاب نوع پیمانکار، در هنگام نصب آسانسور این امکان را برایتان فراهم می ‌کند که زمان سرویس و نگهداری آسانسور مشخص شود و به نیازهای شما به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شود.


نکاتی درباره خرید اینترنتی آسانسور

آموزش تعمیر موتور آسانسور

یکی از مهم ترین معایب خرید اینترنتی، مشاهده نکردن کالا از نزدیک می باشد. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی موتور و دیگر اجزای آسانسور، تصویر کالا های باکیفیت را در سایت خود قرار می دهند ولی کالایی را که ارسال می کنند، ممکن است به کیفیت کالای داخل عکس نباشد و این امر سبب می شود مقدار بسیار زیادی از پول شما هدر برود و دیگر نتوانید خسارت وارد شده را جبران نمایید. لازم به ذکر است که برای خرید موتور آسانسور به صورت اینترنتی، می بایست به نکاتی کلیدی توجه کنید تا دچار مشکل نشوید.


یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در حین خرید موتور آسانسور به صورت اینترنتی رعایت کنید، این است که به هیچ عنوان پول را پیش از تحویل کالا به حساب فروشنده واریز نکنید چرا که ممکن است فروشگاه اینترنتی آن ها کلاهبرداری باشد و مبلغ هنگفتی از شما کلاهبرداری کنند. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی معتبر، به شما پیشنهاد می کنند که پس از بازدید از موتور آسانسور سفارش داده شده، مبلغ را درب منزل پرداخت کنید تا دچار نگرانی برای کیفیت کالا و پول خود نداشته باشید.


یکی دیگر از نکاتی که می بایست در خرید موتور آسانسور به صورت اینترنتی رعایت کنید، دقت به اصالت کالا است. همانطور که می دانید، همه موتور های آسانسور ها، دارای یک سریال نامبر و پارت نامبر هستند که اصالت کالا را مشخص می کنند. پیش از پرداخت هزینه موتور آسانسور، می بایست وارد سایت اصلی تولید کننده موتور آسانسور شوید و پارت نامبر و سریال نامبر را وارد نمایید و پس از تایید اصالت کالا هزینه را پرداخت نمایید. امروزه، با گسترش سایت های کلاه برداری، سعی کنید به هیچ عنوان پیش از خرید موتور آسانسور به صورت اینترنتی، پول را واریز نکنید تا دچار ضرر مالی بسیار زیاد نشوید.


عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آسانسور تک نفره راه پله

قیمت آسانسور خانگی مناسب برای 5 طبقه

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، آسانسور های تک نفره دارای اجزای بسیار کمی نسبت به آسانسور های دیگر هستند و این امر سبب شده تا قیمت بسیار مناسب تری نیز داشته باشند. آسانسور های تک نفره، نیازی به حفر چاه آسانسور ندارد و می توان موتور و دیگر اجزای آن را بر روی سقف خانه راه اندازی نمود. اما مهم تر از همه، برند است که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت آسانسور تک نفره داشته باشد. همانطور که می دانید، زمانی که نام برند خارجی شنیده می شود ، شما متوجه قیمت بالای آن می شوید.


چرا که اجزای آسانسور خارجی می بایست به صورت ارزی خریداری شوند؛ اما کشور ما خوشبختانه تولید کننده قطعات آسانسور با قیمت بسیار مناسب تری می باشد و پیشنهاد می شود برای حمایت از تولیدات ملی، حتما برای آسانسور تکنفره خود از اجناس داخلی استفاده نمایید و شاهد کیفیت بسیار بالای آن ها شوید. تعداد طبقات، نیز می توانند نقش بسزایی در تایین قیمت آسانسور تک نفره وسط راه پله داشته باشد. اما اکثر افرادی که می خواهند از آسانسور های تک نفره وسط راه پله استفاده نمایند، دارای منازل دو طبقه ای می باشند و این امر سبب می شود قیمت آسانسور برای آن ها مناسب تر شود.


استفاده از آسانسور های تک نفره وسط راه پله، می تواند گزینه بسیار خوبی برای منازل دو طبقه باشد. پیشنهاد می شود برای آن که بتوانید این وسیله بسیار مفید و پر کاربرد را خریداری کنید، حتما به شرکت های تولید کننده داخلی سری بزنید و با خیالی آسوده آسانسور تک نفره وسط راه پله را از آن ها خریداری نمایید.