آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

تعمیر موتور آسانسور چگونه انجام می شود؟

بهترین موتور آسانسور الکو

تعمیرات موتور آسانسور، با استفاده از عیب یابی متخصصان به ساده ترین شکل ممکن انجام می گردد. البته لازم به ذکر است که می بایست برای تعمیر موتور آسانسور خود، حتما کار را به دست متخصصان بسپارید چرا که موتور دارای اجزای بسیار حساسی است که ممکن است افراد متفرقه از آن اطلاع نداشته باشند و منجر به خرابی بیشتر موتور گردند.


یکی از شایع ترین خرابی ها در موتور آسانسور، خرابی بلبرینگ های آن می باشد. در بسیاری از مواقع ممکن است صدایی شبیه به خر خر شنیده باشید که شما را بترساند؛ منشا اصلی این صدا خرابی و اصطکاک زیادی است که بلبرینگ ها تولید می کنند و می بایست سریعا برای تعویض آن ها اقدام شود. پیشنهاد می شود برای این که موتور آسانسور شما خراب نشود و به تعمیرات مجدد نیاز پیدا نکند، سعی کنید از بهترین قطعات یدکی برای درست کردن آن استفاده کنید.


در برخی از مواقع، ممکن است هنگام توقف آسانسور، ضربات شدیدی را احساس نمایید؛ منشا اصلی این ضربات، فاصله افتادن بین دنده های گیربکس می باشد که می بایست برای جلوگیری از آسیب رساندن به کابل های بالا بر و دیگر اجزا، برای تعویض دنده های ساییده شده گیربکس اقدام کنید. زمانی دنده های گیربکس آسانسور شما از بین می روند و ساییده می شوند که روغن داخل گیربکس کم باشد یا جنس خوبی نداشته باشد و دیر به دیر تعویض شده باشد. در مواردی هم  تست ترمز اضطراری آسانسور در هنگام تحویل استاندارد باعث آسیب به دندانه های گیربکس میشود.


با توجه به گرانی بیش از حد هزینه تعمیرات موتور آسانسور، می بایست در استفاده و نگهداری آن کوشش بیشتری داشته باشید. برای تعمیر موتور آسانسور خود، می بایست حتما کار را به دست متخصصان بسپارید و از سپردن کار به دست افراد متفرقه، شدیدا خودداری نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد