آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

قیمت نصب آسانسور دو نفره

قیمت آسانسور در اراک

همان طور که می دانید، آسانسورهای دو نفره می توانند انواع مختلفی داشته باشند که طبیعتاً این انواع می تواند بر روی قیمت آن نیز تاثیر بگذارد. عموماً برای خانه و برج ها از آسانسور های هیدرولیکی و کششی استفاده می شود چرا که آسانسورهای هیدرولیکی سر و صدای کمتری نسبت به کششی دارند.


از این رو، قیمت این نمونه از انواع آسانسورهای دو نفره بیشتر خواهد بود. ساختمان های جدید به دلیل ساختار مخصوصی که دارند نسبت به ساختمان های قدیمی قیمت نصب آسانسور در آن ها کمتر است. اما به طور کلی عواملی که می توانند بر روی قیمت نصب آسانسور تاثیر بگذارد شامل: نوع آسانسور، نوع ساختمان، مراحل نصب آسانسور می شوند. البته که قیمت مواد اولیه و سایر موارد نیز در این روند تاثیر گذارند. 


یکی دیگر از نکته هایی که در قیمت آسانسور دو نفره تاثیر خواهد گذاشت، تعداد توقف است. یعنی باید به این نکته توجه کرد که هر چه تعداد ایستگاه های آسانسور بیشتر باشد تعداد درب، تعداد ریل آسانسور و … بیشتر خواهد بود. شما خریداران عزیز باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که به دلیل تغییر قیمت مواد اولیه در بازار، روزانه قیمت آسانسورها تغییر می کند. از این رو بهترین روش برای اطلاع از قیمت این اتاقک متحرک، تماس با شرکت های معتبر آسانسورسازی و ارائه دهنده خدمات آسانسوری می باشد. 


مزایای موتور آسانسور الکو

قیمت موتور آسانسور بهران

موتور های آسانسور الکو، دارای مزایای بسیار زیادی هستند و این امر سبب شده است تا بسیاری از افراد طرفدار این نوع موتور آسانسور شوند. زمانی که به مشاوران ساخت و اجرای آسانسور مراجعه می کنید، اکثر آن ها به شما پیشنهاد می کنند که از قطعات و اجزای آسانسوری الکو استفاده نمایید. استفاده از موتور و دیگر اجزای آسانسور الکو، سبب می شود تا دیگر نیازی به تعمیرات پی در پی نداشته باشید و بتوانید مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایید.

یکی از مهم ترین مزایای موتور های آسانسور الکو، وجود سیستم های خنک کننده می باشد؛ وجود سیستم های خنک کننده در موتور الکو، سبب شده است تا دمای آن در حین کار بیش از حد مجاز بالا نرود. علاوه بر آن، وجود سیستم خنک کننده سبب می شود تا موتور آسانسور در حین کار عملکرد بهتری داشته باشد و بتواند مدت زمان طولانی تری کار کند. 

یکی دیگر از مزایای موتور های آسانسور الکو، وجود بلبرینگ در آن می باشد. در برخی از موتور های آسانسور به دلیل کاهش هزینه، بجای بلبرینگ از یاتاقان استفاده می نمایند. یاتاقان ها می بایست زود به زود روغن کاری شوند و نمی توانند همانند بلبرینگ روان عمل کنند. به همین دلیل، شرکت الکو برای موتور های آسانسور خود، از بلبرینگ استفاده نموده است. اگر به دنبال یک آسانسور بسیار خوب و مرغوب هستید و می خواهید از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار باشد، بهترین گزینه موتور برای شما موتور آسانسور الکو می باشد.

تعمیر آسانسور در تهران

تعمیر آسانسور خانگی و صنعتی

خدمات تعمیر آسانسور در تهران برای تمام آسانسورهای در حال استفاده در قسمت های مختلف شهر در ساختمان های مختلف ارائه می شود. آسانسورها بخش مهمی از زندگی روزمره همه ما هستند و زندگی را آسان تر می کنند. با آسانسور می توانیم سریع تر به طبقات مختلف ساختمان برویم؛ حتی بسیاری از آسانسورها این اجازه را می ‌دهند که کالاها یا بیماران خود را بین طبقات جابجا کنیم. 


با این حال، لازم به ذکر است حتی اگر متوجه نشویم، آسانسورها نیاز به تعمیرات پیدا می ‌کنند. خدمات و نگهداری مداوم از آسانسورها باعث می ‌شود عملکرد آنها در طولانی مدت مختل نشود. کارشناسان توصیه می کنند که بهتر است آسانسورها دو بار در سال، بازرسی و نگهداری شوند. با برنامه تعمیر آسانسور در تهران به صورت منظم که توسط تکنسین‌ های آموزش دیده به اجرا در می آید، می ‌توان مطمئن بود که آیا همه اجزای آسانسور به درستی کار می کنند یا باید قطعات، تعمیر و تعویض شوند. اگر به دنبال بهترین شرکت هستید که تعمیر آسانسور در تهران را ارائه دهد، چند  نکته وجود دارد که بهتر است به آنها توجه داشته باشید. 

آموزش نصب آسانسور در ساختمان

مراحل نصب آسانسور در ساختمان

دوره آموزش نصب آسانسور شامل سر فصل هایی است که درباره آشنایی با انواع آسانسور، مراحل نصب تجهیزات و قطعات آسانسور و روش های عیب یابی صحبت ‌می کند. نصب آسانسور خانگی با نصب آسانسور صنعتی و آسانسور در ساختمان های تجاری و برج های مرتفع، متفاوت است. مدت زمان نصب و راه اندازی آسانسور به عوامل زیادی بستگی دارد. همچنین تجهیزات به کار رفته  در آسانسورها متفاوت هستند. تمام این موارد در آموزش نصب انواع آسانسور به افراد ارائه می شود.


یکی دیگر از مواردی که در آموزش نصب آسانسور اهمیت دارد، اطلاع از قوانین و مقررات نصب و راه اندازی آسانسور است. شرکت خدمات آسانسور با استفاده از یک چک لیست یا جدول از پیش تعیین شده، آسانسور را به مشتری تحویل می‌دهد و پس از نصب و راه اندازی، امنیت و صحت عملکرد آن را تایید می‌کند. با توجه به این موارد، مراحل نصب آسانسور در یک ساختمان به زمانی در حد چندروز نیاز دارد.


طراحی و ساخت آسانسور با توجه به نیاز ساختمان و بودجه مالی مشتری انجام می شود. اطلاع از چک لیست سرویس آسانسور و مواردی که در تعمیرات نگهداری آسانسور باید لحاظ شود نیز، جزو سرفصل های آموزش نصب آسانسور قرار دارد. متقاضیانی که در این دوره‌ های آموزشی شرکت می کنند می توانند با شرکت ساخت آسانسور یا شرکت سرویس آسانسور همکاری داشته باشند.


تعرفه سرویس آسانسور 1401 بر اساس نوع ساختمان

تعمرفه سرویس آسانسور 1400

یکی از دیدگاه هایی که بر اساس آن، تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ معین می ‌شود، نوع ساختمان است. در نرخنامه مصوبه سندیکا، قراردادهای سرویس و تعمیرات- نگهداری آسانسور برای ساختمان ها به ۵ دسته تقسیم بندی می شود. این ۵ دسته به صورت زیر است:

ساختمان های گروه ۱ شامل ساختمان های مسکونی است.

ساختمان های گروه ۲ شامل ساختمان های اداری تا ۱۰ واحد می باشد.

ساختمان های گروه ۳ شامل ساختمان های اداری از ۱۰ واحد به بالا، مجتمع های تجاری، ساختمان پزشکی، بانک ‌ها، مدارس، مجتمع های تفریحی، رستوران ها و تالارهای پذیرایی، آسانسورهای پارکینگ های عمومی و مسافرخانه ها است.

ساختمان های گروه ۴ شامل بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز خدمات درمانی، آزمایشگاه، رادیولوژی، هتل ‌ها و آشپزخانه های صنعتی است.

ساختمان های گروه ۵ شامل سازمان های بزرگ دولتی و عمومی، دادسراها و دادگاه ها، شهرداری، کلانتری، وزارتخانه، فرودگاه، مترو، مسجد و نظایر اینها می باشد.

تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ برای این ۵ گروه ساختمان به ازای هر طبقه جدا تعریف شده است؛ و هر کدام از تعرفه ها بسته به اینکه چند لاین آسانسور در ساختمان وجود داشته باشد متفاوت است. لازم به ذکر است هزینه سرویس، تعمیرات- نگهداری آسانسور برای ساختمان هایی که دارای پله برقی هستند متفاوت در نظر گرفته شده است. نرخ اعلام شده در مصوبه سندیکا درج شده است.