آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

هزینه نصب آسانسور دو نفره

قیمت آسانسور دو نفره شیشه ای

آسانسورهای دو نفره می توانند انواع مختلفی داشته باشند که طبیعتاً این انواع می تواند بر روی قیمت آن نیز تاثیر بگذارد. عموماً برای خانه و برج ها از آسانسور های هیدرولیکی و کششی استفاده می شود چرا که آسانسورهای هیدرولیکی سر و صدای کمتری نسبت به کششی دارند. از این رو، قیمت این نمونه از انواع آسانسورهای دو نفره بیشتر خواهد بود. ساختمان های جدید به دلیل ساختار مخصوصی که دارند نسبت به ساختمان های قدیمی قیمت نصب آسانسور در آن ها کمتر است. اما به طور کلی عواملی که می توانند بر روی قیمت نصب آسانسور تاثیر بگذارد شامل: نوع آسانسور، نوع ساختمان، مراحل نصب آسانسور می شوند. البته که قیمت مواد اولیه و سایر موارد نیز در این روند تاثیر گذارند. 


یکی دیگر از نکته هایی که در قیمت آسانسور دو نفره تاثیر خواهد گذاشت، تعداد توقف است. یعنی باید به این نکته توجه کرد که هر چه تعداد ایستگاه های آسانسور بیشتر باشد تعداد درب، تعداد ریل آسانسور و … بیشتر خواهد بود. شما خریداران عزیز باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که به دلیل تغییر قیمت مواد اولیه در بازار، روزانه قیمت آسانسورها تغییر می کند. از این رو بهترین روش برای اطلاع از قیمت این اتاقک متحرک، تماس با شرکت های معتبر آسانسورسازی و ارائه دهنده خدمات آسانسوری است. 

علائم خرابی موتور آسانسور

قیمت موتور آسانسور

یکی از علائم خرابی موتور های آسانسور، افزایش صدا است. در بسیاری از مواقع ممکن است در حین استفاده از آسانسور صداهایی همچون استحکاک را شنیده باشید. این صدا زمانی تولید می گردد که بلبرینگ های شفت موتور دچار خرابی شده اند و اگر سریعا برای تعویض آن ها اقدام نشود، ممکن است موتور به طور کامل قفل شود و بسوزد. به همین دلیل، می بایست در زمان سرویس های آسانسور از متخصصان درخواست نماییم که برای روانکاری یا تعویض بلبرینگ های موتور آسانسور در صورت خراب بودن اقدامات لازم را انجام دهند.

یکی دیگر از علائم خرابی موتور آسانسور، بالا رفتن جریان مصرفی موتور است. در بسیاری از اوقات ممکن است مشاهده کرده باشید که صدای زیادی از سیم پیچ موتور به گوش میرسد. این امر زمانی رخ می دهد که سیستم برقی موتور شامل درایو یا کنتاکتورها و حتی سیم پیچ موتور دچار سوختگی شده است و می بایست برای تعویض آن ها اقدام گردد.

اگر با مشکل خرابی موتور مواجه شدید، پیشنهاد می شود خود به تنهایی هیچ اقدامی انجام ندهید و با تماس به دفاتر نمایندگی از متخصصان در خواست نمایید تا برای بازدید و تعمیرات آسانسور شما درب محل حاضر شوند. 

مراحل بازسازی کابین آسانسور

بازسازی کابین آسانسور استیل

پیش از انجام هر کاری، افراد متخصص کابین آسانسور را با دقت بررسی می کنند و قسمت های فرسوده که تعویض آنها ضرورت دارد را انتخاب می کنند. پس از آن، به سراغ اسکلت کابین می روند و در صورت لزوم و ایجاد شکستگی ها، اسکلت را جوشکاری می کنند تا کابین آسانسور محکم تر و در برابر ضربات استوار تر شود. جوشکاری اسکلت کابین، سبب می شود تا آسانسور در حین حرکت صدای اضافه تولید نکند و در هنگام حوادث، مقاومت بسیار زیاد تری داشته باشد.

در مرحله دوم بازسازی کابین آسانسور، متخصصان قطعات جانبی و مصرفی کابین را تعویض می نمایند. کفشک ها و لاستیک های ضربه گیر در حرکت آسانسور نقش بسزایی دارند و می توانند در کاهش صدا بسیار کمک کنند. به همین دلیل متخصصان، این قطعات را تعویض می نمایند و از بهترین متریال استفاده می کنند تا طول عمر کابین افزایش یابد. پس از تعویض قطعات مصرفی، با استفاده از روغن، سطوح لغزنده و دارای اصطکاک کابین را روانکاری می کنند تا آسانسور نرم و روان تر حرکت کند و طول عمر قطعات آن افزایش یابد.

در مرحله سوم بازسازی کابین آسانسور، متخصصان به سراغ درب های کابین می روند. درب ها، نقش بسزایی در کابین دارند و اگر به خوبی کار نکنند، ممکن است مشکلات و حوادث نا خوشایندی پیش آید. به همین دلیل متخصصان با استفاده از مشاهده و تجربه ، تنضیمات درب آسانسور را انجام میدهند و در صورت لزوم برای تعویض قطعات معیوب  یا فرسوده اقدام می نمایند. در بسیاری از آسانسور های قدیمی، چشو الکترونیک برای درب های تمام اتوماتیک نصب نشده است و متخصصان برای بهبود کیفیت کار، برای درهای تمام اتوماتیک چشم الکترونیک نصب می نمایند تا ایمنی آسانسور افزایش یابد.

در مرحله چهارم بازسازی کابین آسانسور، متخصصان، تمامی اجزای الکتریکی از جمله پنل فرمان کابین را بازرسی می کنند و کلید ها را یک به یک تست می کنند تا از سلامت و عملکرد قابل قبول آن ها اطمینان حاصل کنند. می توان با جرات گفت که مهم ترین بخش کابین آسانسور، اجزای الکتریکی درون آن است و به همین دلیل، متخصصان در هنگام بازسازی تمامی قطعات الکتریکی کوچک و غیر قابل تعمیر را تعویض می نمایند و از جدید ترین مدل آن ها استفاده می کنند.

در مرحله آخر بازسازی کابین آسانسور، متخصصان ظاهر کابین آسانسور را زیبا می کنند. آن ها، با استفاده از دیواره های استیلی و چوبی، داخل کابین را تزئین می کنند و از کفپوش های جدید با قیمتی مناسب استفاده می نمایند تا داخل کابین آسانسور، همانند یک آسانسور نو شود.

https://fpflift.com/%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1

نکات مهم در نصب آسانسور هیدرولیک

نصب آسانسور هیدرولیک در تهران

مرحله اول: حفر گودال و پایه ریزی مناسب

اولین قدم در نصب آسانسور هیدرولیک با جک مستقیم از زیر  در ساختمان، ایجاد یک گودال یا چاهک است. گودال باید با عمق مناسب، درست زیر پایه یا طبقه همکف خانه حفر شود. پس از حفر گودال، یک سوراخ یا حفره اضافی تر برای قرار دادن سیلندر پیستون نیز باید در نظر گرفته شود. با استفاده از بتن ریزی و ابزارهای مناسب، این گودال در ابعاد استاندارد تنظیم خواهد شد.


مرحله دوم: نصب تجهیزات آسانسور

پس از آماده سازی مقدمات، نوبت به نصب کامل تجهیزات آسانسور هیدرولیکی می رسد. بهترین تکنسین های نصب آسانسور در شرکت ها افرادی هستند که پس از آماده سازی مرحله قبلی، کابین آسانسور، پمپ، جک و تجهیزات وابسته را در جای خود مونتاژ و نصب می‌کنند. مونتاژ تجهیزات آسانسور از اهمیت فوق ‌العاده ‌ای برخوردار است.


نکته مهم: برخی از انواع شرکت های آسانسور، تجهیزات آسانسور هیدرولیکی را به صورت مونتاژ شده در کارخانه آماده می کنند تا فقط برای نصب در محل آماده باشد. برخی دیگر از شرکت های آسانسور به این صورت عمل می کنند که تجهیزات آسانسور هیدرولیک را به محل نصب اعزام کرده و سپس در آنجا مونتاژ می کنند  قبل از خرید آسانسور، درباره تمام این مراحل با تکنسین ها و شرکت آسانسور صحبت کنید.


مرحله سوم: ایمن سازی کابین آسانسور

یکی دیگر از مهمترین مراحل نصب آسانسور هیدرولیک، ایمن سازی کابین آسانسور است. پس از آنکه بالابر را نصب کردید و اتصال پمپ به جک را برقرار ساختید، زمان آن رسیده که کابین آسانسور را محکم و ایمن کنید. در ادامه برای تامین منبع برق باید کابل کشی درست انجام شود.


سپس مطمئن شوید که روغن هیدرولیکی به مخزن مخصوص اضافه شده و لوله کشی های مناسب برای انتقال این روغن بین جک آسانسور و اجزای برقی انجام گرفته است. برای ایمن تر بودن تمام مراحل نصب آسانسور هیدرولیک، بهتر است درب ورود و خروج آسانسور، تهویه آسانسور، چراغ های اضطراری، خطوط ارتباط فوری، تلفن اضطراری و سیستم ‌های حسگرهای دود در پایان کار به خوبی چک و کنترل شود. پس از انجام مراحل فوق، آسانسور هیدرولیک در ساختمان مسکونی و تجاری آماده راه ‌اندازی است.

نکات طلایی در خرید و نصب موتور برای آسانسور

نحوه عملکرد انواع موتور آسانسور

برای نصب و راه ‌اندازی تجهیزات آسانسور به لوازم و دستگاه های مختلفی نیاز است. موتور گیربکسی و موتور بدون گیربکس به نوعی، قلب تجهیزات آسانسور محسوب می شوند. آسانسور، نیروی حرکت خود را از موتور آسانسور تامین می کند، بنابراین با کیفیت بودن و پر قدرت بودن موتور، نقش بسزایی در حرکت کابین دارد. انواع موتور ایتالیایی که در قسمت بالا معرفی کردیم، تنها گوشه‌ای از محبوب ترین و پرفروش ترین نمونه ها در بازار هستند. از طرف دیگر باید گفت همین برندهای تولید کننده، موتور بدون گیربکس را هم تولید می کنند.

انتخاب بین موتور گیربکسی و موتور گیرلس برای آسانسور، به شرایط ساختمان، استاندارد آسانسور و استاندارد نصب آسانسور، هزینه‌های ساخت و راه ‌اندازی بستگی دارد. برای خرید آسانسور و اطلاع از انواع برندهای موتور ، نصب و راه اندازی، بازرسی، تعمیرات و نگهداری آسانسور می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. در حال حاضر، انواع موتور آسانسور تولید ایتالیا  در بازار وجود دارد که همگی از کیفیت خوبی برخوردار هستند. با اطمینان خاطر، بهترین موتور را می توانید خریداری کنید.