آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

خدمات سرویس آسانسور از بهترین شرکت آسانسور

چک لیست سرویس آسانسور

شما اگر سرویس یا تعمیرات و نگهداری آسانسور را از هر شرکتی که دریافت کنید، باز هم وجود این چک لیست ها الزامی است.  وظیفه تهیه چک لیست بر عهده صاحب ساختمان نیست اما شرکت سرویس آسانسور باید این چک لیست ها را در اختیار سرویس کاران و تکنسین‌های خود قرار دهد تا زمانی که به محل اعزام می شوند، آنها را کنترل نمایند.

در ارائه خدمات سرویس آسانسور، تکنسین ها به محل اعزام شده و پس از بازرسی و عیب یابی مشکلات شروع به تعمیرات نگهداری آسانسور می کنند. حتی اگر آسانسور شما هیچ مشکلی نداشته باشد باید طبق چک لیست سرویس آسانسور به صورت دوره‌ای، تمام قسمت ها را بازرسی کنید. این خدمات از طرف بهترین شرکت آسانسور ارائه می شود، بنابراین در وقت و هزینه های خود بسیار صرفه جویی می کنید.

بهترین شرکت آسانسور در اصفهان

بهترین شرکت آسانسور در اصفهان

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که بهترین شرکت آسانسور در اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟ اگر بخواهید برای نصب آسانسور در اصفهان اقدام کنید باید به دنبال چه شرکت هایی باشید ؟چگونه متوجه می شوید که شرکت آسانسور فعالیت معتبر دارد؟ یا چطور به آن می توانید اطمینان کنید؟

اگر برای خرید آسانسور، گزینه های بازار را جستجو کنید شرکت های بسیاری را پیدا خواهید کرد که در این حوزه فعالیت می کنند. شاید بتوان گفت بهترین شرکت آسانسور در اصفهان، شرکتی است که بتواند سوابق خوبی را از خود به جای بگذارد. وقتی شرکت ها خدمات فروش آسانسور، نصب آسانسور یا حتی تولید آسانسور را به نحو مطلوب انجام می‌دهند یعنی ایمنی و کیفیت را به طور کامل تضمین کرده اند. امنیت آسانسور، بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، بنابراین سوابق شرکت، نقش مهمی در جذب مشتری خواهد داشت.

اگر به دنبال بهترین شرکت آسانسور در اصفهان هستید یا می خواهید بهترین های آسانسور در شهر خود را انتخاب کنید، چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم در یک شرکت معتبر برای خرید آسانسور یا نصب آسانسور باید به دنبال چه چیزهایی باشید.

نکات مهم در خرید موتور آسانسور

خرید موتور آسانسور ایرانی

برای اطلاع از قیمت موتور آسانسور ایرانی در درجه اول باید نمونه ‌های موجود در بازار را بررسی کنید. قیمت این تجهیزات با توجه به اینکه توان حرکت کابین آسانسور با چه ظرفیتی را داشته باشد، تعیین می‌شود. موتور آسانسور برای آسانسورهای ۶ نفره ۴ نفره یا آسانسورهای صنعتی برای حمل بار، متفاوت است. اگر طراحی آسانسور برای حمل بارهای سنگین انجام شده باشد به موتور قوی تری نیاز دارد و بنابراین قیمت آن بیشتر است.

 هنگام خرید موتور آسانسور دقت کنید که بر چه اساسی کار می کند و منبع برق آن از نظر ولتاژ چقدر است. نکته دیگری که در کنار موارد فوق بسیار اهمیت دارد، خرید از مراکز معتبر است. دریافت خدمات گارانتی موتور آسانسور، خدمات پس از فروش و تعمیرات- نگهداری از اهمیت بالایی برخوردار است. برای خرید موتور آسانسور ایرانی به ظرفیت استاندارد آن،   میزان تولید صدا و لرزش، تعداد استارت در ساعت، میزان جریان لازم برای عملکرد بر حسب آمپر و تحلیل محصولات از نظر شرکت های سازنده آسانسور توجه داشته باشید.

تفاوت قیمت آسانسور هیدرولیک و کششی چقدر است؟

قیمت آسانسور جکی در اصفهان

قیمت آسانسور هیدرولیکی و آسانسور کششی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه از چه تجهیزات و لوازمی در ساخت هر یک از این آسانسورها استفاده شده است، کیفیت ساخت قطعات و طراحی مجموعه آسانسورها، همگی باعث شده اند که قیمت آسانسور با عملکرد هیدرولیکی و یا کششی متغیر باشد.

بالابرها یا آسانسورهای هیدرولیکی و کششی از جمله دو آسانسور متداول در ساختمان های مسکونی و تجاری هستند. نیروی آسانسورهای هیدرولیک توسط پمپ های الکتریکی تامین می شود؛ این پمپ ها روغن هیدرولیک درون مخزن را به جک منتقل می کنند. در این جک ، یک پیستون قرار دارد که شافت آن را به سمت بالا فشار می دهدوباعث حرکت کابین آسانسوربه سمت بالا میشود. برای حرکت به سمت پایین کافی است روغن داخل جک هیدرولیک تخلیه وبه مخزن مربوطه برگردانده شود.

 نقطه مقابل آسانسورهای هیدرولیکی، آسانسورهای کششی قرار دارند. به این ترتیب، آسانسورهای کششی از سیم بکسل های فولادی و وزنه تعادل برای حرکت به سمت بالا و پایین استفاده می کنند. هر دو سیستم، مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابراین باید قبل از انتخاب مجموعه آسانسور مناسب، مزایا و معایب آنها را در نظر بگیرید. قیمت آسانسور، یکی از مواردی است که هنگام خرید آسانسورها برای نصب در ساختمان های مختلف اهمیت دارد.

دلیل اصلی اهمیت تعمیر آسانسور در زمان مناسب چیست؟

تعمیر آسانسور هیدرولیکی و کششی

 اهمیت بازرسی و تعمیر آسانسور به اندازه ای است که با ایمنی و سلامت افراد در ارتباط است. نه تنها شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور وظیفه دارند محصولات خود را به صورت دوره ای بازرسی کنند، بلکه صاحبان و مدیران ساختمان ها باید به صورت روزانه یا ماهانه، عملکرد آسانسور را کنترل کنند. بازرسی عملکرد آسانسور از هزینه‌های هنگفتی که در آینده برای تعمیرات و نگهداری به وجود می آید، جلوگیری می کند. اگر در ساختمانی زندگی می کنید که مجهز به آسانسور است، شاید ترجیح می دهید نشانه های خرابی آسانسور یا علائم متداول برای این تجهیزات را بشناسید.