آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

قیمت آسانسور جکی چقدر است؟

قیمت انواع آسانسور جکی و کششی

قیمت آسانسور جکی با توجه به تجهیزات و لوازمی که برای ساخت آن به کار می‌رود و با در نظر گرفتن ظرفیت حمل بار تعیین می ‌شود. آسانسورهای بزرگ تر، سنگین تر هستند و فضای بیشتری را برای حمل بار یا نفرات دارند. آسانسور جکی نوعی از آسانسورهای هیدرولیکی است که در ساختمان های مختلف آن ها را دیده اید. این آسانسورها هم برای خانه های مسکونی هم برای مجتمع‌ های بزرگ و هم برای رستوران ها یا کارگاه ها استفاده می شوند. به طور کلی، آسانسور جکی هم به صورت کابین دار و هم بدون کابین ساخته می شود، بسیار ایمن است و بر اساس عملکرد موتور الکتریکی و پمپ هیدرولیکی کار می کند. کیفیت ساخت آسانسور در قیمت آسانسور جکی تاثیر دارد. برای ساخت کابین آسانسور از ورق های فولادی مقاوم استفاده می‌شود، بنابراین قیمت این مصالح در قیمت محصول تاثیرگذار خواهد بود.

 از نظر نوع کاربرد نیز می‌توان قیمت آسانسور جکی را دسته بندی کرد. برخی از این آسانسورها برای حمل افراد طراحی شده اند، به این ترتیب کابین کوچک تری دارند. برخی از آسانسورهای جکی بدون سقف هستند و دیواره کوتاه تری دارند؛ این نمونه از آسانسورها را در رستوران ها و سالن های پذیرایی و آشپزخانه های صنعتی برای طبخ غذاهای سفارشی دیده اید. این آسانسور جکی برای حمل دیگ های غذا یا مواد غذایی بسته بندی شده استفاده می شود.

هنگام نصب آسانسور به چه نکاتی باید دقت شود؟

نصب آسانسور در ایران

چهار سیستم برای آسانسورهای خانگی استفاده می شود: هیدرولیک، کششی، پنوماتیک و درام مارپیچ. نصب سیستم های آسانسور خانگی و صنعتی با هم فرق دارد اما همه آنها به طور کلی، قطعات اساسی یکسانی دارند: یک سیستم محرکه ، یک اتاقک یا کابین و یک سیستم کنترل حرکت .

آسانسورهای تحت خلأ، آسان ترین مدل آسانسور برای نصب هستند و حتی نگهداری آنها آسان تر است.

قبل از نصب آسانسور در ساختمان باید تمام مقدمات را فراهم کنید. افراد اضافی یا کارمندان را از محیط خارج کنید. مطمئن شوید که مکان نصب، تخلیه شده است. 

برای نصب سیستم های آسانسور، باید حتماً اقدامات ایمنی را انجام دهید تا عملیات ساختمانی با اطمینان بالا در محل انجام گیرد. با انجام کارهای مقدماتی، زودتر از موعد، به راحتی و به سرعت و به طور موثر می توانید آسانسور را به محض رسیدن قطعات، نصب و راه اندازی کنید.

قیمت بهترین مارک آسانسور ایرانی چقدر است؟

قیمت آسانسور در فروشگاه فعال

قیمت آسانسور با در نظر گرفتن عوامل مختلفی نظیر تعداد توقف و ظرفیت و سرعت حرکت و .... و موقعیت نصب در ساختمان مسکونی یا ساختمان تجاری و اداری تعیین می شود. شرکت های سازنده آسانسور، دقیقاً با نظر به نیاز بازار، مدل های مختلفی از این محصولات را طراحی و تولید می‌ کنند. شاید تا به حال از آسانسورهای مختلفی استفاده کرده باشید. برخی از آنها از نظر طراحی واقعاً لوکس و زیبا هستند و برخی دیگر از مدل ‌های آسانسور، به صورت کاملاً ابتدایی و معمولی ساخته شده اند.

 اگر صاحب یک ساختمان اداری یا تجاری هستید، قطعاً به عنوان مالک پروژه ترجیح می دهید که زیباترین مدل های آسانسور برای ساختمان نصب شود. اگر مجتمع تجاری و اداری، چند طبقه باشد، حتماً به نصب آسانسور نیاز خواهد بود. بی شک، انتظار ندارید که تمام مراجعین از پله ها رفت و آمد کنند!  مدل های آسانسور استاندارد کمک می‌ کند بهره‌وری ساختمان بالاتر رود و راحتی افراد فراهم شود. نصب آسانسورهای استاندارد در دیدگاه اول باعث افزایش اعتبار ساختمان خواهد شد و در درجه بعدی، جنبه زیبایی شناسی و راحتی را برای مراجعین تامین می کند. 

به حداکثر وزن قابل حمل توسط آسانسور توجه کنید!

آموزش سرویس آسانسور

 یکی از کارهایی که اکثر افراد به آن توجه نمی کنند و باعث می شوند آسانسور با مشکلاتی مواجه شود، عدم توجه به وزن قابل حمل توسط این تجهیزات است. اگر آسانسور خراب شود، در این صورت، سرویس آسانسور ضروری خواهد بود.  حداکثر وزن قابل حمل توسط آسانسور بر اساس تعداد نفرات یا همان وزنی است که بر اساس کیلوگرم تعریف شده و روی پلاک ظرفیت داخل کابین حک میشود و با توجه به ساختار و اسکلت اصلی آسانسور مطابق با استانداردها در کارخانه تنظیم شده است.  

اگر شما بیش از حد ظرفیت آسانسور از آن استفاده کنید، باعث فشار به سیستم  موتورو گیربکس آسانسور و آسیب به آنها می شوید و فرآیند حرکت کابین آسانسور مختل خواهد شد. در این حالت، سرویس آسانسور ضرورت پیدا می‌ کند.  هرگز از آسانسورهای خانگی برای حمل و نقل کالاها و وسایل سنگین استفاده نکنید. اگر از آسانسور به صورت صحیح استفاده کنید تا سال های طولانی ، به عملکرد خود ادامه می دهد؛ در غیر این صورت، نیاز به خدمات سرویس و نگهداری آسانسور خواهید داشت.  لازم است خاطرنشان کنیم که اگر نکات فوق را برای نگهداری آسانسور رعایت کنید ، هزینه تعمیرات و خدمات سرویس آسانسور برای شما به حداقل می رسد.

شرکت آسانسور باید معتبر و حرفه ‌ای باشد!

بهترین شرکت آسانسور در تهران

 اولین کاری که برای پیدا کردن شرکت آسانسور باید انجام دهید این است که مطمئن شوید آیا شرکت، صلاحیت کافی را برای این خدمات دارد یا خیر.  وقتی قرار است شرکتی، شما را برای خرید آسانسور راهنمایی کند، محصولات را بفروشد و آن را برای شما نصب کند باید مطمئن شوید که به طور کامل، تحت پشتیبانی خدمات شرکت قرار دارید. ممکن است شرکت‌ هایی وجود داشته باشند که در کار خود، تجربه کافی ندارند یا اطلاعات و دانش فنی آن ها بسیار اندک است. سعی کنید از شرکت هایی خدمات را دریافت کنید که هم توانا هستند و هم ظرفیت فنی را برای ارائه این خدمات به ساختمان شما دارند.برای این کار میتوانید به رزومه عملکرد آنها در پروژه های اجرا شده قبلی آنها مراجعه کنید.

  خرید آسانسور خانگی به اندازه خرید آسانسور صنعتی اهمیت دارد. در هر دو صورت، سلامت افراد و سلامت حمل بار در میان است. لازم است مطمئن شوید که آیا شرکت فروشنده آسانسور دارای مجوزهای دارای اعتبار لازم هست یا خیر؟ و آیا محصولات را با بیمه و خدمات گارانتی ارائه می ‌دهد یا صرفاً در حوزه فروش کار می‌کند! صلاحیت شرکت آسانسور، زمانی تایید می شود که شما در مورد مهمترین موضوعاتی که در این زمینه مطرح هستند با شرکت مشورت کنید