آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

مدت زمان سرویس آسانسور چقدر است؟

مدت زمان سرویس آسانسور

مدت زمان سرویس آسانسور برای انواع آسانسورهای مسکونی، تجاری و صنعتی متفاوت است. تمام آسانسورها و بالابرها نیاز به سرویس تعمیرات و نگهداری دارند. این مسئله برای ساختمان های مسکونی و تجاری اهمیت بیشتری پیدا می کند، چون در طول روز افراد زیادی از آسانسور استفاده می کنند. زمانی که برای سرویس آسانسور اقدام می کنید، قطعاً بهترین تکنسین ها به محل اعزام می شوند تا خدمات کاملی را ارائه دهند. اگر صاحب یک ملک هستید، شخصاً برای تعمیرات- نگهداری و سرویس بالابر و آسانسور اقدام نکنید. اقدام هوشمندانه آن است که با شرکت خدمات آسانسور تماس بگیرید و این کار را از طریق افراد حرفه‌ای و باتجربه پیگیری نمایید.


سرویس آسانسور مزایای زیادی را به همراه دارد که بزرگ‌ترین آن، افزایش ایمنی بالابر و ایمنی سرنشینان است. با توجه به مقدمه ‌ای که عنوان کردیم باید در مدت زمان سرویس آسانسور مواردی را در نظر بگیرید. مثلاً به این سوال پاسخ دهید که آسانسور شما هر چند وقت یکبار نیاز به سرویس و بازرسی دارد؟ همچنین سوال مهم است که آسانسور شما از چه نوعی است؟ موتور آن گیربکسی است یا هیدرولیکی؟ و حداکثر ظرفیت حمل بار آن چقدر است؟


پاسخ به سوالات فوق، مدت زمان سرویس آسانسور را مشخص می‌کند؛ همچنین به مالک ساختمان نشان می‌دهد که چگونه آسانسور را بررسی کند و اگر نقص یا عیبی در عملکرد آن مشاهده کرد، با شرکت آسانسور تماس بگیرد. هر چه بیشتر از آسانسور مراقبت کنید، هزینه های تعمیرات و نگهداری و تعویض قطعات در آینده برای شما کمتر خواهد شد. با سرویس آسانسور از هزینه‌ های غیرضروری جلوگیری می کنید.

نصب آسانسور در بالکن

نصب آسانسور در بالکن از مواردی است که برای ساختمان ‌های قدیمی کاربرد دارد. در واقع نصب آسانسور باید با رعایت نکات استاندارد و ایمنی کامل انجام شود، زیرا با جان انسان ‌ها سرو کار دارد. بسته به پلان طبقه ‌ای که در آنجا سکونت دارید می‌ توانید آسانسور مناسب را نصب کنید. انتخاب مکان مناسب برای نصب آسانسور علاوه بر کاربردی بودن آن موجب زیبایی بصری نیز خواهد شد. نصب انواع مختلف آسانسور در ساختمان‌ هایی که فضای کافی در راه ‌پله برای طراحی ندارند، در قسمت بالکن صورت می ‌گیرد. اجرای این نوع آسانسور مستلزم به کارگیری نیروهای باتجربه در این امر است. بدین ترتیب تمامی مراحل کار به صورت تخصصی انجام خواهد شد.


نکات مهم در ارتباط با نصب آسانسور در بالکن

  • بازدید از ساختمان مورد نظر توسط افراد متخصص در این زمینه
  • امکان سنجی در خصوص شرایط نصب و بررسی گزینه ‌های موجود
  • انتخاب نوع مناسب کابین آسانسور
  • انتخاب متریال مناسب و باکیفیت برای ساخت آسانسور به لحاظ ایمنی بیشتر
  • طراحی به گونه ‌ای که از نظر نمای ظاهری ساختمان مشکلی ایجاد نکند
  • زمانی که در راه پله فضای کافی جهت نصب وجود ندارد، فضای بالکن، گزینه ‌ای مناسب تلقی می ‌شود؛ به ویژه اگر ساکنان سالمند یک ساختمان در طبقات بالاتر بیشتر باشند و رفت و آمد از پله برایشان دشوار باشد.

نکات مهم در قیمت آسانسور و خرید پک کامل آسانسور

قیمت آسانسور کششی
  • ارزان ترین و آسان ترین راه برای نصب آسانسور در خانه مسکونی این است که بهترین نمونه آسانسورهای موجود در بازار را انتخاب کنید. در این صورت می توانید ساختمان را به یک مکان ایده آل برای رفت و آمد تبدیل نمایید.
  • انتخاب آسانسور، متناسب با نیاز واحد مسکونی انجام می گیرد. قیمت آسانسور هیدرولیکی برای ساختمان مسکونی با توجه به طراحی تجهیزات و کابین آسانسور تعیین می شود.
  •  زمانی که برای خرید آسانسور مراجعه می کنید گزینه های زیادی به شما معرفی می شود. مطابق با بودجه مالی خود و نیاز ساختمان می توانید یک نمونه را انتخاب کنید. نکته ‌ای که در خرید آسانسور اهمیت دارد محاسبه قیمت آسانسور در قسمت‌های مختلف است. این جمله به مفهوم آن است که شما یک هزینه را برای خرید پک کامل آسانسور اختصاص می دهید، اما باید هزینه های دیگری را نیز برای نصب آسانسور یا خدمات تعمیرات- نگهداری و حتی اگر لازم باشد هزینه هایی برای مقاوم سازی آسانسور در ساختمان اختصاص دهید.
  • تمام هزینه های فوق در قیمت آسانسور تاثیرگذار است. قیمت نصب آسانسور شامل بخش های مختلفی می شود. نصب کابین آسانسور، زیرسازی و مقاوم سازی، هزینه بازرسی مکان برای نصب، تجهیزات جانبی و نظایر اینها در قیمت پک کامل آسانسور به طور غیر مستقیم تاثیر می گذارد.
  • اگر در یک ساختمان، زیرساخت ‌های لازم برای نصب آسانسور وجود نداشته باشد، ابتدا باید هزینه هایی را برای آماده سازی و بسترسازی اختصاص دهید و پس از اینکه مکان نصب آسانسور آماده شد، نسبت به خرید یا نصب اقدام کنید. این کار با هماهنگی با شرکت سازنده و یا فروشنده انواع آسانسور امکان پذیر است.

کاربرد کابین آسانسور استیل طلایی

کابین استیل طلایی آسانسور، علاوه بر اینکه در ساختمان ‌های جدید مورد استفاده قرار می گیرد، به دلیل زیبایی خیره کننده ‌ای که دارد در بازسازی کابین ساختمان ‌های قدیمی نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این نوع کابین، طراحی کف و سقف از هارمونی مناسبی برخوردار است و دکمه ها نیز از نوع فولاد ضد زنگ ساخته شد ه‌اند تا بالاترین کیفیت را ارائه داده و عمری طولانی داشته باشند.


انواع کابین‌های استیل جدید و لوکس را می ‌توانید با توجه به سلیقه شخصی با بالاترین کیفیت از شرکت‌ های ساخت کابین آسانسور سفارش دهید. با توجه به این موضوع که حداکثر طول عمر مفید آسانسورها بیست تا بیست و پنج سال است و برای مدت زمانی طولانی قرار است از آسانسور در ساختمان ‌ها استفاده شود، بنابراین، انتخاب نوع کابین مناسب و کیفیت بالای آن می ‌تواند تا حدود زیادی از هزینه ‌های اضافی و ایجاد خرابی آسانسور پیشگیری کند.


چه عواملی در قیمت آسانسور خانگی تاثیر دارند؟

قیمت آسانسور خانگی

  • مدل و ابعاد و اندازه های آسانسور

اولین گزینه که در قیمت آسانسور خانگی تاثیر دارد، مدل آسانسور است. اینکه درایو آسانسور چگونه کار می کند؛ یا چه نوع موتور آسانسور نصب شده است؛ یا قطعات از چه نوعی هستند و چه کیفیتی دارند، همه در قیمت آسانسورها نقش دارد. آسانسورهایی که برای نصب، به اتاقک مکانیکی نیاز دارند، هزینه ‌های اضافی به شما تحمیل می کنند. نصب آسانسور هیدرولیکی، هزینه گرانتری دارد اما مزایای خاص خود را نیز ارائه می دهد. آسانسورهای پنوماتیک از فشار خلأ برای حرکت بین طبقات استفاده می ‌کنند، بنابراین برای نصب نیاز به فضای اضافی نیست. مشاهده می کنید که قیمت آسانسور خانگی در هر مدل متفاوت است.


از دیدگاه دیگر، ابعاد و اندازه های کابین آسانسور، در قیمت آسانسور خانگی تاثیر دارد. مثلا اگر کابین آسانسور، یک متر مربع باشد، قیمت خرید در مقایسه با کابین یک ونیم متر مربعی آسانسور، ارزانتر است. هر چه فضا یا کابین آسانسور، بزرگتر باشد، هزینه های بیشتری خواهد داشت؛ چرا که مواد اولیه و مصالح بیشتری برای ساخت به کار رفته است. انتخاب آسانسور بر اساس نیاز ساختمان به رفت و آمد انجام می ‌گیرد. مثلاً ساختمان های کم تردد به آسانسور های چهار نفره نیاز دارند، اما ساختمان های شلوغ تر نیاز به نصب آسانسورهای ۸ نفره یا ۱۰ نفر دارند. برخی از ساختمان ها به گونه ‌ای ساخته می ‌شوند که آسانسورهایی را می‌توان در آن نصب کرد که امکان رفت و آمد معلولین یا افراد با ویلچر هم وجود داشته باشد. طبق مقررات ملی ساختمان در ایران آسانسور 8 نفره ازامی است واین گزینه هم جزو آسانسورهای گرانقیمت دسته بندی می شود.


  • تعداد طبقات ساختمان

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آسانسور خانگی، تعداد طبقات ساختمان است. شاید این گزینه کمتر به نظر برسد اما فراموش نکنید که به ازای هر طبقه اضافه تر ممکن است به آسانسور با شرایط خاص نیاز داشته باشید که در هزینه های خرید و نصب آسانسور متمرکز می شود. اگر آسانسورهایی در ساختمان باید نصب شوند که مخصوص حمل بار است، معمولاً کیفیت و اندازه آسانسور بالاتر است و بنابراین گران تر خواهد بود. آسانسورهای ساختمان سه طبقه، ارزان تر از آسانسورهایی است که در ساختمان های ۱۰ طبقه یا بیشتر نصب می گردد.


  • طراحی آسانسور

گزینه سوم که بسیار در قیمت آسانسور خانگی تاثیر دارد، سبک طراحی آسانسور است. هر مشتری می تواند برای ساختمان مسکونی خود یک آسانسور زیبا انتخاب کند. آسانسورهای مدرن تر و زیباتر با دیواره های شیشه ای و فلزی براق، قیمت متوسطی دارند. هرچه تزئینات داخل آسانسور، لوکس تر و مجهزتر باشد یا سیستم های روشنایی جذاب ‌تری به کار رفته باشد، قیمت آسانسور خانگی بیشتر خواهد بود.


فراتر از عوامل استاندارد که درباره قیمت آسانسور خانگی بیان کردیم، لازم است خاطرنشان کنیم که خرید آسانسور طبق نیاز به ساختمان و ساکنین ساختمان امکان پذیر است.  پروژه های ساختمان سازی جدید به این صورت هستند که زیرسازی برای نصب آسانسور کاملاً انجام گرفته اما با این حال، قبل از خرید حتماً با شرکت آسانسور مشورت کنید تا بهترین مدل که مناسب برای ساختمان شما است را پیشنهاد دهند. کارشناسان فروش ما آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما هستند تا بهترین آسانسور خانگی را خریداری کنید.