آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

مدت زمان سرویس در آسانسور به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سرویس و تعمیرات آسانسور در مشهد

یکی از فاکتورهایی که در مدت زمان سرویس آسانسور نقش دارد، موقعیت ساختمان است. موقعیت محل نشان می دهد که شما چند دفعه به نگهداری و تعمیرات آسانسور نیاز دارید. هر آسانسور در هر ساختمان در هر شهر که نصب شده باشد به طور منظم باید بازرسی و نگهداری شود تا از بروز حوادث پیش بینی نشده جلوگیری گردد. نصب انواع آسانسور در شهرهای مختلف به شیوه ‌های متفاوت انجام می گیرد، اما همه آنها از یک استاندارد تبعیت می کنند.


هزینه سرویس و نگهدری آسانسور باز هم در شهرهای مختلف و مناطق متفاوت با هم فرق دارد. ممکن است در یک شهر یا منطقه، هزینه تعمیرات نگهداری آسانسور بسیار ارزان باشند. همچنین هزینه برای آسانسورهای ساده و مسکونی قیمت کمتری دارد. تعمیرات- نگهداری آسانسورهای لاکچری یا آسانسورهای برج های چند طبقه و برج های بلند و مرتفع، هزینه بیشتری به دنبال خواهد داشت. از آنجایی که آسانسور یک وسیله کاربردی و اجتناب ناپذیر برای ساختمان های چند طبقه است، تعمیرات، سرویس و نگهداری آنها جزو ضروریات محسوب می شود. اختصاص هزینه برای سرویس در آسانسور نوعی سرمایه‌گذاری است که ساختمان را در برابر هزینه های هنگفت و حوادث جبران ناپذیر حفظ می کند.


اگر به مدت زمان سرویس آسانسور در ساختمان خود توجه ویژه داشته باشید، از بروز حادثه ها جلوگیری می کنید. آسانسورهای مسکونی، تجاری، آسانسورها در ساختمان های هتل و آسانسورهای صنعتی، همه به این خدمات نیاز دارند. بازرسی و نگهداری مداوم و پیوسته برای انواع آسانسور طبق استانداردها انجام می‌شود. فراموش نکنید که این خدمات حتماً باید توسط تکنسین های با تجربه و با سابقه کاری معتبر ارائه گردند.

مراحل قانونی نصب آسانسور

مراحل قانونی نصب آسانسور

مراحل قانونی نصب آسانسور شامل اجرا و رعایت یک سری استانداردهایی است که باعث می شود فرآیند و عملیات نصب آسانسور در هر ساختمان به صورت ایمن و هرچه کاملتر به پایان برسد. در حقیقت تمام شرکت های سازنده آسانسور و نصب کننده های آسانسور ملزم به رعایت همین استانداردها هستند. مراحل نصب استاندارد آسانسور با  کدهای مشخص شده در استانداردهای جهانی ارتباط دارد.


در میان استانداردهای جهانی برای نصب آسانسور، استانداردهای ایزو، ASME وEN81 و  ASTM را می توانید مشاهده کنید. هر کدام از استانداردها به یک جنبه از مراحل نصب آسانسور، تولید آسانسور و قطعات آسانسور در ساختمان های مختلف پرداخته اند. این مراجع استاندارد درباره انواع بالابرها هم صحبت می‌کنند. به طور مثال اگر یک ساختمان نیاز به نصب بالابر صنعتی داشته باشد، باید از الزامات و استانداردهای همان شرایط پیروی کنند.


از آنجایی که مراحل قانونی نصب آسانسور نقش زیادی در ایمنی قطعات تجهیزات و بازدهی عملکرد نهایی دارد، تصمیم داریم در این قسمت به مهمترین استانداردهایی اشاره کنیم که این مراحل را دنبال می کند. 

قیمت آسانسور های 4 نفره دست دوم

قیمت آسانسور 4 نفره

آسانسور ها در زندگی ما نقش بسزایی دارند و سبب آسوده شدن کار های ما می گردند. آسانسور ها کمک می کنند تا در کمترین زمان و به آسوده ترین شکل ممکن، از طبقه همکف به بالا ترین طبقه یا بلعکس برویم. بسیاری از افراد به دلیل مشکلات اقتصادی، توانایی خرید آسانسور نو را ندارند و قصد خرید آسانسور های دست دوم را دارند. بسیاری از افراد که قصد کوبیدن خانه خود را دارند، آسانسور خانه را به فروش می رسانند. البته، آسانسور های دست دوم می بایست توسط متخصصان کاملا سرویس و به روز رسانی شوند تا بتوان از آن ها استفاده نمود.


آسانسور های دست دوم، می توانند صرفه اقتصادی داشته باشند و همانند یک آسانسور نو به ما خدمت کنند. اما آسانسور های دست دوم، نسبت به آسانسور های نو کمی آسیب پذیر و حساس تر هستند و می بایست از آن ها مراقبت بیشتری گردد. اگر توان اقتصادی خرید آسانسور نو را ندارید، بهترین گزینه برای شما خرید آسانسور های دست دوم است؛ حتی برخی از شرکت ها، آن ها را به صورت اقساطی در اختیار شما قرار می دهند.

سرویس و نگهداری آسانسور در اصفهان

قیمت سرویس و تعمیرات آسانسور در مشهد

منظور از سرویس آسانسور، بررسی و چک کردن بخش‌های مختلف آسانسور است که شامل قسمت داخلی آسانسور، اتاق ماشین آسانسور و قسمت بالای اتاق آسانسور است که هر یکی از این قسمت ‌ها شامل قطعات مختلفی است. برنامه ‌های تعمیرات و نگهداری آسانسور به منظور پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی مورد توجه قرار می‌ گیرند. سرویس و نگهداری به موقع آسانسور موجب افزایش ایمنی و رفاه ساکنان ساختمان، کاهش هزینه های مصرفی ساختمان، افزایش طول عمر آسانسور، کاهش مصرف انرژی، کاهش هزینه‌ های خرابی ساختمان، عملکرد بهتر قطعات به روز رسانی شده آسانسور و موجب پیشگیری از اختلال در کسب و کار افراد می ‌شود.


شرکت آسانسور در اصفهان برای کاهش هزینه‌ های ساختمان‌ های قدیمی که دارای آسانسورهایی با کارکرد بالا هستند، به جای تعویض آسانسور، اقدام به تعویض قطعات فرسوده می‌ کند و با به روزرسانی قطعات و سرویس بخش ‌های مختلف آسانسور، موجب حفظ ایمنی ساختمان شده و از بروز خطرات احتمالی پیشگیری می ‌کند.

https://fpflift.com/%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1

بهترین شرکت برای خدمات تعمیرات آسانسور آپارتمان

آموزش تعمیر فوری آسانسور در منزل

نصب آسانسور در آپارتمان، کاری بسیار حساس و دقیق است و باید بهترین تکنسین ها این کارها را انجام دهند. هر شرکت یا فرد که در این عملیات، کوتاهی کند یا استانداردها و قوانین را نادیده بگیرد، صدمات و خسارت های زیادی را به بار خواهد آورد. بسیاری از آسیب ها و خرابی هایی که در آسانسورها به وجود می آید می تواند ناشی از سهل انگاری در فرآیند نصب و راه اندازی باشد.


اگر قرار است خدمات تعمیرات آسانسور در آپارتمان خود را از شرکت آسانسور معتبر دریافت کنید، رعایت قوانین و مقررات، جزئی جدایی ناپذیر خواهد بود. این چنین شرکت ها با تیم حرفه ای می توانند همه کارها را از صفر تا صد، کاملاً دقیق و اصولی انجام دهند. شرکت آسانسور با تهیه نقشه کاملی از ساختمان و بررسی مسیرهای حرکت آسانسور در طبقات، عیب یابی را به راحتی انجام می دهد. فراموش نکنید که خدمات تعمیرات آسانسور را بر طبق عقد قرارداد با شرکت دریافت کنید و چه بهتر که این خدمات به صورت سرویس دهی دوره ای باشد تا از آسیب ها و خرابی های بیشتر جلوگیری نماید.

https://fpflift.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1