آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

انواع خدمات سرویس آسانسور مشهد

  • عیب یابی و رفع خرابی آسانسور 
  • ارائه خدمات مورد نیاز به انواع آسانسور
  • انجام سرویس کامل و اصولی به هنگام نصب آسانسور و ارائه خدمات سرویس و نگهداری در زمان‌ های تعیین شده با توجه به نوع آسانسور
  • گارانتی و پشتیبانی از قطعات سرویس شده 
  • اجرای تعمیرات در کوتاه‌ ترین زمان ممکن با به کارگیری کادر اجرایی ماهر
  • ارائه خدمات مطابق با قرارداد
  • ارائه خدمات تخصصی با قیمت مناسب

خرابی در سیستم ‌هایی که با جان انسان ‌ها به طور مستقیم ارتباط دارند موجب بروز خطرات جبران ‌ناپذیری می ‌شوند که زندگی و مال آنها را تهدید می ‌کنند. آسانسور، یکی از انواع وسایل‌هایی است که در حفظ سلامت و ایمنی افراد نقش مهمی ایفا می ‌کند؛ از این رو، موضوع بازدید و سرویس و نگهداری از آن با نظارت مستمر توسط کارشناسان، موضوعی با اهمیت است.


شرکت سرویس آسانسور مشهد، آماده سرویس دهی و نگهداری آسانسور ساختمان ‌های اداری، تجاری و مسکونی می ‌باشد و با داشتن تیمی متعهد به صورت ماهانه، اقدام به بررسی نوع کارکرد و رفع خرابی آسانسورهای فعال خواهد کرد. بازرسی و سرویس به موقع آسانسور در طولانی مدت، از ایجاد هزینه ‌های سنگین پیشگیری می ‌کند. بخش ‌هایی که در هنگام سرویس و نگهداری آسانسور مورد ارزیابی قرار می ‌گیرند شامل موارد زیر است که در ارتباط با هر یک توضیحاتی مفید ارائه می‌شود.


  • موتور خانه آسانسور

یکی از مهم ‌ترین بخش‌های تشکیل دهنده آسانسور، موتورخانه می ‌باشد. کارشناسان مربوطه با بررسی موتور، سیم بکسل هایی که به آن متصل شده است و هر آنچه که با عملکرد آسانسور ارتباط دارد، به طور کامل، سیستم را مورد بررسی قرار می ‌دهند و در صورت نیاز، اقدام به رفع خرابی ها می‌ کنند.


  • ارزیابی تمیز بودن چاه آسانسور

با توجه به این که در صورت کثیفی چاه آسانسور، عملکرد آن ممکن است با اختلال مواجه شود، یکی از مهم ‌ترین قسمت ‌هایی که از نظر تمیزی باید مورد ارزیابی قرار گیرد، چاه آسانسور می ‌باشد.


  • کابین آسانسور

کابین آسانسور از جهت سالم بودن قسمت‌ های مختلف آن و سالم بودن راه ‌های ارتباطی آن با بیرون به طور کامل توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌ گیرد؛ و در صورتی که ایرادی وجود داشته باشد، با دقت کافی مشکل را برطرف می ‌کنند. سرویس آسانسور مشهد به دو صورت انجام می ‌شود. اول، سرویس و نگهداری از آسانسورهایی که در حال کار هستند که به منظور پیشگیری از خرابی و افزایش طول عمر آسانسور انجام می ‌شود.


دوم، آسانسورهایی که از کار افتاده اند و برای راه اندازی مجدد، نیاز به تعمیرات اساسی دارند. هزینه سرویس آسانسور های از کار افتاده با توجه به این که نیاز به تعویض قطعه داشته باشند و یا قطعات قابل تعمیر باشند، متفاوت است. ماموریت یک شرکت حرفه ‌ای در زمینه تعمیرات و نگهداری آسانسور، ارائه بالاترین کیفیت از خدمات با قیمتی مناسب است تا مشتریانی راضی داشته باشد و در رفع عیوب احتمالی، بهترین کارکرد را ارائه دهد.


نکات مهم در محاسبه تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰

علاوه بر اعداد و ارقامی که برای تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ از روی سوی سندیکا اعلام می ‌شود، یک سری نکات هم در این نرخ‌گذاری تاثیر دارند؛ مسئله مهم این است که مشتریان یا شرکت های آسانسور، هیچ نوع نقشی در قیمت گذاری و فروش آسانسور یا تعمیرات نگهداری و سرویس آسانسور ندارند. همه شرکت های فعال در حوزه نصب و راه اندازی آسانسور موظف هستند بر اساس نرخ مصوب سندیکا، تعرفه‌ های خود را به مشتریان اعلام کنند. به دنبال صحبت های فوق، یک سری نکات مهم وجود دارد که درباره اطلاع از تعرفه های سرویس آسانسور لازم است بدانید:

سرویس آسانسور بر اساس قرارداد معتبر با شرکت آسانسور انجام می گیرد. در این قرارداد، تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ طبق جدول مصوب درج می شود.

هزینه های تعمیرات و نگهداری و سرویس آسانسور برای ساختمان هایی که در بافت شهری قرار دارند، یا ساختمان‌هایی که در حومه شهر قرار دارند، متفاوت است. هر گونه افزایش قیمت باید با اطلاع شرکت آسانسور انجام گیرد.

تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ به طور متداول برای آسانسورهایی ارائه شده است که با سرعت یک متر بر ثانیه حرکت می کنند. اگر سرعت آسانسور از این مقدار متوسط، افزایش داشته باشد، تعرفه های سرویس یا تعمیرات- نگهداری، مشمول درصدی افزایش خواهد بود. این افزایش قیمت با توافق طرفین است.

هزینه هایی که برای دستمزد نصاب و تکنسین ها جهت تعمیرات و نگهداری و سرویس آسانسور لحاظ می شود، در نرخنامه مصوب سندیکا نیامده است؛ بنابراین بر اساس شیفت کاری و توافق طرفین و صلاحدید شرکت آسانسور این دستمزد تعیین می گردد.

تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ برای آسانسورهایی که درب آن ها به صورت دو طرفه باز و بسته می شود یا آسانسورهایی که ارتفاع درب آنها از حد متعادل بیشتر است، جزو مصوب سندیکا نیست و با توافق طرفین افزایش پیدا می ‌کند.

تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ برای آسانسورهای صنعتی، آسانسور هیدرولیکی یا انواع بالابرها یا آسانسورهایی که از حالت متعادل تعریف شده در جدول سندیکا، خارج هستند، با صلاحدید شرکت آسانسور تعیین می ‌شود.

به طور کلی برای اینکه از نرخ یا هزینه های شرکت آسانسور برای خدمات سرویس آسانسور، تعمیرات- نگهداری و خدمات وابسته به آن مطلع شوید، با کارشناسان این حوزه صحبت کنید.  قبل از اینکه خدمات سرویس آسانسور را دریافت کنید، باید تمام جزئیات برای شما شفاف ‌سازی شود. بهترین شرکت آسانسور با به کارگیری بهترین مهندسان و تکنیسین ها، این موارد را برای شما به بهترین شکل اجرا خواهند کرد.


موتور آسانسور الکو

شرکت تولیدات قطعات آسانسور الکو، با بیش از چندین سال سابقه درخشان در حوزه تولید موتور و دیگر اجزای آسانسور فعالیت می کند. موتور های آسانسور الکو، دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و می توانند عمر طولانی تری نسبت به موتور های دیگر داشته باشند. علاوه بر آن، موتور آسانسور الکو نسبت به موتور های دیگر، از قیمت مناسب تری برخوردار است و این امر سبب شده تا موتور های آسانسور الکو، سهم قابل توجهی از بازار را نصیب خود کنند. شرکت تولید قطعات آسانسور الکو، برای کسب رضایت مشتریان، گام های بلندی برداشته است تا بتواند بهترین کالا ها را با کمترین قیمت تولید کند.

موتور های آسانسور الکو، دارای قدرت بسیار زیادی هستند که در سایز ها و توان های مختلفی از 5500 وات تا 7800 وات در بازار وجود دارند. پر فروش ترین نوع موتور های آسانسور الکو، موتور 6600 وات آن می باشد چرا که دارای طراحی بسیار خوب، قیمت مقرون به صرفه و پر کاربرد برای آسانسور های ساختمانی با ظرفیت 6 نفر می باشد. جالب است بدانید که شرکت الکو، بر روی قطعات خود ایمان کاملی دارد و برای اثبات کیفیت کالای خود، 24 ماه گارانتی بی قید و شرط در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از آن ها استفاده نمایند.


مزایای موتور آسانسور الکو

موتور های آسانسور الکو، دارای مزایای بسیار زیادی هستند و این امر سبب شده است تا بسیاری از افراد طرفدار این نوع موتور آسانسور شوند. زمانی که به مشاوران ساخت و اجرای آسانسور مراجعه می کنید، اکثر آن ها به شما پیشنهاد می کنند که از قطعات و اجزای آسانسوری الکو استفاده نمایید. استفاده از موتور و دیگر اجزای آسانسور الکو، سبب می شود تا دیگر نیازی به تعمیرات پی در پی نداشته باشید و بتوانید مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایید.

یکی از مهم ترین مزایای موتور های آسانسور الکو، وجود سیستم های خنک کننده می باشد؛ وجود سیستم های خنک کننده در موتور الکو، سبب شده است تا دمای آن در حین کار بیش از حد مجاز بالا نرود. علاوه بر آن، وجود سیستم خنک کننده سبب می شود تا موتور آسانسور در حین کار عملکرد بهتری داشته باشد و بتواند مدت زمان طولانی تری کار کند. 

یکی دیگر از مزایای موتور های آسانسور الکو، وجود بلبرینگ در آن می باشد. در برخی از موتور های آسانسور به دلیل کاهش هزینه، بجای بلبرینگ از یاتاقان استفاده می نمایند. یاتاقان ها می بایست زود به زود روغن کاری شوند و نمی توانند همانند بلبرینگ روان عمل کنند. به همین دلیل، شرکت الکو برای موتور های آسانسور خود، از بلبرینگ استفاده نموده است. اگر به دنبال یک آسانسور بسیار خوب و مرغوب هستید و می خواهید از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار باشد، بهترین گزینه موتور برای شما موتور آسانسور الکو می باشد.

تعمیر دکمه آسانسور چگونه انجام میشود؟

امروزه آسانسور ها نقش مهم و ویژه ای در ساختمان ها و آپارتمان های بلند و دارای پله های زیاد، دارند. این وسیله پرکاربرد سال هاست در سراسر جهان مورد استفاده و استقبال شدیدی قرار گرفته و از آن برای راحتی بیشتر در هنگام رفت و آمد و بالا و پایین رفتن در ساختمان ها استفاده می شود. امروزه آسانسورها جای استفاده از پله‌ها را گرفته اند و مگر در موارد خرابی آسانسور کسی از پله استفاده نمیکند.


آسانسورها بعد از گذشت مدتی دچار فرسودگی و خرابی می شوند، این خرابی ها می تواند از اجزای داخلی  مثل موتور و تابلو فرمان و ...  و همچنین موارد ظاهری آسانسور شکل بگیرد. اما یکی از شایع‌ ترین خرابی این وسیله، خرابی دکمه آسانسور است. همانطور که می دانید دکمه آسانسور یکی از اجزای مهم این وسیله به شمار می رود. به بیانی ساده، تمامی کارایی آسانسور به وجود همین دکمه وابسته است. شما با دکمه آسانسور می توانید شماره طبقات مدنظرتان را انتخاب کنید . همچنین در صورت وقوع حادثه، فشردن دکمه آژیر موجود بر روی برد دکمه های مختلف آسانسور، می تواند بهترین کمک برای شما باشد.


طبیعتاً هر چقدر که ما از آسانسور و دکمه آن کمتر استفاده کنیم، طول عمر آن بیشتر خواهد بود. البته تمامی شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات آسانسور، با ارائه خدمات پس از فروش خود، به راحتی تعمیر دکمه آسانسور را انجام می دهند.

سقف کابین آسانسور چه ویژگی هایی دارد؟

سقف کابین آسانسور، یکی از مهم ترین اجزای کابین آسانسور محسوب می شود که می تواند در زمان وقوع حوادث جان افراد را نجات دهد. شاید با نگاهی سطحی، فقط متوجه وجود لامپ ها و براقی استیل سقف آسانسو بشوید. اما بر روی سقف آسانسور، قطعات بسیاری از جمله فن تهویه هوا قرار گرفته است تا مسافران آسانسور احساس خوبی داشته باشند و لذت ببرند. علاوه بر آن، کاربرد های بسیار زیادی دارد که سبب می شود کابین آسانسور کامل تر به نظر رسد. در ادامه با ما همراه باشید تا با سقف کابین آسانسور آشنایی بیشتری پیدا کنید.


در نگاه اول، ممکن است در سقف کابین فقط به براق بودن جنس استیل آن و نقش و نگار ها و حتی نور لامپ ها دقت کنید. سقف کابین به دلیل پرتاب نور بهتر، از جنس استیل براق می باشد که سبب می شود نور داخل آسانسور افزایش یابد. علاوه بر آن، در زمان آلودگی، استیل به راحتی پاکسازی و تمیز می شود و به هیچ عنوان کهنه نمی شود. البته فراموش نکنید که اگر از استیل درجه یک مرغوب استفاده نکنید، ممکن است جلا و براق بودن آن را زیاد نتوانید احساس نمایید.


در اطراف سقف کابین، در آسانسور های شش نفره چهار و آسانسور های بزرگتر، شش لامپ هالوژن وجود دارد تا نور داخل کابین را تامین نماید. علاوه بر آن، در بخش های مخفی سقف لامپ های ال ای دی کوچکی وجود دارند که در زمان استند بای آسانسور فعال می شوند و این امر سبب می شود که داخل کابین آسانسور به هیچ وجه تاریک نباشد. برای این که بتوانید نور خوبی در کابین آسانسور داشته باشید و سقف زیبایی را بتوانید تماشا کنید، می بایست از لامپ های هالوژن با اصالت استفاده نمایید تا شاهد زیبایی داخل کابین باشید و لذت ببرید.


همانطور که می دانید، سقف کابین دارای یک ورقه استیل است که بر روی آن لامپ های کابین قرار دارند. در برخی آسانسورهای بزرگ بر روی ورقه استیل سقف ، یک درب برای فرار اضطراری از آسانسور وجود دارد که سبب می شود در حین وقوع حوادث سخت، مسافران داخل کابین آسانسور از آن خارج شده و جان مسافران عزیز حفظ گردد. علاوه بر آن، مجرا های ورود هوا بسیار زیادی وجود دارد که در حین بسته بودن درب آسانسور هوا داخل کاهش نیابد و در نتیجه سبب استرس مسافران نگردد. جالب است بدانید که سیستم تهویه مطبوع کابین (هواکش یا فن)  آسانسور بر روی سقف فلزی کابین قرار داده شده است که می تواند هوای داخل آسانسور را به راحتی جابجا و تعویض نماید.


برای آن که بتوانید سقف کابین آسانسور بسیار زیبایی داشته باشید، می بایست از قطعات مرغوب استفاده نمایید. اما مهم تر از آن، نظافت و تمیزی آن است که بسیار مهم می باشد. برای تمیز کردن سقف کابین آسانسور می بایست از الکل یا مواد شوینده استفاده نمایید. لازم به ذکر است که به هیچ عنوان دست خود را از شیار های بقل سقف کابین عبور ندهید چرا که ممکن است دچار حادثه شوید.