آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

نکات مهم در محاسبه تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰

علاوه بر اعداد و ارقامی که برای تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ از روی سوی سندیکا اعلام می ‌شود، یک سری نکات هم در این نرخ‌گذاری تاثیر دارند؛ مسئله مهم این است که مشتریان یا شرکت های آسانسور، هیچ نوع نقشی در قیمت گذاری و فروش آسانسور یا تعمیرات نگهداری و سرویس آسانسور ندارند. همه شرکت های فعال در حوزه نصب و راه اندازی آسانسور موظف هستند بر اساس نرخ مصوب سندیکا، تعرفه‌ های خود را به مشتریان اعلام کنند. به دنبال صحبت های فوق، یک سری نکات مهم وجود دارد که درباره اطلاع از تعرفه های سرویس آسانسور لازم است بدانید:

سرویس آسانسور بر اساس قرارداد معتبر با شرکت آسانسور انجام می گیرد. در این قرارداد، تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ طبق جدول مصوب درج می شود.

هزینه های تعمیرات و نگهداری و سرویس آسانسور برای ساختمان هایی که در بافت شهری قرار دارند، یا ساختمان‌هایی که در حومه شهر قرار دارند، متفاوت است. هر گونه افزایش قیمت باید با اطلاع شرکت آسانسور انجام گیرد.

تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ به طور متداول برای آسانسورهایی ارائه شده است که با سرعت یک متر بر ثانیه حرکت می کنند. اگر سرعت آسانسور از این مقدار متوسط، افزایش داشته باشد، تعرفه های سرویس یا تعمیرات- نگهداری، مشمول درصدی افزایش خواهد بود. این افزایش قیمت با توافق طرفین است.

هزینه هایی که برای دستمزد نصاب و تکنسین ها جهت تعمیرات و نگهداری و سرویس آسانسور لحاظ می شود، در نرخنامه مصوب سندیکا نیامده است؛ بنابراین بر اساس شیفت کاری و توافق طرفین و صلاحدید شرکت آسانسور این دستمزد تعیین می گردد.

تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ برای آسانسورهایی که درب آن ها به صورت دو طرفه باز و بسته می شود یا آسانسورهایی که ارتفاع درب آنها از حد متعادل بیشتر است، جزو مصوب سندیکا نیست و با توافق طرفین افزایش پیدا می ‌کند.

تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ برای آسانسورهای صنعتی، آسانسور هیدرولیکی یا انواع بالابرها یا آسانسورهایی که از حالت متعادل تعریف شده در جدول سندیکا، خارج هستند، با صلاحدید شرکت آسانسور تعیین می ‌شود.

به طور کلی برای اینکه از نرخ یا هزینه های شرکت آسانسور برای خدمات سرویس آسانسور، تعمیرات- نگهداری و خدمات وابسته به آن مطلع شوید، با کارشناسان این حوزه صحبت کنید.  قبل از اینکه خدمات سرویس آسانسور را دریافت کنید، باید تمام جزئیات برای شما شفاف ‌سازی شود. بهترین شرکت آسانسور با به کارگیری بهترین مهندسان و تکنیسین ها، این موارد را برای شما به بهترین شکل اجرا خواهند کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد