آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

بهترین مارک موتور آسانسور چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مارک موتور آسانسور در انواع مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام متعلق به یک شرکت تولید کننده در کشورهای مختلف هستند. موتور آسانسور، از تجهیزات کارآمد با عملکرد بالا است که در واقع می ‌توان آن را قلب آسانسور نامید! بدون‌ موتور، هیچ آسانسوری کار نمی کند! آسانسورها بسته به عملکرد خود، مجهز به موتورهای هیدرولیکی یا موتورهای گیربکسی هستند. موتور بدون گیربکس نیز برای انواع آسانسور به کار می رود. نیروی لازم برای حرکت کابین آسانسور از طریق موتور آسانسور تامین می ‌شود. اگر بخواهیم بهترین برندهای موتور آسانسور را معرفی کنیم، شاید بیشتر از ۱۰ نمونه در فهرست قرار بگیرد اما هرکدام از این تجهیزات مزایا و معایب خاص خود را دارند.


بهترین مارک موتور آسانسور از نظر ویژگی های ساختاری در برندهای مختلف با هم مشابه هستند، اما ممکن است از نظر طراحی، میزان مصرف برق، بازدهی انرژی و تامین نیروی لازم برای آسانسور، تفاوت های جزئی و اساسی با هم داشته باشند. قیمت موتور آسانسور در برندهای مختلف، متفاوت است. در حال حاضر، معتبرترین برندهای تولید کننده موتور آسانسور به شرکت های ایتالیایی تعلق دارد.


مثلا ممکن است شما انواع موتور آسانسور خارجی را در بازار جستجو کنید که بیشتر از ۹۰ درصد آنها ساخت کشور ایتالیا باشد. علاوه بر شرکت های ایتالیایی، کشورهای اسپانیا، ترکیه، آلمان و چین هم تولید کننده بهترین مارک موتور آسانسور هستند. در حال حاضر آلمان و ایتالیا در تولید موتور آسانسور در جهان رتبه بالاتری دارند. اکثر محصولاتی که به ایران وارد می شوند و در انواع آسانسور به کار می ‌روند، تولید همین دو کشور است.

قیمت ماهانه سرویس آسانسور چقدر است؟

سرویس آسانسور شامل چیست

اگر در فکر این هستید که قیمت ماهانه سرویس آسانسور در ساختمان شما چقدر باید باشد و این یک دغدغه ذهنی برای شما است، تا پایان مطلب با ما همراه باشید؛ چرا که این بحث را به طور ویژه به این موضوع اختصاص داده ایم.  در این بخش به تمام مواردی اشاره می کنیم که باید درباره هزینه تعمیرات نگهداری آسانسور بدانید. شاید تعجب کنید اما در محاسبه هزینه سرویس آسانسور، پرداختن به هزینه های ساختمان ضرورت دارد.


طبق آخرین گزارشات که درباره هزینه نگهداری آسانسور و قیمت سرویس ماهانه آسانسور منتشر شده، این هزینه ها بسته به نوع ارتفاع ساختمان و نوع کاربری و حجم جابجایی (ترافیک)  متفاوت است.  هزینه برای نگهداری و تعمیرات آسانسور، یکی از موارد مهم در هزینه های اداره یک ساختمان است . برای این که بهتر بتوانید هزینه سرویس آسانسور ساختمان خود را در هر ماه ارزیابی کنید، باید هزینه های ساختمان خود را دسته بندی کنید. راه های ساده ای وجود دارد که به شما کمک می‌کند هزینه تعمیرات- نگهداری و سرویس آسانسور را در ساختمان خود محاسبه کنید. بر اساس اینکه تعداد توقف آسانسور شما چقدر باشد و تعداد واحد وکاربری ساختمان چگونه باشد ، قیمت سرویس ماهانه آسانسور متفاوت است.

قیمت آسانسور ۴ توقف در سال ۱۴۰۰

قیمت آسانسور 4 توقف

عوامل کلی و برخی دلایل کم اهمیت در قیمت آسانسور ۴ توقف در سال ۱۴۰۰ تاثیر دارند. برترین انواع مدل موتور آسانسور، به ‌خصوص موتور آسانسور ایتالیایی، از کشور ایتالیا وارد ایران می ‌شوند. وجود تحریم ‌ها علیه ایران، مبادلات را بسیار دشوارتر ساخته است. برخی از شرکت های سازنده آسانسور در ایران، تعدادی از قطعات و لوازم جانبی این تجهیزات را از کشورهای خارجی وارد می‌کنند تا بتوانند تجهیزات ایمن تری را بسازند. همین مشکلات در مسیر تامین قطعات آسانسور نیز وجود دارد. واردات سیستم کلی یک آسانسور به صورت کامل، هزینه های هنگفتی در بر دارد و تقریباً یک اقدام غیر ممکن است؛ بنابراین، بهترین شرکت های آسانسور در ایران، اقدام به تولید و ساخت آسانسور، مشابه با نمونه‌ های خارجی کرده ‌اند. از آنجایی که قیمت تولید در ایران بسیار قابل توجه است، تاثیر این مسئله در قیمت آسانسور ۴ توقف در سال ۱۴۰۰ بیشتر احساس می شود.


برای محاسبه قیمت آسانسور برای ساختمان ۴ توقف نیاز دارید که هزینه های طراحی و ساخت، هزینه نصب آسانسور، تعویض قطعات، بازرسی، تعمیرات و نگهداری و موارد مشابه را از شرکت آسانسور سوال کنید. برخی از انواع آسانسور، هزینه نصب کمتری دارند اما در مقابل آسانسورهای گیربکسی، هزینه های تعمیرات- نگهداری بیشتری را تحمیل می ‌کنند. طراحی و ساخت انواع آسانسور ۴ توقف، طبق استاندارد جهانی آسانسورها انجام می گیرد و ایمن سازی آن نیز بر اساس استاندارد کد ایمنی ASME کنترل می شود، بنابراین با خیال آسوده می توانید بهترین مدل آسانسور را برای ساختمان خود خریداری کنید. برای خرید آسانسور، تجهیزات جانبی، نصب آسانسور یا کسب هر اطلاعات دیگر، با کارشناسان ما تماس بگیرید.


تفاوت تعمیر آسانسور با تعمیر بالابر چیست؟

تعمیر آسانسور و بالابر در اصفهان

اگرچه آسانسورها نوعی بالابر هستند، بالابرها نوع ساده ‌ای از این تجهیزات می ‌باشند که تعمیرات آنها به ساده ترین روش امکان پذیر است. نحوه تعمیر آسانسورهای بزرگ تر با قطعات پیچیده تر، دشوارتر است، بنابراین به زمان و مهارت بیشتری نیاز دارند. بالابرها تجهیزات ساده ‌ای هستند که در رستوران ها و کارخانه ها یا صنایع، آنها را دیده ‌اید. تعمیر بالابرها در کوتاه ترین زمان انجام می گیرد، بنابراین مهمترین تفاوت تعمیرات آسانسور خانگی یا تجاری و بالابرها را می توان زمان تعمیرات معرفی کرد. برای بررسی نحوه تعمیر آسانسور و بالابر، شرکت های مختلف بهترین تکنسین ها را در کنار خود دارند تا این خدمات را به بهترین شکل به مشتریان عزیز ارائه دهند. اگر به خدمات تعمیرات، نگهداری و بازرسی آسانسور نیاز داریم یا می خواهید آسانسور جدید بخرید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بهترین شرکت آسانسور در ایران

بهترین شرکت آسانسور در ایران

خدماتی که در حوزه آسانسور ارائه می‌شود شامل مشاوره خرید پک کامل آسانسور، دریافت قیمت آسانسور، بازرسی از محل در ساختمان برای نصب آسانسور، پشتیبانی مشتری پس از نصب و همچنین اعزام تکنسین برای نصب و راه اندازی آسانسور است. تمام این موارد در بهترین شرکت آسانسور در ایران ارائه می شود. حتی اگر شرکت های بازرگانی، وارد کننده تجهیزات آسانسور باشند باز هم این خدمات را ارائه می دهند.

وقتی می‌خواهید فهرستی از بهترین شرکت آسانسور در ایران جمع آوری کنید، به دو دسته شرکت بر می خورید. دسته اول، شرکت‌ هایی هستند که خود، شخصاً تولیدکننده انواع آسانسور و قطعات آن می باشند. این شرکت ها، شرکت های دانش بنیان یا شرکت ‌های با سابقه ای هستند که محصولات آنها با استانداردهای جهانی تولید می شود. انواع آسانسور ایرانی، قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است. دسته دوم از بهترین شرکت های آسانسور به شرکت هایی تعلق دارد که در واقع بازرگانی دارند و این قطعات و لوازم را از کشورهای خارجی وارد ایران می کنند. هر دو گروه از انواع آسانسور در ایران کاربرد دارند. قیمت آسانسور برای آسانسور ایرانی و آسانسور از برندهای خارجی، متفاوت است.