آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

عوامل موثر بر روی قیمت تابلو فرمان آسانسور

قیمت تابلو فرمان آسانسور در اصفهان

تابلو فرمان آسانسور دارای انواع مختلفی است. یکی از عوامل مهمی که بر روی قیمت تابلو های فرمان آسانسور تاثیر گذار است، ظرفیت کابین است. غالبا، هرچه تعداد نفرات داخل کابین زیاد تر باشد توان قطعات و اجزای الکتریکی درون تابلو فرمان افزایش می یابد و موجب زیاد شدن قیمت آن می شود. ارزان قیمت ترین تابلو فرمان، متعلق به ساختمان های با آسانسورهای خانگی (home lift )  دو نفره است چرا که تعداد نفرات محدود و طبقات محدود است.


یکی دیگر از عوامل بسیار مهم تاثیر گذار بر روی قیمت تابلو فرمان آسانسور، نوع سیستم راه انداز موتور اصلی آسانسور است . بسته به اینکه با کنتاکتور یا توسط سیستم های کنترل دور متغیر اینورتری راه اندازی شود. تابلو های فرمان مجهز به سیستم اینورتر به دلیل دارا بودن سیستم راه اندازی نرم ، دارای قیمت بسیار بالایی است. اما در نظر داشته باشید که این قابلیت باعث حرکت نرم کابین و کاهش مصرف انرژی تا 50 در صد میشود .  ولی در عوض آسیب پذیر تر هم هستند. اما تابلو های فرمان آسانسور که دارای کلید های کنتاکتوری هستند، دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و می توان از آن ها در انواع آسانسور های معمولی استفاده کرد .


درجه بندی حفاظت در برابر ورودی ذرات معلق یا آب ( IP )   یکی دیگر از عوامل مهم موثر بر روی قیمت تابلو فرمان آسانسور است. تابلو های فرمان آسانسور که دارای درجه حفاظت بالا  (IP) هستند، دارای قیمت بالا تری نسبت به بقیه هستند اما در قبال بالاتر بودن قیمت، در محیط های صنعتی مهم مثل شرکتهای پتروشیمی و کارخانجان سیمان کاربرد  دارند. پیشنهاد می شود برای خرید تابلو فرمان آسانسور با کیفیت، حتما با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمایید تا بتوانید کالایی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید.


وجود تابلو های فرمان در آسانسور امری بسیار ضروری است. برای آن که بتوانید تابلو آسانسور را با کیفیت خوب و قیمت مناسبی تهیه کنید، می بایست به شرکت های معتبر آسانسور سازی مراجعه نمایید تا آن ها شما را در خرید تابلو فرمان راهنمایی کنند. برای آن که بتوانید قیمت تابلو فرمان آسانسور را به صورت دقیق بدانید، می توانید به وبسایت های رسمی و معتبر شرکت های ساخت و مونتاژ آسانسور سری بزنید و قیمت ها را در آن جا مشاهده نمایید.

رایج ترین مشکلات آسانسور چیست؟

تعمیر 24 ساعته آسانسور در اصفهان و تهران

قطعی برق آسانسور

از آنجایی که آسانسورها به منبع برق قوی در ساختمان های تجاری و ... نیاز دارند، به روز رسانی شبکه برق رسانی به ساختمان می تواند بر عملکرد موتور آسانسور تأثیر بگذارد. به روزرسانی سیستم ها حتی می تواند به آسانسور آسیب برساند. این مشکل نشان می دهد که به خدمات تعمیر آسانسور حتماً نیاز خواهید داشت.

راه حل برای رفع این مشکل این است که کمیت و کیفیت برق تکفاز یا سه فاز تحویل شده به ساختمان را بررسی کنید. این بررسی می تواند اشکالات متداول مانند ولتاژ کم یا زیاد از حد و یا جابجایی فازها یا نبودن یک فاز در برق سه فاز را مشخص کند. این کار را از بهترین شرکت های تعمیر آسانسور بخواهید. به عنوان مثال، ترموگرافی مادون قرمز، نوسانات شدید دما را اندازه گیری می کند و به شناسایی مشکلات احتمالی قبل از خرابی سیستم گران قیمت شما کمک خواهد کرد. فیوزهای داغ با استفاده از فناوری مادون قرمز بسیار راحت تر دیده می شوند.


 فلکه کشش اصلی فرسوده موتور آسانسور

فلکه های فرسوده، ساییدگی بیش از حد را روی طناب های فولادی  ایجاد می کنند و به نوبه خود، سطح سایش بر روی سطوح و قطعات متحرک را بیشتر می کنند. در حالت ایده آل، بازرسی منظم و دوره ای، از این امر جلوگیری می کند، اما به محض شروع ساییدگی، آسیب، امری اجتناب ناپذیر است. در این حالت باید تعمیر آسانسور را انجام دهید. تعویض این قسمت ها می تواند از خرابی زود هنگام طناب فولادی آسانسور جلوگیری کند، بنابراین بررسی شیارها و اثرات ساییدگی روی طناب ها بسیار مهم است. ابزارهای استاندارد وتست کشش طنابهای فولادی توسط سیستم های دیجیتال می توانند در بررسی بصری سایش شیارها به شما کمک کنند.

نکاتی درباره خرید اینترنتی آسانسور

نحوه عملکرد انواع موتور آسانسور

یکی از مهم ترین معایب خرید اینترنتی، مشاهده نکردن کالا از نزدیک است. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی موتور و دیگر اجزای آسانسور، تصویر کالا های باکیفیت را در سایت خود قرار می دهند ولی کالایی را که ارسال می کنند، ممکن است به کیفیت کالای داخل عکس نباشد و این امر سبب می شود مقدار بسیار زیادی از پول شما هدر برود و دیگر نتوانید خسارت وارد شده را جبران نمایید. لازم به ذکر است که برای خرید موتور به صورت اینترنتی، می بایست به نکاتی کلیدی توجه کنید تا دچار مشکل نشوید.

یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در حین خرید موتور آسانسور به صورت اینترنتی رعایت کنید، این است که به هیچ عنوان پول را پیش از تحویل کالا به حساب فروشنده واریز نکنید چرا که ممکن است فروشگاه اینترنتی آن ها کلاهبرداری باشد و مبلغ هنگفتی از شما کلاهبرداری کنند. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی معتبر، به شما پیشنهاد می کنند که پس از بازدید از موتور سفارش داده شده، مبلغ را درب منزل پرداخت کنید تا دچار نگرانی برای کیفیت کالا و پول خود نداشته باشید.

یکی دیگر از نکاتی که می بایست در خرید موتور به صورت اینترنتی رعایت کنید، دقت به اصالت کالا است. همه موتور های آسانسور ها، دارای یک سریال نامبر و پارت نامبر هستند که اصالت کالا را مشخص می کنند. پیش از پرداخت هزینه موتور آسانسور، می بایست وارد سایت اصلی تولید کننده موتور شوید و پارت نامبر و سریال نامبر را وارد نمایید و پس از تایید اصالت کالا هزینه را پرداخت نمایید. امروزه، با گسترش سایت های کلاه برداری، سعی کنید به هیچ عنوان پیش از خرید موتور به صورت اینترنتی، پول را واریز نکنید تا دچار ضرر مالی بسیار زیاد نشوید.

دلایل اهمیت خدمات آسانسور

خدمات آسانسور به بررسی کلی قطعات نصب شده و نظارت مستمر بر عملکرد صحیح آسانسور گفته می شود که توسط افراد متخصص انجام می شود. به صورت کلی، هیچ سیستم یا دستگاهی وجود ندارد که نیازمند سرویس، نگهداری و بررسی دوره ای نباشد؛ مخصوصا برای تجهیزاتی که ایمنی و سلامت آن ها اهمیت زیادی دارد و بروز هرگونه مشکل، خطرات احتمالی جانی در پی خواهد داشت. به همین دلیل، ضرورت خدمات آسانسور هم تراز با اهمیت نصب و راه اندازی آن است. لازم است یک آسانسور، صرف نظر از نوع و اندازه آن، با مراجعه به یک شرکت آسانسور معتبر، به صورت مداوم و منظم تحت بررسی و سرویس قرار گیرد.


از جمله مواردی که در هر ساختمان باید به آن توجه ویژه داشت، آسانسور است؛ چرا که در صورت بروز یک مشکل کوچک، با احتمال وقوع حوادث و خسارت های جبران ناپذیر روبرو خواهیم بود.


برخی افراد معتقدند که سرویس و نگهداری آسانسور یک کار غیر ضروری و پر هزینه ای است و تنها در صورت بروز مشکل و خرابی باید به تعمیرکار مراجعه کرد، در صورتی که این روند به عملکرد دستگاه شما آسیب وارد می کند و باعث صرف هزینه های بیش تر می شود. به عنوان مثال، فرض کنید که اگر یک قطعه کوچک در آسانسور دچار آسیب شود و تعمیرکار با سرویس ماهیانه متوجه این موضوع شود، از بروز آسیب های جدی به قطعات اصلی آسانسور و خسارات مالی سنگین جلوگیری می شود. در نتیجه، همین الان با مراجعه به یک شرکت آسانسور معتبر، خیال خود را از بابت بروز حوادث جانی و مالی راحت کنید؛ کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه خدمات آسانسور هستند. 

قیمت آسانسور خانگی پنج طبقه

قیمت آسانسور خانگی مناسب برای 5 طبقه

در سال جاری با رشد تورم بسیار بالایی مواجه شده ایم. این امر سبب شده است تا نرخ دستمزد ها و قطعات آسانسور به طور نجومی افزایش یابد. علاوه بر آن، برای واردات قطعات و اجزای آسانسور از کشور های دیگر می بایست هزینه را به صورت ارزی پرداخت کنیم. اما مشکل اینجاست که قیمت ارز نیز روند صعودی داشته و بسیار افزایش یافته است. لازم به ذکر است که برای مواجه نشدن با هزینه تعویض قطعات آسانسور، سعی کنید نهایت مراقبت را در حین استفاده از آن به کار بگیرید تا دچار مشکل نشوید.


به طور کلی، عوامل مختلفی وجود دارند که سبب تغییرات قیمت آسانسور می گردند. در سال جاری، به ازای هر طبقه حدود 15 الی 25 میلیون تومان به قیمت آسانسور اضافه می گردد. علاوه بر آن نوع اجناس و وسایلی که بر روی آسانسور استفاده می شوند، می توانند تاثیرات مستقیمی بر روی آسانسور بگذارند. به عنوان مثال، اگر بخواهید برای ساختمان پنج طبقه ای آسانسور خریداری کنید، بجز هزینه قطعات و دستمزد می بایست مبالغی اضافه پرداخت کنید تا بتوانید در ساختمان خود از قطعات آسانسور با برندهای معروف استفاده کنید. پیشنهاد می شود برای خرید آسانسور خانگی 5 طبقه، حتما به شرکت های بزرگ و اصلی مراجعه نمایید تا قیمت آسانسور مناسب تر شود.