آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

تزئینات سقف آسانسور

وقتی صحبت از طراحی داخلی کابین آسانسور می شود، نمی توان اهمیت دکوراسیون سقف را دست کم گرفت. سقف، این پتانسیل را دارد که یک آسانسور معمولی را به یک فضای دلپذیر و به یاد ماندنی تبدیل کند. دکوراسیون سقف، ظرافت و زیبایی را به کابین اضافه می کند. با ترکیب عناصر بصری جذاب مانند الگوهای هنری، وسایل نورپردازی یا حتی بافت های منحصر به فرد، سقف، فضای کلی را بهبود می بخشد. دکوراسیون سقف می تواند به ایجاد توهم افزایش فضای داخل کابین کمک کند. با استفاده از تکنیک هایی مانند پوشش آینه ای یا نورپردازی استراتژیک، سقف می تواند فضای فیزیکی محدود آسانسور را به صورت بصری، گسترش دهد. این امر، به ایجاد محیطی راحت تر و کلاستروفوبیک کمتر برای مسافران، به ویژه در آسانسورهای شلوغ کمک می کند. علاوه بر این، دکوراسیون سقف می تواند نوعی برندسازی باشد. فضاهای تجاری می توانند از سقف کابین آسانسور خود برای نمایش عناصری که نشان دهنده هویت برند آنها است، مانند موارد زیر استفاده کنند: 

  • لوگوها
  • برچسب ها
  • آثار هنری

این امر، علاوه بر تقویت شناخت برند، مسافران را در طول سفر کوتاهشان درگیر می کند.

https://fpflift.com/%D8%AA%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1

قیمت آسانسور های 4 نفره دست دوم

قیمت آسانسور مجتمع مسکونی

آسانسور ها در زندگی ما نقش بسزایی دارند و سبب آسوده شدن کار های ما می گردند. آسانسور ها کمک می کنند تا در کمترین زمان و به آسوده ترین شکل ممکن، از طبقه همکف به بالا ترین طبقه یا بلعکس برویم. بسیاری از افراد به دلیل مشکلات اقتصادی، توانایی خرید آسانسور نو را ندارند و قصد خرید آسانسور های دست دوم را دارند. بسیاری از افراد که قصد کوبیدن خانه خود را دارند، آسانسور خانه را به فروش می رسانند. البته، آسانسور های دست دوم می بایست توسط متخصصان کاملا سرویس و به روز رسانی شوند تا بتوان از آن ها استفاده نمود.

آسانسور های دست دوم، می توانند صرفه اقتصادی داشته باشند و همانند یک آسانسور نو به ما خدمت کنند. اما آسانسور های دست دوم، نسبت به آسانسور های نو کمی آسیب پذیر و حساس تر هستند و می بایست از آن ها مراقبت بیشتری گردد. اگر توان اقتصادی خرید آسانسور نو را ندارید، بهترین گزینه برای شما خرید آسانسور های دست دوم است؛ حتی برخی از شرکت ها، آن ها را به صورت اقساطی در اختیار شما قرار می دهند.

چه عواملی بر قیمت سرویس ماهانه آسانسور تاثیر گذار هستند؟

تجهیزات مورد نیاز در تعمیرات و نگهداری آسانسور

جالب است بدانید که هزینه های تعمیرات- نگهداری و سرویس آسانسور پیچیده است، با این حال هزینه‌ای که شما در درجه اول باید به عنوان قیمت سرویس ماهانه آسانسور پرداخت کنید، توسط چند عامل اصلی تعیین می شود. این عوامل را به ترتیب در قسمت زیر بررسی می کنیم تا شما بهتر بتوانید روی بودجه مالی خود برنامه‌ریزی داشته باشید:


قرارداد تعمیر و نگهداری آسانسور با شرکت مربوطه

اولین نکته‌ای که قیمت ماهانه سرویس و نگهداری آسانسور را تعیین می‌کند، نوع قراردادی است که شما در تعمیرات و نگهداری آسانسور با شرکت خدمات آسانسور امضا کرده اید. قرارداد تعمیرات و نگهداری آسانسور مشابه قرارداد بیمه نامه است. هر چه پوشش بیشتری دریافت کنید، یا تجهیزات و خدمات بیشتری در قرارداد شما نوشته شود، باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.  به عنوان مثال، برنامه تعمیرات- نگهداری آسانسور که شامل نیروی مقیم در محل ساختمان باشد گران تر از حالتی است که فقط نیروی تکنسین شرکت آسانسور بعد از اعلام خرابی به محل اعزام شود .بنابر این نوع حضوردر محل ساختمان و نوع سرویس آسانسور در  قیمت سرویس ماهانه آسانسور موثر است.


هزینه سرویس آسانسور در شرایط اضطراری

یکی از مواردی که به شدت در قیمت تاثیر دارد این است که شما در شرایط اضطراری و اورژانسی نیاز دارید که آسانسور ساختمان، سرویس شود. وقتی آسانسور شما درست کار نکند و آن لحظه در خارج از ساعات اداری قرار داشته باشد، باید با مراکز خدمات سرویس که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند تماس بگیرید.  اگر این خدمات، خارج از ساعات کاری ارائه شود، قیمت سرویس و نگهداری آسانسور گرانتر از زمانیست که در ساعات کاری قرار دارد. قبل از اینکه قرارداد سرویس و تعمیرات و نگهداری آسانسور را با شرکت امضا کنید در این باره صحبت کنید.

هزینه بازسازی کابین آسانسور چقدر است؟

بازسازی کابین آسانسور، بسته به نیازها و شرایط هر پروژه می تواند از نظر پیچیدگی و هزینه متفاوت باشد. عوامل متعددی بر هزینه کلی بازسازی کابین آسانسور تأثیر می گذارند. اندازه و نوع آسانسور، نقش بسزایی در میزان هزینه بازسازی کابین آسانسور دارد. انواع مختلف آسانسور، مانند آسانسورهای هیدرولیک یا کششی، به نیازها و هزینه های متفاوتی جهت بازسازی نیاز دارند.


میزان بازسازی نیز بر هزینه های کلی تأثیر می گذارد. اگر فقط به تعمیرات جزئی و بهبودهای زیبایی نیاز باشد، هزینه در مقایسه با تعمیرات اساسی کمتر خواهد بود. بازسازی می تواند شامل تعویض کفپوش، سقف، وسایل روشنایی، تابلوهای کنترل، نرده ها، آینه ها و سایر اجزای کابین باشد. علاوه بر این، کیفیت مواد و پرداخت های انتخاب شده برای پروژه بازسازی نیز بر هزینه ها تأثیر می گذارند. متریال ها و پرداخت های گران قیمت، هزینه کلی را افزایش می دهند؛ در حالی که گزینه های اقتصادی تر می توانند به کاهش هزینه ها کمک کنند.


در نهایت، هنگام محاسبه هزینه بازسازی کابین آسانسور، هزینه های نیروی کار نیز باید در نظر گرفته شوند. تکنسین ها و متخصصان ماهر باید کارهای نوسازی را به نحو احسن انجام دهند و از رعایت استانداردهای ایمنی اطمینان حاصل کنند. هزینه نیروی کار می تواند بر اساس مکان، در دسترس بودن نیروی کار تخصصی و پیچیدگی پروژه، متفاوت باشد. به طور کلی، هزینه بازسازی می تواند از چهار میلیون برای تعمیرات جزئی تا 30 میلیون برای بازسازی های گسترده، متغیر باشد. 

موتورهای آسانسور خارجی

موتور آسانسور زیلابگ

موتور آسانسور زیلابگ ساخت کشور آلمان، در حال حاضر یکی از برترین موتورهای گیرلس وارداتی کشور محسوب می شود. این موتورها با رعایت کامل استانداردهای بین المللی در آلمان طراحی و تولید می شوند. از این رو، قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها دارند. یکی از ویژگی های کلیدی که موتورهای Zillabag آلمان را متمایز می کند، درایو و اینورتر تخصصی می باشد.  درایو و اینورتر این موتور آسانسور، کاملا توسط شرکت Zillabag توسعه و تولید شده است. این اینورترها منحصرا برای کاربردهای صنعت آسانسور طراحی می شوند. هماهنگی موجود در این موتور، منجر به حرکت آسان و راحت آسانسور می شود. مونتاژ ترمز موتور زیلابگ، نیاز به ابزار خاصی برای تعمیر یا تعویض دارد.


موتور آسانسور آلبرتوساسی

موتور آسانسور آلبرتوساسی که منشا آن ایتالیا است، با نام های جایگزین مانند موتور ایتالیایی ساسی نیز شناخته می شود. این موتور، کیفیت استثنایی دارد. به همین علت، در بین نصاب ها و شرکت های نصب آسانسور محبوبیت زیادی پیدا کرده است. موتور آلبرتوساسی که به طور گسترده به عنوان معتبرترین برند آسانسور شناخته می شود، در بازار ایران و بین الملل، حضور چشمگیری دارد. این موتور با سابقه حضور حدود 20 سال، دارای فروش سالانه زیادی در بازار ایران است.