آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

چه عواملی بر قیمت سرویس ماهانه آسانسور تاثیر گذار هستند؟

تجهیزات مورد نیاز در تعمیرات و نگهداری آسانسور

جالب است بدانید که هزینه های تعمیرات- نگهداری و سرویس آسانسور پیچیده است، با این حال هزینه‌ای که شما در درجه اول باید به عنوان قیمت سرویس ماهانه آسانسور پرداخت کنید، توسط چند عامل اصلی تعیین می شود. این عوامل را به ترتیب در قسمت زیر بررسی می کنیم تا شما بهتر بتوانید روی بودجه مالی خود برنامه‌ریزی داشته باشید:


قرارداد تعمیر و نگهداری آسانسور با شرکت مربوطه

اولین نکته‌ای که قیمت ماهانه سرویس و نگهداری آسانسور را تعیین می‌کند، نوع قراردادی است که شما در تعمیرات و نگهداری آسانسور با شرکت خدمات آسانسور امضا کرده اید. قرارداد تعمیرات و نگهداری آسانسور مشابه قرارداد بیمه نامه است. هر چه پوشش بیشتری دریافت کنید، یا تجهیزات و خدمات بیشتری در قرارداد شما نوشته شود، باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.  به عنوان مثال، برنامه تعمیرات- نگهداری آسانسور که شامل نیروی مقیم در محل ساختمان باشد گران تر از حالتی است که فقط نیروی تکنسین شرکت آسانسور بعد از اعلام خرابی به محل اعزام شود .بنابر این نوع حضوردر محل ساختمان و نوع سرویس آسانسور در  قیمت سرویس ماهانه آسانسور موثر است.


هزینه سرویس آسانسور در شرایط اضطراری

یکی از مواردی که به شدت در قیمت تاثیر دارد این است که شما در شرایط اضطراری و اورژانسی نیاز دارید که آسانسور ساختمان، سرویس شود. وقتی آسانسور شما درست کار نکند و آن لحظه در خارج از ساعات اداری قرار داشته باشد، باید با مراکز خدمات سرویس که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند تماس بگیرید.  اگر این خدمات، خارج از ساعات کاری ارائه شود، قیمت سرویس و نگهداری آسانسور گرانتر از زمانیست که در ساعات کاری قرار دارد. قبل از اینکه قرارداد سرویس و تعمیرات و نگهداری آسانسور را با شرکت امضا کنید در این باره صحبت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد