آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

روغن سرویس آسانسور

خدمات سرویس و نگهداری آسانسور

روغن سرویس آسانسور، یکی از نکات بسیار مهمی است که متخصصان هنگام سرویس های دوره ای آسانسور به آن توجه ویژه ای می نمایند. جالب است بدانید که روغن علاوه بر دارا بودن خاصیت روانکاری، دارای خاصیت خنک کنندگی اجزا نیز می باشد. گیربکس های آسانسور در زمان کارکرد به دلیل اصطکاک بالا در میان دنده ها، دمای بسیار بالایی را تولید می نمایند. به همین دلیل، استفاده از روغن در گیربکس آسانسور سبب کاهش اصطکاک، روانکاری و محدود نمودن افزایش دما می گردد. در ادامه با ما همراه باشید تا با روغن سرویس گیربکس آسانسور بیشتر آشنا شوید.


تعویض روغن سرویس آسانسور

به طور عادی و استاندارد، هر ماه بایستی سطح روغن داخل مخزن چک شود . این مطلب هم برای موتورهای گیربکسی و آسانسورهای هیدرولیک صدق میکند. اگر سطح روغن کم شود باید آن را مجددا پر کرد. در مواردی با گذشت زمان و در اثر حرارت یا استارت بالای آسانسور به دلیل اصطکاک و دمای بسیار بالا، پس از مدتی ملکول های روغن دیگر خواص چسبندگی و غلظت بالا را دارا نمی باشند و نمی توانند عمل روانکاری و خنک کنندگی را به  شیوه درستی انجام دهند بنابراین باید در سرویس دوره ای آسانسور، روغن گیربکس و موتور آن می بایست تعویض گردد. اگر برای تعویض روغن های سرویس گیربکس و موتور آسانسور به موقع اقدام نگردد سبب فرسودگی اجزای آن می شود و می بایست هزینه های بسیار زیادی را جهت تعمیرات آسانسور پرداخت نمایید.

برای تعویض روغن سرویس آسانسور، متخصصان ابتدا پیچ تخلیه مخزن روغن را باز می نمایند و به وسیله دستگاه ساکشن تمامی روغن های موجود در مخزن را تا آخرین قطره تخلیه می نمایند. سپس با استفاده از محلول های شستشو چربی از جمله تینر، مخزن را به طور کامل شستشو می دهند و درون آن را از هر گونه آلودگی و براده آهن پاکسازی می نمایند. پس از آن، روغن مرغوب را درون مخزن قرار می دهند وظرفیت مخزن را تکمیل می کنند. لازم به ذکر است که اگر در تعویض روغن گیربکس آسانسور، مخزن به اندازه کافی پر نشود ممکن است اجزای گیربکس دچار ساییدگی و خرابی بشوند.

مراحل نصب در اتوماتیک آسانسور به جای درهای قدیمی

نصب ریل آسانسور

از آن جا که نحوه قرار گرفتن و ساخت درب های اتوماتیک با درب های قدیمی به طور کل متفاوت است، ابتدا متخصصان درب های قدیمی طبقه آسانسور را به همراه چهار چوب فلزی باز می کنند. پس از آن، چهار چوب مخصوص درب های اتوماتیک را در دهانه ورودی کابین آسانسور با استفاده از پیچ و مهره، متصل می نمایند.


در مرحله دوم نصب درب اتوماتیک آسانسور، متخصصان اجزای مکانیکی و الکتریکی  را نصب می نمایند. دراین مرحله سیم کشی قفل درها هم انجام میشود. پس از پایان نصب درب های طبقات ، درب کابین آسانسور نصب میشود .


اجزای الکتریکی درب اتوماتیک کابین آسانسور، شامل موتورباز و بست درب، سنسور های کنترل سرعت و سنسور های چشم الکترونیک می باشد. درب کابین با دقت نصب میشود و فاصله آن با درهای طبقات تنظیم میشود . سپس اتصالات الکتریکی آن شامل کنتاکت قفل درب و سیم های تابلو فرمان و ... متصل میشود.


در مرحله آخر نصب درب اتوماتیک کابین و طبقات آسانسور، متخصصان با استفاده از روش های تجربی اجزای نصب شده درب اتوماتیک را یک به یک بازرسی می کنند. آن ها با استفاده از تجربیات خود و دستگاه های پیشرفته، سنسور ها و اجزای الکتریکی درب اتوماتیک را سنجش می کنند و حساسیت سنسور ها را تنظیم می نمایند. پس از آن سوار آسانسور می شوند و در هر طبقه، درب اتوماتیک نصب شده را بازرسی می کنند و با بررسی عملکرد  باز و بست شدن درب ، آن  را روان کاری می کنند تا درب اتوماتیک از طول عمر بالا تری برخوردار باشد.


همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، استفاده و نصب درب اتوماتیک آسانسور و جایگزینی آن با نمونه های فرسوده قدیمی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد و می تواند ایمنی آسانسور را چندین برابر نماید. برای آن که بتوانید درب اتوماتیک خوب و با کیفیت را برای آسانسور خود نصب نمایید، پیشنهاد می شود با افراد متخصص و مشاوران در این زمینه مشورت نمایید تا آن ها شما را از هزینه های نصب آگاه سازند.

کابین آسانسور پیشرفته

کابین آسانسور پیشرفته یعنی تجهیزاتی که مطابق با جدیدترین طرح ها و فناوری های روز طراحی و تولید شده اند و علاوه بر زیبایی ظاهری، کیفیت و ایمنی را نیز ارتقا داده اند. اگر به تنوع مدل هایی از کابین های آسانسور که در چند سال اخیر ارائه شده است نگاهی بیاندازید، برخی از آنها واقعاً چشم نواز و جذاب هستند. این یک امتیاز بزرگ است، چرا که حس آرامش بیشتری را برای افراد داخل آسانسور فرآهم می کند.

مسئله زیبایی شناسی کابین آسانسور، بی ارتباط با میزان فروش یا محبوبیت برخی از مدل ها نیست. هر چه کابین آسانسورها از متریال باکیفیت و زیبا، با رنگ های مدرن ساخته شوند، از سوی مشتریان و پیمانکاران پروژه های ساختمانی، بیشتر مورد استقبال واقع می شوند. اجازه بدهید چند مثال در این رابطه بیان کنیم:

مدل کابین آسانسور پیشرفته هوشمند، با فناوری کنترل سرعت حرکت کابین، می تواند یک طرح پربازده باشد. این کابین ها به طور ویژه از بهترین ورق های استنلس استیل براق، به رنگ خاکستری یا طلایی ساخته می شوند. اکسسوری داخل آسانسور از نوع درجه یک است و زیباترین نورپردازی برای آن به کار رفته است.  البته این یک مثال است و امروزه در پروژه های آسانسور لاکچری بیشتر مشاهده می کنیم. 


کاربردهای انواع آسانسور پیشرفته در ساختمان ها

کاربرد آسانسور پیشرفته، هیچ تفاوتی با انواع آسانسورهای قدیمی ندارد؛ همه آنها برای حمل و جابه جایی افراد و یا بار در بین طبقات مورد استفاده قرار می گیرند. اما آنچه که موجب تمایز بین مدل های قدیمی و نسل جدید می شود، متریال به کار رفته در ساخت، طراحی کابین آسانسور پیشرفته، نحوه زیباسازی فضای داخلی و استانداردهای ایمنی و نصب است. این مراجع، روز به روز ارتقا می یابد.

شما می توانید انواع کابین آسانسور پیشرفته را برای ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، برج های مسکونی، مجموعه های تفریحی، هتل ها و ... نصب کنید. امکان اجرای این کابین های جدید، برای انواع تجهیزات ایرانی و خارجی وجود دارد. تفاوتی نمی کند کدام مدل موتور آسانسور را خریداری کرده اید، با انتخاب درست مدل کابین، پک کامل آسانسور برای شما نصب و راه اندازی می شود.

تعمیر آسانسور در آپارتمان

هزینه تعمیر آسانسور 1401

تعمیر آسانسور در آپارتمان ها یک نیاز است. نمی توانیم بگوییم تا به حال هیچ آپارتمان یا ساختمانی به تعمیرات آسانسور نیازی نداشته است. به هر حال، قطعات آسانسور در معرض استهلاک و اصطکاک قرار می گیرند و به تعمیرات یا حتی تعویض نیاز پیدا می کنند. اما یک نکته مهم در اینجا وجود دارد که قیمت تعمیرات آسانسور آپارتمان چقدر است، هزینه ها در بین ساکنین طبقات چطور تقسیم می شود و یک شرکت آسانسور چه کمکی در این شرایط خواهد کرد.



چه موقع به تعمیر آسانسور در آپارتمان نیاز داریم؟

در یک کلام، وقتی آسانسور به درستی کار نکند، خراب شود یا خطری برای افراد داخل کابین آسانسور به وجود بیاید، خدمات تعمیرات آسانسور در آپارتمان، ضروری است. آسانسور به دلایل مختلفی دچار عیب می شود. وقتی قطعات فرسوده شوند، ریل ها و کابل ها دچار سایش شوند، سر و صدای آزار دهنده از آسانسور به گوش برسد، یا اختلالاتی در حرکت و توقف آسانسور به وجود بیاید، اینجاست که می گوییم آسانسور خراب شده و نیاز به تعمیرات دارد. سرویس کاران باید به محل آپارتمان اعزام شوند تا عیب یابی به درستی انجام گیرد.


مثلاً وقتی گیربکس آسانسور خراب شده باشد، کابین آسانسور، تکان های شدید را خواهد داشت. این می تواند به مرور زمان، سیم بکسل را نیز تحت تأثیر قرار دهد و خطرناک باشد. تعمیر آسانسور در آپارتمان در این موارد شامل تعویض قطعات فرسوده است. اگر خرابی آسانسور مربوط به موتور و قسمت موتورخانه باشد، موارد بسیار حادتر است و ممکن است هزینه های بیشتری را تحمیل کند. محاسبه قیمت تعمیرات آسانسور در آپارتمان ها بعد از بررسی کامل همه قطعات و قسمت ها توسط بازرسین و شرکت آسانسور انجام می شود. ممکن است در ابتدا یک قیمت پایه برای سرویس معمولی به مشتری اعلام شود، اما در ادامه، اگر آسانسور نیاز به سرویس کامل داشته باشد، قطعاً این هزینه ها بیشتر خواهد شد.

نکات مهم در خرید آسانسور ایتالیایی

فرض می کنیم که تصمیم خود را برای خرید آسانسور ایتالیایی گرفته اید و اکنون می خواهید با شرکت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. یک سری نکات وجود دارد که بهتر است آن را در نظر بگیرید. کاربری ساختمان معین می کند که کدام نوع موتور آسانسور را نیاز دارید و روزانه تعداد تردد با آسانسور چقدر است. ظرفیت حمل آسانسور به شما می گوید باید کابین آسانسور 4 نفره را انتخاب کنید یا آسانسور 6 نفره یا آسانسور 8 نفره و ... . آن دسته از افرادی که تجربه کاملی در خرید آسانسور دارند، یک راست به سراغ برند مورد نظرشان می روند؛ اما برای مبتدی ها، یک شرکت معتبر فروش آسانسور می تواند مشاور خوبی برای خرید باشد. کارشناسان فروش آسانسور ایتالیایی می توانند شما را برای انتخاب درست و مدیریت بودجه مالی راهنمایی کنند.


نمایندگی فروش آسانسور ایتالیایی

یک مرکز نمایندگی فروش آسانسور ایتالیایی در قالب شرکت معتبر، همه خدمات از جمله فروش پک کامل آسانسور، ارائه قیمت آسانسور ایتالیایی، مشاوره فروش، خدمات پس از فروش و ... را به مشتریان خود ارائه می دهد. به علاوه، خدمات دیگری از جمله قرارداد بازرسی و سرویس دوره ای آسانسور را نیز در نظر می گیرد تا این تجهیزات در ایمنی کامل به کار خود ادامه بدهند. برای سفارش و خرید پک کامل آسانسور یا استعلام قیمت آسانسور ایتالیایی می توانید همین حالا با شرکت ما تماس بگیرید.