آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

چرا مدت زمان سرویس آسانسور به موقعیت ساختمان بستگی دارد؟

خدمات سرویس آسانسور

یکی از فاکتورهایی که در مدت زمان سرویس آسانسور نقش دارد، موقعیت ساختمان است. موقعیت محل نشان می دهد که شما چند دفعه به نگهداری و تعمیرات آسانسور نیاز دارید. هر آسانسور در هر ساختمان در هر شهر که نصب شده باشد به طور منظم باید بازرسی و نگهداری شود تا از بروز حوادث پیش بینی نشده جلوگیری گردد. نصب انواع آسانسور در شهرهای مختلف به شیوه ‌های متفاوت انجام می گیرد، اما همه آنها از یک استاندارد تبعیت می کنند.


هزینه سرویس آسانسور باز هم در شهرهای مختلف و مناطق متفاوت با هم فرق دارد. ممکن است در یک شهر یا منطقه، هزینه تعمیرات نگهداری آسانسور بسیار ارزان باشند. همچنین هزینه برای آسانسورهای ساده و مسکونی قیمت کمتری دارد. تعمیرات- نگهداری آسانسورهای لاکچری یا آسانسورهای برج های چند طبقه و برج های بلند و مرتفع، هزینه بیشتری به دنبال خواهد داشت. از آنجایی که آسانسور یک وسیله کاربردی و اجتناب ناپذیر برای ساختمان های چند طبقه است، تعمیرات، سرویس و نگهداری آنها جزو ضروریات محسوب می شود. اختصاص هزینه برای سرویس آسانسور نوعی سرمایه‌گذاری است که ساختمان را در برابر هزینه های هنگفت و حوادث جبران ناپذیر حفظ می کند.


اگر به مدت زمان سرویس آسانسور در ساختمان خود توجه ویژه داشته باشید، از بروز حادثه ها جلوگیری می کنید. آسانسورهای مسکونی، تجاری، آسانسورها در ساختمان های هتل و آسانسورهای صنعتی، همه به این خدمات نیاز دارند. بازرسی و نگهداری مداوم و پیوسته برای انواع آسانسور طبق استانداردها انجام می‌شود. فراموش نکنید که این خدمات حتماً باید توسط تکنسین های با تجربه و با سابقه کاری معتبر ارائه گردند.

نکات مهم در خرید انواع آسانسور

شرکت اسانسور فعال در اصفهان

شاید اولین چیزی که برای خرید آسانسور مناسب به ذهن شما می رسد، پیدا کردن بهترین شرکت آسانسور در ایران باشد. شرکت هایی که اعتبار خود را در بازار ثابت کردند، بهترین شرکت‌ها هستند. تفاوتی نمی‌کند تولیدکننده ایرانی باشد یا بازرگانی؛ قطعات و پک کامل آسانسور باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد و ایمنی و اطمینان پذیری یک آسانسور را تامین کند. در حال حاضر در کنار انواع آسانسور ایرانی، برندهای معتبری از کشورهای جهان شامل ایتالیا، آلمان، اسپانیا و ژاپن در بازار وجود دارد که بهترین آسانسور و قطعات جانبی را ارائه می دهند.


برخی از شرکت های آسانسور، تنها وارد کننده قطعات آسانسور هستند. این قطعات برای تولیدکنندگان داخلی به مصرف می رسد. در همین راستا، بهترین شرکت آسانسور در ایران از این قطعات با کیفیت و استاندارد استفاده میکنند. مسئولیت شرکت های وارد کننده، پیچیده تر و دشوارتر است؛ چرا که این قطعات باید به تایید برسند و صحت عملکرد آن ها برای ایمنی آسانسور ثابت شود.


بهترین شرکت آسانسور در ایران، مجموعه ای از کارشناسان، تکنسین ها و مهندسان ایرانی را به کار گرفته است که تجربه، تخصص و دانش کافی در این زمینه دارند. تمام افرادی که مشاوره خرید آسانسور را ارائه می دهند، و آنهایی که برای نصب این تجهیزات به محل اعزام می گردند، از بهترین ها انتخاب شده اند. تلاش تمام شرکت های فعال در حوزه آسانسور در این مسیر قرار دارد که رضایتمندی مشتریان را تامین کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید پک کامل آسانسور می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نصب آسانسور در بالکن

هزینه نصب آسانسور در ساختمان

نصب آسانسور در بالکن از مواردی است که برای ساختمان ‌های قدیمی کاربرد دارد. در واقع نصب آسانسور باید با رعایت نکات استاندارد و ایمنی کامل انجام شود، زیرا با جان انسان ‌ها سرو کار دارد. بسته به پلان طبقه ‌ای که در آنجا سکونت دارید می‌ توانید آسانسور مناسب را نصب کنید. انتخاب مکان مناسب برای نصب آسانسور علاوه بر کاربردی بودن آن موجب زیبایی بصری نیز خواهد شد. نصب انواع مختلف آسانسور در ساختمان‌ هایی که فضای کافی در راه ‌پله برای طراحی ندارند، در قسمت بالکن صورت می ‌گیرد. اجرای این نوع آسانسور مستلزم به کارگیری نیروهای باتجربه در این امر است. بدین ترتیب تمامی مراحل کار به صورت تخصصی انجام خواهد شد.


نکات مهم در ارتباط با نصب آسانسور در بالکن

بازدید از ساختمان مورد نظر توسط افراد متخصص در این زمینه

امکان سنجی در خصوص شرایط نصب و بررسی گزینه ‌های موجود

انتخاب نوع مناسب کابین آسانسور

انتخاب متریال مناسب و باکیفیت برای ساخت آسانسور به لحاظ ایمنی بیشتر

طراحی به گونه ‌ای که از نظر نمای ظاهری ساختمان مشکلی ایجاد نکند

زمانی که در راه پله فضای کافی جهت نصب وجود ندارد، فضای بالکن، گزینه ‌ای مناسب تلقی می ‌شود؛ به ویژه اگر ساکنان سالمند یک ساختمان در طبقات بالاتر بیشتر باشند و رفت و آمد از پله برایشان دشوار باشد.

نکات مهم در قیمت آسانسور و خرید پک کامل آسانسور

قیمت آسانسور کششی و خانگی

ارزان ترین و آسان ترین راه برای نصب آسانسور در خانه مسکونی این است که بهترین نمونه آسانسورهای موجود در بازار را انتخاب کنید. در این صورت می توانید ساختمان را به یک مکان ایده آل برای رفت و آمد تبدیل نمایید.

انتخاب آسانسور، متناسب با نیاز واحد مسکونی انجام می گیرد. قیمت آسانسور هیدرولیکی برای ساختمان مسکونی با توجه به طراحی تجهیزات و کابین آسانسور تعیین می شود.

 زمانی که برای خرید آسانسور مراجعه می کنید گزینه های زیادی به شما معرفی می شود. مطابق با بودجه مالی خود و نیاز ساختمان می توانید یک نمونه را انتخاب کنید. نکته ‌ای که در خرید آسانسور اهمیت دارد محاسبه قیمت آسانسور در قسمت‌های مختلف است. این جمله به مفهوم آن است که شما یک هزینه را برای خرید پک کامل آسانسور اختصاص می دهید، اما باید هزینه های دیگری را نیز برای نصب آسانسور یا خدمات تعمیرات- نگهداری و حتی اگر لازم باشد هزینه هایی برای مقاوم سازی آسانسور در ساختمان اختصاص دهید.

تمام هزینه های فوق در قیمت آسانسور تاثیرگذار است. قیمت نصب آسانسور شامل بخش های مختلفی می شود. نصب کابین آسانسور، زیرسازی و مقاوم سازی، هزینه بازرسی مکان برای نصب، تجهیزات جانبی و نظایر اینها در قیمت پک کامل آسانسور به طور غیر مستقیم تاثیر می گذارد.

اگر در یک ساختمان، زیرساخت ‌های لازم برای نصب آسانسور وجود نداشته باشد، ابتدا باید هزینه هایی را برای آماده سازی و بسترسازی اختصاص دهید و پس از اینکه مکان نصب آسانسور آماده شد، نسبت به خرید یا نصب اقدام کنید. این کار با هماهنگی با شرکت سازنده و یا فروشنده انواع آسانسور امکان پذیر است.

معیارهای مهم برای خرید بهترین موتور آسانسور

موتور آسانسور ایتالیایی

علاوه بر نکاتی که در قسمت قبل اشاره کردیم، معیارهای دیگری هم وجود دارد که با توجه به آن می توانید بهترین موتور آسانسور را بخرید. در این باره به موارد زیر توجه کنید:

بهترین موتور آسانسور از متریال اولیه مقاوم و با کیفیت ساخته شدند. تمام قطعات به کار رفته در موتور آسانسور در برابر ضربه یا نفوذ آب مقاوم هستند. ذرات گرد و غبار به داخل موتور نفوذ نمی کند و از همه مهمتر، عملکرد موتور در هر شرایطی حفظ خواهد شد. 

تمام قطعات موتور آسانسور در محیط های خورنده، شرایط مرطوب و شرایط درجه حرارت بالا، ثبات و پایداری خود را حفظ می کنند. تمام روکش هایی که برای موتور آسانسور در نظر گرفته شده، این چنین  ویژگی هایی را دارند.

از دیگر معیارهای مهم که برای خرید بهترین موتور آسانسور باید در نظر بگیرید، مصرف کمتر انرژی است. یک موتور الکتریکی از نظر مصرف انرژی باید بهینه سازی شده باشد. مصرف برق کمتر برای موتور آسانسور به معنای کاهش هزینه های ساختمان در طول یک ماه است. اگر هزینه‌ های انرژی کاهش پیدا کند، بهره‌وری تجهیزات بالاتر می رود.

انواع موتور آسانسور که بر اساس استانداردهای بهره‌وری انرژی تولید شدند، تا حدود ۶۵ درصد می ‌توانند در مصرف برق صرفه جویی کنند. 

انواع آسانسور خانگی و آسانسور صنعتی با ظرفیت مختلف، از بهترین موتورهای آسانسور برخوردار هستند. با فناوری های جدید که اخیراً به دنیای طراحی و ساخت موتور آسانسور ارائه شده است، این امکان فراهم شده که راندمان مصرف انرژی در موتورهای ساخت اروپا تا ۳۰ درصد افزایش داشته باشد. این یعنی میزان آلایندگی بسیار کاهش پیدا می ‌کند و در مصرف برق هم میلیاردها کیلو وات ساعت صرفه جویی خواهد شد.

وقتی می‌خواهید بهترین موتور آسانسور را بخرید به استانداردهای بین‌المللی که در ساخت آن به کار رفته توجه داشته باشید. در این مورد، استاندارد بین المللی الکتروتکنیک به صورت زیر معرفی شده است:

"کمیسیون بین المللی الکتروتکنیک (IEC) کلاس های بهره وری انرژی را برای موتورهای الکتریکی موجود در بازار، معروف به کد IE، تعریف کرده است که در استاندارد بین المللی IEC خلاصه شده است......"