آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

چرا مدت زمان سرویس آسانسور به موقعیت ساختمان بستگی دارد؟

خدمات سرویس آسانسور

یکی از فاکتورهایی که در مدت زمان سرویس آسانسور نقش دارد، موقعیت ساختمان است. موقعیت محل نشان می دهد که شما چند دفعه به نگهداری و تعمیرات آسانسور نیاز دارید. هر آسانسور در هر ساختمان در هر شهر که نصب شده باشد به طور منظم باید بازرسی و نگهداری شود تا از بروز حوادث پیش بینی نشده جلوگیری گردد. نصب انواع آسانسور در شهرهای مختلف به شیوه ‌های متفاوت انجام می گیرد، اما همه آنها از یک استاندارد تبعیت می کنند.


هزینه سرویس آسانسور باز هم در شهرهای مختلف و مناطق متفاوت با هم فرق دارد. ممکن است در یک شهر یا منطقه، هزینه تعمیرات نگهداری آسانسور بسیار ارزان باشند. همچنین هزینه برای آسانسورهای ساده و مسکونی قیمت کمتری دارد. تعمیرات- نگهداری آسانسورهای لاکچری یا آسانسورهای برج های چند طبقه و برج های بلند و مرتفع، هزینه بیشتری به دنبال خواهد داشت. از آنجایی که آسانسور یک وسیله کاربردی و اجتناب ناپذیر برای ساختمان های چند طبقه است، تعمیرات، سرویس و نگهداری آنها جزو ضروریات محسوب می شود. اختصاص هزینه برای سرویس آسانسور نوعی سرمایه‌گذاری است که ساختمان را در برابر هزینه های هنگفت و حوادث جبران ناپذیر حفظ می کند.


اگر به مدت زمان سرویس آسانسور در ساختمان خود توجه ویژه داشته باشید، از بروز حادثه ها جلوگیری می کنید. آسانسورهای مسکونی، تجاری، آسانسورها در ساختمان های هتل و آسانسورهای صنعتی، همه به این خدمات نیاز دارند. بازرسی و نگهداری مداوم و پیوسته برای انواع آسانسور طبق استانداردها انجام می‌شود. فراموش نکنید که این خدمات حتماً باید توسط تکنسین های با تجربه و با سابقه کاری معتبر ارائه گردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد