آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

کابین آسانسور ارزان

کابین آسانسور ام دی اف

یکی از دغدغه افراد برای خرید تجهیزات آسانسور، یافتن و خرید کابین آسانسور ارزان است. امروزه، با وجود افزایش شدید قیمت ها خرید آسانسور بخصوص کابین آن دشوار است و می بایست در حین خرید کابین دقت لازم را به کار بگیریم تا بتوانیم کابین آسانسور را با قیمتی مناسب تهیه کنیم. بسیاری از عوامل وجود دارند که بر روی قیمت کابین آسانسور، تاثیر مستقیم دارند ولی استفاده از آن ها حیاتی و ضروری است و بدون آن ها یا با کیفیتی پایین تر نیز می توان از آسانسور به خوبی استفاده نمود.


چه عواملی بر روی کابین آسانسور ارزان تاثیر گذارند؟

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، وجود برخی از عوامل از جمله سیستم نورپردازی هوشمند در کابین آسانسور حیاتی نیست و اگر نباشد تاثیری بر روی کارکرد آسانسور ندارد ولی بر روی قیمت کابین تاثیر مستقیمی دارد. جالب است بدانید که قطعات تزئینی و ظاهری بیشترین بخش قیمت کابین آسانسور را به خود اختصاص می دهند و اگر به دنبال کابین آسانسور با قیمتی مناسب باشیم، می بایست به تزئینات و ظاهر آن کمی بی توجه تر باشیم تا بتوانیم کابین را با قیمتی مناسب خریداری نماییم.

عواملی دیگر از جمله قطعات فنی بسیار مرغوب و با کیفیت، می توانند بر روی قیمت کابین آسانسور تاثیر گذار باشند. استفاده از بلبرینگ ها، اتصالات، سیم کشی، سیستم الکتریکی و نور پردازی مرغوب و با کیفیت می تواند در افزایش قیمت کابین آسانسور نقش بسزایی داشته باشد. اما اگر بخواهیم کابین آسانسور ارزانی داشته باشیم، می بایست از قطعات درجه دو یا سه با کیفیتی متوسط استفاده نماییم تا قیمت کابین کاهش یابد؛ اما در نظر داشته باشید که استفاده از قطعات با کیفیت متوسط، سبب کاهش طول عمر کابین می شود و می بایست در حفظ و نگهداری آن بسیار کوشا باشیم.


انواع کابین آسانسور ارزان

کابین آسانسور ام دی اف، یکی از ارزان قیمت ترین کابین های آسانسور محسوب می شود که امروزه آن را می توان در اکثر آسانسور ها مشاهده نمود. در کابین آسانسور ام دی اف، دیواره ها با ورقه های ام دی اف پوشش داده شده اند و نسبت به ورقه های استیل، از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و علاوه بر آن، نصب ورقه های ام دی اف بر روی دیواره ها نسبت به ورقه های استیل، بسیار آسان تر انجام می شود. به همین دلیل بسیاری از ساختمان های تجاری یا مسکونی چند طبقه از کابین های آسانسور ام دی اف استفاده می نمایند.

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، استفاده از کابین آسانسور ارزان می تواند صرفه اقتصادی خوبی داشته باشد. اما پیشنهاد می شود که برای کاهش قیمت، بجای استفاده از قطعات فنی بی کیفیت، از قطعات با کیفیت استفاده نمایید ولی در عوض از یراق آلات و قطعات ظاهری کمتری استفاده نمایید تا کابین آسانسور شما با قیمتی مناسب ساخته شود و بتواند سال های سال مسافران را از طبقات جابجا کند.

عوامل موثر بر روی قیمت آسانسور شیشه ای چیست؟

قیمت بهترین آسانسور شیشه ای

برخی از عوامل وجود دارند که می توانند قیمت آسانسور های شیشه را کاهش یا افزایش دهند. یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت آسانسور های شیشه ای بسیار تاثیر دارد، نوع سیستم بالا بری است. به طور کلی، تمامی آسانسور ها برای بالا و پایین رفتن، از دو نوع سیستم بالابری هیدرولیکی و کششی استفاده می نمایند. اگر آسانسور شیشه ای، از نوع هیدرولیکی باشد دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع کششی است.


یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آسانسور شیشه ای، نوع کابین است. کابین های شیشه ای، به دو دسته استوانه ای و مکعبی تقسیم می شوند. آسانسور های شیشه ای استوانه ای، به دلیل منحنی بودن شیشه  آن  دارای قیمت بالاتری نسبت به آسانسور های شیشه ای مکعبی هستند. در عوض آسانسور های شیشه ای مکعبی، دارای شیشه های تخت هستند و فضای بیشتری برای کاربران ایجاد می کنند.


ابعاد دیواره های شیشه ای، یکی دیگر از عامل های بسیار مهم تاثیر گذار بر روی قیمت آسانسور شیشه ای است. معمولا، برای دیواره های آسانسور شیشه ای، از شیشه های سکوریت با ضخامت زیاد و عایق و مقاوم در برابر شکستگی، استفاده می نمایند. جالب است بدانید شیشه های به کار رفته در دیواره های آسانسور شیشه ای بسیار گران قیمت هستند؛ به همین دلیل، هر چه ابعاد کابین شیشه ای بزرگتر باشد، سبب افزایش قیمت آسانسور های شیشه ای می گردد. اما در نظر داشته باشید که برای کاهش قیمت، می توان از دیواره های تلقی ضخیم نیز استفاده نمود.


همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، عوامل بسیار زیادی هستند که بر روی قیمت آسانسور شیشه ای تاثیر گذار هستند. برای آن که بتوانید از قیمت آسانسور های شیشه ای مطلع شوید، می بایست به سایت های اینترنتی نا معتبر اعتماد نکنید و به صورت حضوری از شرکت های تولید و ساخت آسانسور بازدید نمایید و از مشاوران آن ها قیمت دقیق آسانسور های شیشه ای را بپرسید. مشاوران شرکت های آسانسوری، از تمامی قیمت اجزای آسانسور شیشه ای مطلع هستند و می توانند قیمت دقیق ساخت آن را برای شما محاسبه کنند.

چطور هزینه های تعمیر آسانسور صنعتی را کاهش دهیم؟

تعمیر آسانسور صنعتی و تخصصی

یکی از اهداف مهم تعمیرات آسانسور صنعتی، ارائه یک سیستم کارآمد و ایمن به مدیر تأسیسات است. به این ترتیب، خدمات آسانسور و تأمین ایمنی افراد و بار قابل حمل باید در اولویت باشد. پس برای اینکه به این هدف برسید باید بازرسی منظم را برای آنها انجام بدهید. این کار دقیقاً همان اقداماتی است که هزینه های تعمیر آسانسور صنعتی را به شدت کاهش دهند. 


به طور متداول، بهتر است بازرسی آسانسور صنعتی، هر ماه یک بار انجام شود. این کار حتماً باید توسط تکنسین های شرکت معتبر آسانسور انجام گیرد. ما به عنوان یک شرکت مجرب که سال هاست در این زمینه فعالیت می کنیم، توصیه داریم که برای بازرسی و تعمیرات – نگهداری آسانسورهای صنعتی هرگز تأخیر نداشته باشید و این کارها را هر ماه، یک بار انجام بدهید. اینکه شما ماهانه تمامی قسمت های آسانسور را چک کنید، بهتر از آن است که پس از یک مدت، به دلیل کوتاهی کردن، هزینه های هنگفت برای تعویض قطعات آسیب دیده بپردازید.

آموزش نصب ریل آسانسور

آموزش نصب ریل آسانسور

ریل های آسانسور، در شاخه های پنج متری و با ضخامت های مختلف به تولید و بهره برداری می رسند. یکی از مهم ترین وظایف ریل های آسانسور، کنترل نوسانات و حرکات افقی کابین است و سبب استقامت بیشتر کابین می شود. یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در حین نصب ریل های آسانسور به آن دقت نمایید، این است که سطوح نصب کاملا فرز کاری شده باشند و هیچ گونه خمیدگی و شیاری مزاحم نصب ریل ها نشود.


سپس دوسر ریل ها را که دارای زبانه وشیار هستند، به یکدیگر متصل می نماییم. البته باید در نظر داشته باشید که ریل ها به صورت خیلی دقیق از چاه آسانسور تا بالا ترین ارتفاع، شاقول شده باشند و به هیچ عنوان تغییر جهت و زاویه نداده باشند. لازم به ذکر است که مهم ترین بخش نصب ریل های آسانسور، ریل هایی است که درون چاه آسانسور قرار می گیرد که نام آن ها ریل های پایه است.


کفشک ها، می توانند نقش حیاتی در بهره برداری از ریل های آسانسور ایفا کنند. کفشک ها معمولا از جنس چدن هستند و یک لایه از جنس پلاستیک فشرده بر روی آن ها قرار دارد تا با استفاده از  اصطکاک کمی که ایجاد می کنند، سبب محدودیت سرعت برای کابین آسانسور نگردند. علاوه بر آن، یکی از مهم ترین وظیفه آن ها  از بین بردن ارتعاش هایی است که در اثر بالا و پایین رفتن کابین به موتور وارد می شود.


پس از نصب کفشک ها، کارگران با استفاده از براکت و لقمه ها، ریل ها را به یک دیگر محکم و فیکس می کنند. لقمه ها سبب استحکام بسیار بالا بین دو لبه ریل ها می شوند و معمولا از جنس فولاد و چدن هستند. پس از انجام این کار ها، کارگران براکت های رگلاژی را به دیوار و ریل ها متصل می کنند و با استفاده از پیچ های رگلاژ، ریل ها را هم راستقا قرار می دهند تا آسانسور عملکرد خوبی داشته باشد.


همانطور که گفته شد، ریل ها یکی از مهم ترین اجزای آسانسور ها محسوب می شوند و می توانند ایمنی آسانسور ها را تضمین کنند. برای نصب ریل آسانسور، می بایست آموزشات کامل را به همراه تیم های حرفه ای نصب آسانسور ببینید و بتوانید نصب ریل ها را بیاموزید و از این کار بسیار خوب کسب در آمد نمایید.

شرکت آسانسور ارائه دهنده خدمات آسانسور در اصفهان

بهترین شرکت اسانسور

اولین کاری که برای پیدا کردن شرکت آسانسور باید انجام دهید این است که مطمئن شوید آیا شرکت، صلاحیت کافی را برای این خدمات دارد یا خیر.  وقتی قرار است شرکتی، شما را برای خرید آسانسور راهنمایی کند، محصولات را بفروشد و آن را برای شما نصب کند باید مطمئن شوید که به طور کامل، تحت پشتیبانی خدمات شرکت قرار دارید. ممکن است شرکت‌ هایی وجود داشته باشند که در کار خود، تجربه کافی ندارند یا اطلاعات و دانش فنی آن ها بسیار اندک است. سعی کنید از شرکت هایی خدمات را دریافت کنید که هم توانا هستند و هم ظرفیت فنی را برای ارائه این خدمات به ساختمان شما دارند. برای این کار میتوانید به رزومه عملکرد آنها در پروژه های اجرا شده قبلی آنها مراجعه کنید.


خرید آسانسور خانگی به اندازه خرید آسانسور صنعتی اهمیت دارد. در هر دو صورت، سلامت افراد و سلامت حمل بار در میان است. لازم است مطمئن شوید که آیا شرکت فروشنده آسانسور دارای مجوزهای دارای اعتبار لازم هست یا خیر؟ و آیا محصولات را با بیمه و خدمات گارانتی ارائه می ‌دهد یا صرفاً در حوزه فروش کار می‌کند! صلاحیت شرکت آسانسور، زمانی تایید می شود که شما در مورد مهمترین موضوعاتی که در این زمینه مطرح هستند با شرکت مشورت کنید.


برای تایید صلاحیت شرکت های خدمات آسانسور سوالات زیر را بپرسید:

آیا شرکت دارای مجوز فروش و خدمات بیمه است؟

آیا تکنسین هایی که خدمات نصب و تعمیرات و بازرسی آسانسور را ارائه می دهند، به اندازه کافی آموزش دیده هستند؟ تجربه دارند؟ یا گواهی فنی دارند یا خیر؟

آیا آسانسورهای ارائه شده در مواقع بحرانی و حوادث، امنیت دارند یا خیر؟

شرکت خدمات آسانسور چگونه از سیستم آسانسور نصب شده در یک ساختمان پشتیبانی می کند؟

هنگامی که آسانسور در ساختمان خراب باشد، تکنسین ها چگونه برای تعمیرات وقت می‌ گذارند؟ چه مدت تعمیرات طول می کشد؟ و چقدر هزینه دارد؟

آیا شرکت آسانسور می تواند قطعات خراب شده یا تعویض شده را ظرف ۲۴ ساعت در دسترس قرار دهد یا خیر؟

آیا مشکلات پیچیده آسانسور توسط مهندسین با تجربه حل می شود؟

برای نصب و راه اندازی آسانسور در ساختمان به چند روز زمان نیاز است؟

خدمات بازرسی آسانسور چقدر هزینه در بر دارد؟

آیا پس از بازرسی سالانه آسانسور، گواهی سلامت برای این تجهیزات از سوی شرکت صادر می شود؟

خدمات تعویض آسانسور و نوسازی سیستم آسانسور در ساختمان چگونه است؟