آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

وظایف سرویس کار آسانسور چیست؟

مهم ترین وظایف سرویس کار آسانسور چیست؟

همانطور که می دانید، مهم ترین بخش برای نگهداری آسانسور سرویسکاری آن است. سرویس آسانسور نیاز به افراد متخصص دارد تا با استفاده از تجربیات خود، معایت آسانسور را شناسایی کند. البته سرویس کار آسانسور، می بایست پیش از انجام هر کاری یک چک لیست از قطعات و اجزای آسانسور آماده کند و پس از چک کردن هر کدام، جلوی اسم آن تیک بزند. سرویسکار آسانسور، می بایست  برای مشتریان اولویت بندی داشته باشد و بتواند در اسرع وقت، برای سرویس آسانسور آن ها حاضر شود. یکی از مهم ترین وظایف سرویس کار آسانسور، دقیق بودن می باشد؛ دقیق بودن سبب می شود تا سرویس کار تمامی مراحل کار های خود را به خوبی به انجام برساند.


مهم ترین وظایف سرویس کار آسانسور چیست؟

صفر تا صد وظایف سرویس کار آسانسور

پیش از هر موضوعی، سرویس کار می بایست به کار خود تعهد داشته باشد و بتواند در قبال کاری که انجام می دهد مسئولیت پذیر باشد؛ این امر سبب می شود تا مشتریان بیشتری جذب او شوند و در نتیجه سبب افزایش در آمد سرویس کار می گردد. علاوه بر آن، سرویس کار می بایست حتما اطلاعات و تجارب کافی را برای سرویس آسانسور کسب کند و بتواند به خوبی آن ها را عیب یابی کند؛ علاوه بر آن می بایست در آزمون های فنی و حرفه ای شرکت کند و مدرک با ارزش سرویس کاری آسانسور را دریافت نماید.

در مرحله اول سرویس کار می بایست از چاه آسانسور با چک کردن اجزای داخل آن و علایم هشدار دهنده، کار را آغاز کند. این امر سبب می شود تا او از ابتدایی ترین نقطه آسانسور شروع کند و بتواند تمامی اجزا را با دقت بررسی نماید. لازم به ذکر است که سرویس کار، می بایست هر قطعه ای را که خراب یا نیمه سالم است، تعویض نماید تا آسانسور عملکرد بهتری داشته باشد.

پس از آن می بایست شیوه نامه هایی را درون کابین آسانسور ها قرار دهد که به مسافران بیاموزد در شرایط اضطراری چگونه عمل کنند و تا عمل نجات گری آنها بدرستی انجام شود. این امر سبب حفظ جان افراد زیادی می شود . پس از آن، سرویس کار می بایست به ترتیب اجزای آسانسور را از پاییت ترین طبقه تا بالا ترین طبقه چک و بررسی نماید و قطعات مصرفی را تعویض کند. این امر سبب می شود تا عمر آسانسور شما چندین برابر گردد. برای این که بتوانید پس از سرویس آسانسور خود، از آن با خیالی آسوده استفاده نمایید، می بایست از شرکن معتبر دارای سرویس کار مطمئن و متخصص و متهد استفاده کنید و مطمئن شوید که کار را بدست کاردان سپرده اید.

انواع قیمت قطعات آسانسور

قیمت انواع قطعات آسانسور

قطعات آسانسور، به طور کلی به سه دسته بزرگ، متوسط و کوچک تقسیم می شوند. گران قیمت ترین قطعات در آسانسور، قطعه های بسیار بزرگ از جمله موتور و گیربکس می باشند که مهم ترین وظیفه را در آسانسور بر عهده دارند. قطعات متوسط، از جمله براکت ها و لامپ های هالوژن، دارای قیمت های مناسب تری نسبت به قطعات بزرگ هستند. اما، برخی از قطعات کوچک از جمله سنسور ها، برخلاف ابعادشان دارای قیمت بسیار بالایی می باشند و می بایست در نصب آن ها دقت بسیار بالایی را به کار گرفت.


اما در نظر داشته باشید که تمامی قطعات آسانسور، دارای درجه بندی کیفی می باشند. به عنوان مثال، اگر موتور آسانسور دارای اصالت و کیفیت درجه یک باشد، دارای قیمت بالا تری نسبت به موتور بدون اصالت و کیفیت درجه سه است. به همین دلیل می بایست در هنگام جست و جو قیمت قطعات آسانسور، به درجه بندی کیفیت آن ها توجه ویژه ای داشته باشیم.


همانطور که در بخش های بالا به آن اشاره شد، اگر در شرکت های آسانسوری مشغول به کار هستید، می بایست از قیمت قطعات آسانسور به صورت روزانه مطلع باشید. برای آن که بتوانید تمامی قیمت ها را به صورت دقیق بدانید، می بایست به سایت های معتبر مراجعه نمایید. اما بهترین راه، مراجعه به بخش مشاوره شرکت های آسانسوری می باشد چرا که آن ها می توانند قیمت تمامی قطعات و اجناس مربوط به آسانسور را برای شما به بهترین شکل ممکن و با دقت شرح دهند.

بهترین شرکت آسانسور در اصفهان

بهترین شرکت آسانسور در اصفهان

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که بهترین شرکت آسانسور در اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟ اگر بخواهید برای نصب آسانسور در اصفهان اقدام کنید باید به دنبال چه شرکت هایی باشید ؟چگونه متوجه می شوید که شرکت آسانسور فعالیت معتبر دارد؟ یا چطور به آن می توانید اطمینان کنید؟ اگر برای خرید آسانسور، گزینه های بازار را جستجو کنید شرکت های بسیاری را پیدا خواهید کرد که در این حوزه فعالیت می کنند. شاید بتوان گفت بهترین شرکت آسانسور در اصفهان، شرکتی است که بتواند سوابق خوبی را از خود به جای بگذارد.


وقتی شرکت ها خدمات فروش آسانسور، نصب آسانسور یا حتی تولید آسانسور را به نحو مطلوب انجام می‌دهند یعنی ایمنی و کیفیت را به طور کامل تضمین کرده اند. امنیت آسانسور، بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، بنابراین سوابق شرکت، نقش مهمی در جذب مشتری خواهد داشت. اگر به دنبال بهترین شرکت آسانسور در اصفهان هستید یا می خواهید بهترین های آسانسور در شهر خود را انتخاب کنید، چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم در یک شرکت معتبر برای خرید آسانسور یا نصب آسانسور باید به دنبال چه چیزهایی باشید.

روشی ساده برای پیدا کردن بهترین شرکت تعمیر آسانسور

تعمیر 24 ساعته آسانسور در اصفهان و تهران

با توجه به هزینه های قابل توجه که تعمیرات- نگهداری آسانسور به شما تحمیل می ‌کند، انتخاب عاقلانه ای خواهد بود اگر بهترین شرکت تعمیر آسانسور را پیدا کنید. خدمات آسانسور اگر با کیفیت ارائه شود خطرات عدم ایمنی را کاهش می دهد و عملکرد کلی تجهیزات را بهبود می ‌بخشد. صاحبان ساختمان ‌ها و مدیران ساختمان های بزرگ، هتل ها و مجتمع های تجاری و اداری بهتر است با رعایت نکاتی که در قسمت قبل اشاره کردیم بهترین شرکت را در شهر خود برای تعمیر آسانسور پیدا کنند.


حتی شرکت‌ هایی هستند که در شهرهای دیگر فعالیت می ‌کنند و خدمات تعمیر آسانسور را برای شهرهای مختلف نیز ارائه می دهند. قطعاً این شرکت ها شعبه های فعال و معتبری دارند که تمام این موارد را رسیدگی می کنند. اگر برای خرید آسانسور نیاز به مشاوره دارید یا می خواهید ویژگی های خدمات ما را بررسی کنید، با کارشناسان فروش یا مشاوران ما تماس بگیرید.


از آنجایی که کسب و کارها در دنیای اینترنت بسیار رشد و توسعه پیدا کرده اند، دور از انتظار نیست که بتوان با یک جستجوی ساده در موتور جستجوگر گوگل، بهترین شرکت تعمیر آسانسور را در شهر خود پیدا کنید. اگر به خدمات تعمیرات آسانسور در اصفهان نیاز دارید، یا حتی می‌خواهید این خدمات را برای تهران دریافت کنید، کافیست همین شرکت ها را با همین کلیدواژه‌ ها جستجو کنید. این روش، بسیار ساده است. اگر شما به وب سایت شرکت آسانسور هدایت شدید، حتماً از نمونه کارهای ارائه شده بازدید کنید و سوابق شرکت را بررسی نمایید و در صورت لزوم با کارشناسان شرکت تماس بگیرید. 

بازرسی سرویس آسانسور چگونه انجام می شود؟

دستور العمل جامع سرویس آسانسور

یکی دیگر کار های بسیار مهم که در سرویس آسانسور انجام می گردد، عیب یابی سیستم برق و الکترونیکی آن است؛ در بسیاری از مواقع ممکن است با این مشکل روبرو شده باشید که نور داخل کابین آسانسور کاهش یافته است یا پنل فرمان دچار تاخیر شده است و حتی آسانسور خیلی کند حر کت می کند؛ بخش انبوهی از این مشکلات مربوط به سیستم برق رسانی آسانسور می باشد. در هنگام سرویس کاری آسانسور تمامی اجزا الکتریکی چک می شوند و فیوز های کهنه تعویض می گردند.


ارتباط با مستاجراین : به مستاجران اطلاع دهید که تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده در حال انجام است ، تا آن ها از علائم و تذکرات پیروی کنند. از رفت و آمد زیاد خودداری کنید و همیشه مطمئن شوید که آسانسور یا پله جایگزین در دسترس است. در تمام طبقات کلیدی که آسانسور در آن متوقف می شود ، تابلو راهنما قرار دهید.

انجام بازرسی : انجام ممیزی تجهیزات آسانسور به تعیین وضعیت تجهیزات ، انواع تعمیرات لازم و سایر خدمات مورد نیاز کمک می کند. برای اطمینان از ایمنی آسانسور ، قسمت های زیر را بررسی کنید :

داخل کابین : وضعیت علائم و نشانه های عملکرد دستگاه ، عملکرد دکمه ها ، تهویه ، روشنایی ، نیروی درب کابین هنگام باز و بسته شدن را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که دستگاه های اضطراری در دسترس هستند و در شرایط کار خوب قرار دارند.

قسمت بالای کابین : بررسی کنید که آیا کابل های مسافرتی و بالابرها عملکردی دارند و به درستی تنظیم شده اند. روغن کاری مناسب برای ریل ها ، طناب های گاورنر ، وسایل تعلیق ، زنجیرها و غیره را اعمال کنید.

بازرسی اتاق ماشین : ارزیابی شرایط تجهیزات در اتاق ماشین بسیار مهم است. روغنکاری مورد نیاز را برای وسایل تعلیق ، چرخ دنده ها ، یاطاقان و سایر تجهیزات مکانیکی که نیاز به روانکاری دارند ، تامین کنید.

تهیه گزارش : یک گزارش جامع از بازرسی شامل عکس های هر گونه نقص تجهیزات و شرح هر گونه مشکل عملیاتی را تکمیل کنید. گزارشات مستند برای رعایت مقررات ، الزامات ایمنی آتش سوزی و گزارش های نگهداری مورد نیاز است.