آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

انواع قیمت قطعات آسانسور

قیمت انواع قطعات آسانسور

قطعات آسانسور، به طور کلی به سه دسته بزرگ، متوسط و کوچک تقسیم می شوند. گران قیمت ترین قطعات در آسانسور، قطعه های بسیار بزرگ از جمله موتور و گیربکس می باشند که مهم ترین وظیفه را در آسانسور بر عهده دارند. قطعات متوسط، از جمله براکت ها و لامپ های هالوژن، دارای قیمت های مناسب تری نسبت به قطعات بزرگ هستند. اما، برخی از قطعات کوچک از جمله سنسور ها، برخلاف ابعادشان دارای قیمت بسیار بالایی می باشند و می بایست در نصب آن ها دقت بسیار بالایی را به کار گرفت.


اما در نظر داشته باشید که تمامی قطعات آسانسور، دارای درجه بندی کیفی می باشند. به عنوان مثال، اگر موتور آسانسور دارای اصالت و کیفیت درجه یک باشد، دارای قیمت بالا تری نسبت به موتور بدون اصالت و کیفیت درجه سه است. به همین دلیل می بایست در هنگام جست و جو قیمت قطعات آسانسور، به درجه بندی کیفیت آن ها توجه ویژه ای داشته باشیم.


همانطور که در بخش های بالا به آن اشاره شد، اگر در شرکت های آسانسوری مشغول به کار هستید، می بایست از قیمت قطعات آسانسور به صورت روزانه مطلع باشید. برای آن که بتوانید تمامی قیمت ها را به صورت دقیق بدانید، می بایست به سایت های معتبر مراجعه نمایید. اما بهترین راه، مراجعه به بخش مشاوره شرکت های آسانسوری می باشد چرا که آن ها می توانند قیمت تمامی قطعات و اجناس مربوط به آسانسور را برای شما به بهترین شکل ممکن و با دقت شرح دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد