آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

چه راه ‌هایی برای کاهش صدا و لرزش کابین آسانسور وجود دارد؟

بی شک ایجاد صدا و لرزش در کابین آسانسور باعث به هم ریختن آسایش افراد می شود. حتی در صورتی که این صدا یا لرزش شدید باشد، ممکن است دلهره و  نگرانی هایی را برای افراد داخل کابین به همراه داشته باشد. به همین خاطر نیز حتماً لازم است تا با تدابیر مختلف و سرویس و بازسازی کابین آسانسور، به کاهش و از بین بردن صدا و لرزش کابین آسانسور ها اقدام کرد. در ادامه برخی از مهم ترین و موثر ترین راه ها برای این کار بیان شده اند. 

   

استفاده از مواد جذب صوت

یکی از بهترین روش های کاهش صدا در آسانسور ها، به کار گیری مواد با خاصیت جذب صوت است. شما می توانید فوم های عایق مخصوص، فایبرگلاس و سایر مواد جذب صوت را در دیوار ها، سقف و کف آسانسور نصب کنید.

   

استفاده از سیستم ‌های عایق صوتی

نصب سیستم های عایق صوتی همچون ساندویچ پانل ها نیز می تواند در کنترل و کاهش صدا و لرزش بسیار موثر باشد. همچنین شما می توانید برای این کار از سیستم های عایق صوتی برای درب و پنجره های آسانسور خود استفاده کنید. این کار تاثیر بسزایی در کاهش صدا و لرزش در آسانسور ها دارد.

    

بهبود سیستم آسانسور

بازسازی کابین آسانسور و بهبود سیستم آن می تواند در کاهش صدا و لرزش کابین آسانسور بسیار تاثیر گذار باشد. شما می توانید با انجام اقداماتی همچون تعویض لیفت ‌ها و ماشین ‌آلات، به‌روزرسانی و بهینه ‌سازی سیستم‌ های مکانیکی و الکترونیکی آسانسور صدا و لرزش داخل کابین را کاهش دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد