آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

لیست قیمت کابین آسانسور

کابین آسانسور خانگی

لیست قیمت کابین آسانسور با توجه به مشخصات فنی و ویژگی های ظاهری آن تعریف می ‌شود. کابین آسانسور از اجزای اصلی این تجهیزات محسوب می شود. از آنجایی که انواع کابین آسانسور با ابعاد و اندازه های مختلف در بازار وجود دارند، بنابراین این لیست قیمت بسیار متنوع خواهد بود. قیمت کابین آسانسور بر اساس مصالح به کار رفته در ساخت و حداکثر وزن که می تواند تحمل کند نیز متفاوت است. آسانسورهای بزرگتر، کابین آسانسور لاکچری و آسانسورهایی که از مصالح مرغوب و درجه یک ساخته شده اند، معمولاً گران قیمت هستند.

از دیدگاه دیگر، لیست قیمت کابین آسانسور را می توان از نظر ابعاد و اندازه های کابین بر حسب سانتی متر تعریف کرد. ارتفاع کابین آسانسور، اندازه درب آسانسور و نحوه باز و بسته شدن آن هم در این قیمت ها نقش دارند. اگر بخواهیم از نظر مشخصات فنی، قیمت کابین آسانسور را بررسی کنیم، باید به مواردی از جمله سیستم ‌های تهویه کابین آسانسور، دریچه خروجی اضطراری، سیستم برق اضطراری، تلفن تماس داخل کابین و تجهیزات نور و روشنایی در کابین آسانسور هم اشاره کنیم.

از دیدگاه دیگر، لیست قیمت کابین آسانسور به طراحی کفپوش آسانسور و دیواره ها هم مربوط می شود. کف کابین آسانسور می تواند لاکچری یا ساده باشد. کابین آسانسور که از آینه کاری و روشنایی فوق ‌العاده ‌ای بهره ‌مند شده، نسبت به انواع آسانسور که به صورت ساده از استیل ضد زنگ تهیه شده اند، گرانتر است.


درباره مشخصات موتور آسانسور باید دقیقاً به دنبال چه چیزهایی بگردیم؟

خرید اینترنتی موتور آسانسور

 بررسی ویژگی های موتورهایی که برای آسانسور به کار می‌رود به شما کمک می کند. طبقه بندی موتور آسانسور بر اساس نحوه عملکرد انجام می‌شود. مثلاً برای انواع موتور در آسانسورهای کششی، موتور گیربکسی یا موتور بدون گیربکس تعریف شده است. هر کدام از این موتورها، ویژگی های خاص خود را دارند.

همه ما با نام گیربکس به عنوان ابزاری که با چرخ دنده حرکت می‌کند، آشنا هستیم؛ بنابراین موتور گیربکس یعنی موتوری که نیرو را از طریق چرخ دنده ها به کابین آسانسور منتقل می کند. استفاده از این نوع موتورها برای انواع آسانسور، بسیار کارآمد و ارزان قیمت است. در مورد مشخصات موتور آسانسور از نوع گیربکسی باید توجه کنید که سرعت حرکت کابین آسانسور با این موتور چقدر است. بر این اساس، موتور را به دو دسته موتور دو سرعته و تک سرعته تقسیم بندی می کنند. هر کدام از این موتورها برای یک سری از ساختمان ها مناسب اند.

در مورد موتور آسانسور بدون گیربکس، وضعیت عملکردی، متفاوت است. موتورهای بدون گیربکس بر اساس ساختار موتورهلی الکتریکی سنکرون عمل می کنند. از ویژگی مواد با خاصیت مغناطیس دائم در این موتورها استفاده می‌شود تا بتواند کابین را به سمت بالا یا پایین حرکت دهند.

در مشخصات موتور آسانسور از نوع بدون گیربکس یا همان موتور سنکرون آمده است که این نوع موتورها قابلیت کار در فرکانس و ولتاژ متغیر را دارند. همچنین با سر و صدای کمتری کار می کنند؛ سریع تر هستند با بازدهی بالا عمل می‌کنند و انرژی را تا حد امکان کاهش می‌دهند. موتورهای سنکرون، موتورهایی با حرکت آرام وبدون لرزش هستند.

قیمت آسانسور تک نفره راه پله


همانطور که می دانید، آسانسور های تک نفره می توانند گزینه بسیار خوبی برای خانه های قدیمی که جای آسانسور را ندارند باشد. علاوه بر آن، می توان آسانسور های تک نفره را درون خانه های دوبلکس نصب نمود تا افراد سالمند بتوانند از آن ها به خوبی استفاده نمایند. آسانسور های تک نفره، دارای اجزای بسیار کمی هستند و می توان آن ها را در هر مکانی نصب نمود. علاوه بر آن، این نوع آسانسور بسیار کم مصرف است و می تواند جایگزین بسیار خوبی برای راه پله ها باشد.


بسیاری از افراد، علاقه مند هستند که آسانسور تک نفره ای در خانه خود داشته باشند تا از شر راه پله ها راحت شوند و بتوانند از آسانسور استفاده نمایند. علاوه بر آن، استفاده از آسانسور های تک نفره، می تواند پیشگیری بسیار خوبی از مشکلات استخوانی از جمله پا باشد. اگر در خانه خود سالمندی دارید و او نمی تواند از راه پله ها به خوبی پایین و بالا رود، می توانید از آسانسور های یک نفره استفاده نمایید. ظرفیت آسانسور های تک فره حدود 100 تا 120 کیلوگرم می باشد و این امر سبب می شود تا همه افراد بتوانند از آن به راحتی استفاده نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا با قیمت آسانسور تک نفره وسط راه پله آشنا شوید.


عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آسانسور تک نفره راه پله

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، آسانسور های تک نفره دارای اجزای بسیار کمی نسبت به آسانسور های دیگر هستند و این امر سبب شده تا قیمت بسیار مناسب تری نیز داشته باشند. آسانسور های تک نفره، نیازی به حفر چاه آسانسور ندارد و می توان موتور و دیگر اجزای آن را بر روی سقف خانه راه اندازی نمود. اما مهم تر از همه، برند است که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت آسانسور تک نفره داشته باشد. همانطور که می دانید، زمانی که نام برند خارجی شنیده می شود ، شما متوجه قیمت بالای آن می شوید.


چرا که اجزای آسانسور خارجی می بایست به صورت ارزی خریداری شوند؛ اما کشور ما خوشبختانه تولید کننده قطعات آسانسور با قیمت بسیار مناسب تری می باشد و پیشنهاد می شود برای حمایت از تولیدات ملی، حتما برای آسانسور تکنفره خود از اجناس داخلی استفاده نمایید و شاهد کیفیت بسیار بالای آن ها شوید. تعداد طبقات، نیز می توانند نقش بسزایی در تایین قیمت آسانسور تک نفره وسط راه پله داشته باشد. اما اکثر افرادی که می خواهند از آسانسور های تک نفره وسط راه پله استفاده نمایند، دارای منازل دو طبقه ای می باشند و این امر سبب می شود قیمت آسانسور برای آن ها مناسب تر شود.


استفاده از آسانسور های تک نفره وسط راه پله، می تواند گزینه بسیار خوبی برای منازل دو طبقه باشد. پیشنهاد می شود برای آن که بتوانید این وسیله بسیار مفید و پر کاربرد را خریداری کنید، حتما به شرکت های تولید کننده داخلی سری بزنید و با خیالی آسوده آسانسور تک نفره وسط راه پله را از آن ها خریداری نمایید.


تعمیر آسانسور آسیب دیده

دلایل خرابی و تعمیر آسانسور

 امروزه در کارگاه های آسانسور سازی، تعمیر آسانسور ها به بهترین شکل ممکن انجام می شوند و متخصصان قادر به بازسازی آسانسور ها به بهترین شکل می باشند. در بسیاری از مواقع، ممکن است برخی از آسانسور ها به دلیل سهل انگاری ساکنین و عدم سرویس ماهیانه ، صدمات و فرسودگی زیادی پیدا کنند و حتی کابین آن ها  به دلیل مواردی چون اسباب کشی با آسانسور دچار آسیب گردد. متخصصان در کارگاه های آسانسور سازی قادر به تعمیرات کابین آسانسور و دیگر اجزا در بد ترین شرایط می باشند و آن ها همانند روز اول تعمیر می نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل تعمیرات آسانسور ضربه خورده بیشتر آشنا شوید.


مراحل تعمیر آسانسور آسیب دیده

در مرحله اول، متخصصان ابتدا کابین آسانسور را  بررسی میکنند و در صورت لزوم  آن را از تونل آسانسور خارج می کنند و آن را به کارگاه بازسازی منتقل می نمایند. سپس با استفاده از ابزار های مخصوص تمامی اجزای متصل به کابین را باز می نمایند و اجزای قابل استفاده را نگهداری و دیگر وسایل را دور می ریزند. سپس شاسی آسانسور را به وسیله ابزار های لیزری مورد بررسی قرار می دهند و اگر آسیب سبب تاب دار شدن آن شده بود، شاسی را به طور کامل تعویض می نمایند.


در مرحله دوم تعمیر آسانسور ، متخصصان تمامی اجزای قابل استفاده را با دقت بسیار بالا بر روی کابین نصب می نمایند. پس از آن، بجای قطعات آسیب دیده و کهنه از قطعات نو استفاده می کنند تا بتوانند ایمنی و امنیت کابین را افزایش دهند. پس از تکمیل کابین، آن را به محل مورد نظر منتقل می نمایند. سپس دلیل وارد شدن آسیب و ضربه را شناسایی و مشکل را برطرف می نمایند و کابین را با دقت داخل تونل آسانسور قرار می دهند و اتصالات الکتریکی و مکانیکی را متصل می نمایند. در مرحله آخر، متخصصان سوار آسانسور می شوند و در چندین مرحله آن را بررسی می نمایند و تحویل مشتری می دهند تا ساکنان بتوانند با خیالی آسوده از آسانسور استفاده نمایند و لذت ببرند.


موتور های گیرلس به طور کلی، به دو دسته درامی و دیسکی تقسیم می شوند؛

موتور آسانسور در اصفهان

موتور های گیرلس درامی یا بشکه ای آسانسور ها، دارای ابعادی کوچک هستند و به راحتی می توان آن ها را درون چاه آسانسور نصب نمود. به علاوه بعضی از این موتورها دارای سیستم خنک کننده هستند که سبب می شود بتوان مدت زمان طولانی تری از آسانسور استفاده نمود . افزون بر این موارد ، موتور های بشکه ای دارای تکنولوژی بسیار بالایی هستند و این امرسبب شده است تا نیرو کمتری مصرف شود و هزینه های برق کاهش یابد.


موتور های دیسکی آسانسور ها، که جزو دسته موتور های گیرلس هستند، نیز دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته ای می باشند. علاوه بر آن، نیازی به سیستم خنک کننده ندارند و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند. موتور های دیسکی، اغلب دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشند و این امر سبب شده است تا بتوان از آن ها برای هر نوع آسانسوری استفاده نمود. قطب های موتور دیسکی نسبت به موتور های دیگر بیشتر هستند و این امر سبب شده است تا آسانسور کارکرد نرم تری داشته باشد و مسافران را با آرامش بیشتری جابجا کند.


جالب است بدانید که شرکت های ایرانی، با استفاده از فن آوری مهندسی معکوس و ابتکاراتی موفق به تولید موتور آسانسور های بهینه از جمله: موتور گیربکس بهران، الکو، فرشباف، یاران و پرگاس در مدل گیربکسی و اخیرا موتورهای گیرلس وبر شده اند و امید است در آینده تولید این موتور های مرغوب و بهینه به تولید انبوه برسد و بتوان برای صادرات آن ها اقدام نمود. پیشنهاد می شود پیش از خرید آسانسوری، حتما از نوع موتور آن اطمینان حاصل نمایید تا دچار مشکل نشوید و بتوانید در آینده به راحتی و خاطر آسوده از آسانسوراستفاده کنید.