آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

نکات مهم در خرید انواع آسانسور

انواع شرکت خدماتی در زمینه اسانسور

شاید اولین چیزی که برای خرید آسانسور مناسب به ذهن شما می رسد، پیدا کردن بهترین شرکت آسانسور در ایران باشد. شرکت هایی که اعتبار خود را در بازار ثابت کردند، بهترین شرکت‌ها هستند. تفاوتی نمی‌کند تولیدکننده ایرانی باشد یا بازرگانی؛ قطعات و پک کامل آسانسور باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد و ایمنی و اطمینان پذیری یک آسانسور را تامین کند. در حال حاضر در کنار انواع آسانسور ایرانی، برندهای معتبری از کشورهای جهان شامل ایتالیا، آلمان، اسپانیا و ژاپن در بازار وجود دارد که بهترین آسانسور و قطعات جانبی را ارائه می دهند.


برخی از شرکت های آسانسور، تنها وارد کننده قطعات آسانسور هستند. این قطعات برای تولیدکنندگان داخلی به مصرف می رسد. در همین راستا، بهترین شرکت آسانسور در ایران از این قطعات با کیفیت و استاندارد استفاده میکنند. مسئولیت شرکت های وارد کننده، پیچیده تر و دشوارتر است؛ چرا که این قطعات باید به تایید برسند و صحت عملکرد آن ها برای ایمنی آسانسور ثابت شود.


بهترین شرکت آسانسور در ایران، مجموعه ای از کارشناسان، تکنسین ها و مهندسان ایرانی را به کار گرفته است که تجربه، تخصص و دانش کافی در این زمینه دارند. تمام افرادی که مشاوره خرید آسانسور را ارائه می دهند، و آنهایی که برای نصب این تجهیزات به محل اعزام می گردند، از بهترین ها انتخاب شده اند. تلاش تمام شرکت های فعال در حوزه آسانسور در این مسیر قرار دارد که رضایتمندی مشتریان را تامین کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید پک کامل آسانسور می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه نصب آسانسور سه طبقه

هزینه نصب آسانسور 3 طبقه

یکی از مهم ترین دغدغه ها برای صاحب ساختمان، هزینه نصب آسانسور سه طبقه است. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که سبب افزایش قیمت آسانسور سه طبقه می گردد. جالب است بدانید که برای نصب آسانسور، می توانید از قطعاتی که قیمت مناسب تری نسبت به دیگری دارند استفاده نمایید تا قیمت را کاهش دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه نصب آسانسور بیشتر آشنا شوید.


عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه نصب آسانسور سه طبقه

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی هزینه نصب آسانسور تاثیر گذار است، نوع آسانسور است. به طور کلی آسانسور ها به دو نوع کششی و هیدرولیکی تقسیم می شوند. آسانسور های هیدرولیکی، دارای کاربرد بسیار عالی هستند و می توان از آن ها در ساختمان های تجاری و مسکونی نیز استفاده نمود. اما آسانسور های هیدرولیکی، دارای قیمت بالاتری نسبت به آسانسور های کششی هستند و دارای اجزای بسیار زیاد تری هستند.


نوع کابین آسانسور، بر روی هزینه نصب آسانسور سه طبقه بسیار تاثیر گذار است. همانطور که می دانید، کابین آسانسور مهم ترین بخش آن محسوب می شود. بسیاری از افراد به دنبال کابین آسانسوری با قیمت مناسب هستند تا بتوانند آن را به آسودگی خریداری نمایند. عواملی همچون ابعاد، تعداد طبقات، نوع تزئینات و ... بر روی قیمت کابین آسانسور تاثیر گذار هستند و مشتریان می توانند با انتخاب خود، قیمت کابین را تعیین نمایند. جالب است بدانید که کابین آسانسور، اگر با قیمت مناسب تری ساخته شود، هزینه نصب آسانسور نیز کاهش می یابد و افراد با قیمت مناسب تری می توانند آسانسور را خریداری نمایند.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آسانسور تک نفره راه پله

قیمت آسانسور خانگی مناسب برای 5 طبقه

آسانسور های تک نفره دارای اجزای بسیار کمی نسبت به آسانسور های دیگر هستند و این امر سبب شده تا قیمت بسیار مناسب تری نیز داشته باشند. آسانسور های تک نفره، نیازی به حفر چاه آسانسور ندارد و می توان موتور و دیگر اجزای آن را بر روی سقف خانه راه اندازی نمود. اما مهم تر از همه، برند است که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت آسانسور تک نفره داشته باشد. همانطور که می دانید، زمانی که نام برند خارجی شنیده می شود ، شما متوجه قیمت بالای آن می شوید.


چرا که اجزای آسانسور خارجی می بایست به صورت ارزی خریداری شوند؛ اما کشور ما خوشبختانه تولید کننده قطعات آسانسور با قیمت بسیار مناسب تری است و پیشنهاد می شود برای حمایت از تولیدات ملی، حتما برای آسانسور تکنفره خود از اجناس داخلی استفاده نمایید و شاهد کیفیت بسیار بالای آن ها شوید. تعداد طبقات، نیز می توانند نقش بسزایی در تایین قیمت آسانسور تک نفره وسط راه پله داشته باشد. اما اکثر افرادی که می خواهند از آسانسور های تک نفره وسط راه پله استفاده نمایند، دارای منازل دو طبقه ای هستند و این امر سبب می شود قیمت آسانسور برای آن ها مناسب تر شود.


استفاده از آسانسور های تک نفره وسط راه پله، می تواند گزینه بسیار خوبی برای منازل دو طبقه باشد. پیشنهاد می شود برای آن که بتوانید این وسیله بسیار مفید و پر کاربرد را خریداری کنید، حتما به شرکت های تولید کننده داخلی سری بزنید و با خیالی آسوده آسانسور تک نفره وسط راه پله را از آن ها خریداری نمایید.

نکات مهم در طراحی کابین آسانسور 2023

خرید اینترنتی کابین اسانسور تمام استیل

یکی از مهم ترین اصول طراحی کابین آسانسور، ابعاد و اندازه های آن است. مقررات طراحی آسانسور تجاری و طراحی آسانسور مسکونی متفاوت است. در هر دو صورت، اندازه کابین، طول و عرض و ارتفاع کابین به صورتی طراحی می‌ شود که حتی برای معلولین هم قابل دسترسی باشد. برای آسانسورهایی که مخصوص حمل تخت بیمارها در بیمارستان هستند باید ظرفیت افراد، اندازه تخت بیمارستان و یا حمل چند عدد ویلچیر حامل بیمار در نظر گرفته شود. به طور استاندارد، اندازه کابین آسانسور به صورت 100در90 سانت و 110 در 95 و 100 در 120 و...  تعریف شده است. ارتفاع استاندارد کابین معمولاً 220 سانت در مراجع تعریف شده است و ارتفاع با توجه به شرایط می تواند بیشتر شود؛ مگر آنکه شرایط خاصی وجود داشته باشد که در این صورت باید طراحی اختصاصی انجام شود.

 نکته دیگری که در طراحی کابین برای انواع آسانسور حائز اهمیت است، اندازه عرض درب آسانسور و نحوه باز و بسته شدن درب به صورت دو جهته یا یک جهت است. بسته به اینکه نیاز ساختمان برای حمل و نقل توسط آسانسور چگونه است، ابعاد آسانسور چقدر است، مدل درب آسانسور، متفاوت در نظر گرفته می شود. در طراحی کابین آسانسور به این نکته باید توجه کرد که حداکثر ظرفیت حمل آسانسور برای افراد چند نفر است. طبق استانداردها، اگر ظرفیت حمل آسانسور چهار نفر باشد، حداکثر وزن، 300 کیلوگرم است؛ اگر حداکثر ظرفیت تحمل افراد ۶ نفر باشد، وزن کل برای کابین معادل 450 کیلوگرم خواهد بود. برای ظرفیت آسانسور با حداکثر ۸ نفر، این وزن معادل600 کیلوگرم است. بسته به افزایش ظرفیت حمل افراد با آسانسور، اندازه کابین، کوچک تر یا بزرگتر طراحی می شود.

قیمت نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی

هزینه نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی

امروزه، یکی از مسائلی که فکر صاحبان ساختمان را درگیر نموده است، قیمت نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی آن ها است. بسیاری از ساکنان ساختمان های قدیمی، از بالا و پایین رفتن های متعدد در طول روز خسته و عاجز شده اند. بسیاری از صاحبان ساختمان فکر می کنند که در ساختمان قدیمی خود نمی توانند آسانسور نصب نمایند و یا اگر هم بشود آسانسور نصب کنند، ممکن است مجبور به پرداخت هزینه های چندین برابری هستند. اما خوشبختانه، بسیاری از مهندسان و طراحان راه و روش هایی را طراحی نموده اند تا با هزینه های مناسب، بتوان در ساختمان های قدیمی نیز آسانسور نصب نمود.


عوامل تاثیر گذار بر قیمت نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی

یکی از مهم ترین عوامل در ساختمان های قدیمی که بر روی قیمت نصب آسانسور تاثیر بسزایی دارد، ابعاد است. بسیاری از ساختمان های قدیمی، دارای ابعادی مناسب هستند که متخصصان و کارشناسان می توانند آسانسور را به آسودگی درون آن نصب نمایند. اما برخی از ساختمان ها دارای ابعاد بسیار کوچک و تنگ هستند که کار افراد را برای نصب آسانسور دشوار تر می سازد و ممکن است کمی هزینه نصب افزایش یابد.


از عوامل تاثیر گذار دیگر بر روی قیمت نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی، می توان به تعداد طبقات اشاره نمود. همانطور که می دانید، هرچه تعداد طبقات بیشتر باشد، هزینه ساخت و نصب آسانسور افزایش می یابد. چرا که هر طبقه، نیاز به یک ایستگاه مجزا و درب طبقه دارد و به همین دلیل می بایست از اجزای بیشتری استفاده نمود.