آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

قیمت کابین آسانسور چقدر است؟

قیمت کابین آسانسور

قیمت کابین آسانسور با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. کابین آسانسور با توجه به ظرفیت حمل نفرات یا ظرفیت حمل بار، اندازه مختلفی دارد. طول، عرض و ارتفاع کابین آسانسور مشخص می کند که چه مقدار متریال (مواد) اولیه باید مصرف شود. کیفیت مواد اولیه در ساخت کابین آسانسور در قیمت آن موثر است. همچنین نوع طرح و مدل اجرا شده برای طراحی کابین آسانسور در قیمت محصولات تاثیر دارد. قیمت کابین آسانسور لاکچری نسبت به سایر مدل های معمولی، گران تر است. هر چه از لوازم جانبی و تزئینات بیشتری داخل کابین آسانسور استفاده شود، قیمت کابین، گرانتر خواهد شد. 


یک استاندارد مشخصی برای اندازه کابین آسانسور وجود دارد. بر این اساس، قیمت گذاری انجام می شود. قیمت انواع کابین آسانسور مجزا از قیمت سایر تجهیزات نظیر موتور آسانسور محاسبه می‌ شود. وقتی شما پک کامل آسانسور را می خرید، هر کدام از اجزای آسانسور قیمت متفاوتی دارند و قسمتی از قیمت کل آسانسور مربوط به کابین آن می باشد. 


قیمت آسانسور با توجه به متریال (مواد) مصرفی

یکی از عواملی که قیمت کابین آسانسور را تعیین می‌کند متریال مصرفی است. این نکته را در قسمت مقدمه هم اشاره کردیم. انواع کابین آسانسور با توجه به نوع کاربرد به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شود. شما اگر یک جستجو در بازار انجام بدهید، یا مدل های اجرا شده را بررسی کنید، طرح های مختلف را متوجه خواهید شد. کابین آسانسور تمام استیل، کابین آسانسورام دی اف MDF و کابین آسانسور شیشه ای، سه مدل از پرفروش ترین و محبوب ترین کابین های آسانسور هستند. متریال مصرفی برای هر کدام متفاوت است؛ بنابراین قیمت مواد اولیه باعث می‌شود که قیمت کابین آسانسور دستخوش تغییراتی شود.


برای کابین آسانسور تمام استیل، قیمت ورق استنلس استیل در قیمت کابین آسانسور تاثیر دارد. برای کابین آسانسور چوبی ، قیمت چوب یا ام دی اف یا کامپوزیت مصرفی، قیمت محصول را تغییر می‌دهد. برای کابین آسانسور شیشه‌ای هم همین وضعیت وجود دارد. هر چه مواد اولیه گران تری در ساخت کابین آسانسور مصرف شود، قیمت محصول نهایی بیشتر خواهد شد. طرح و مدل کابین آسانسور هم در قیمت آن تاثیر گذار است.

چرا تهیه نقشه نصب آسانسور، یک فرایند زمان ‌بر و دشوار است؟

طراحی نقشه نصب آسانسور

به زبان ساده باید گفت که تهیه نقشه نصب آسانسور بسیار دشوار است چرا که طراحی آسانسور با توجه به تجهیزات پیشرفته ای که دارد، باید به جزئیات زیادی بپردازد. طراحی آسانسور و تهیه نقشه نصب انواع آسانسور، بسته به اندازه و نوع ساختمان ها متفاوت است. صدها تصمیم‌گیری مختلف برای تهیه نقشه نصب آسانسور وجود دارد. ممکن است نقشه نصب انواع آسانسور در بیمارستان ها با آسانسورهای مجتمع های مسکونی متفاوت باشد. همچنین آسانسورهایی که در ساختمان‌های مسکونی عریض تر نصب می‌شوند، با آسانسورهایی که در ساختمان های باریک تر با فضای محدودتری باید قرار گیرند، بسیار فرق می کنند.


آنچه در تهیه نقشه آسانسور اهمیت دارد این است که شما باید یک مکان استاندارد در ساختمان را در نظر بگیرید و برنامه ریزی ها را به گونه ای ترتیب دهید که آسانسورها، نرم و روان و ایمن حرکت کنند. نصب آسانسور در ساختمان یک موضوع چالش برانگیز است و از طریق بهترین شرکت آسانسور قابل پیگیری می باشد.

بهترین شرکت آسانسور در ایران کدام شرکت است؟

بهترین شرکت آسانسور در ایران

این سوال برای اکثر مشتریان خرید پک کامل آسانسور ایجاد می شود. از آن جایی که نصب آسانسور در ساختمان‌ها به یک نیاز ضروری مبدل شده است، شرکت های فعال در این حوزه، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند محصولاتی با کیفیت،ضمانت واطمینان بالا به مشتری ارائه دهند. خدمات آسانسور در هر کدام از شرکت‌های ارائه دهنده، طبق برنامه‌ریزی تعریف شده است. بهترین شرکت آسانسور در ایران در واقع شرکتی است که خدمات متنوعی را از ۰ تا ۱۰۰ خرید، تا نصب آسانسور و راه اندازی و موارد جزئی ارائه دهد.


خدماتی که در حوزه آسانسور ارائه می‌شود شامل مشاوره خرید پک کامل آسانسور، دریافت قیمت آسانسور، بازرسی از محل در ساختمان برای نصب آسانسور، پشتیبانی مشتری پس از نصب و همچنین اعزام تکنسین برای نصب و راه اندازی آسانسور است. تمام این موارد در بهترین شرکت آسانسور در ایران ارائه می شود. حتی اگر شرکت های بازرگانی، وارد کننده تجهیزات آسانسور باشند باز هم این خدمات را ارائه می دهند.

نصب پکیج کامل آسانسور در آپارتمان

خرید بهترین کابین آسانسور استیل

روش استاندارد نصب کابین آسانسور استیل با روش نصب سایر انواع کابین اسانسور تقریباً مشابه همدیگر است. از آنجایی که کابین آسانسور تمام استیل، وزن بیشتری دارد فناوری ساخت آسانسور به این صورت است که باید وزنه تعادل  با وزن بیشتری  استفاده شود تا تعادل کابین آسانسور برقرار شود. انواع آسانسور موتور گیربکسی ( آسانسورکششی ) و آسانسور هیدرولیکی میتوانند از این مدل کابین آسانسور استفاده کنند. اینکه شما به کدام یک از مدل کابین آسانسور نیاز دارید، بهتر است قبل از سفارش با سازندگان آسانسور خانگی یا آسانسور تجاری مشورت کنید.


داخل کابین آسانسور استیل را می توان با آینه کاری زیباتر کرد. برخی از آپشن ها یا گزینه های تزیینی وجود دارد که داخل کابین آسانسور را تغییر می‌دهد. این موارد را می توانید هنگام سفارشی سازی آسانسور برای ساختمان خود با سازنده مطرح کنید.


بهترین رنگ برای کابین آسانسور تمام استیل، همان رنگ استیل یکنواخت و یکدست است؛ البته میتوان رنگ طلایی، رنگ مشکی، سفید یا رنگ های مسی رنگ یا آبی را با این رنگ ترکیب کرد. منظور از ترکیب رنگ این است که شما لوازم جانبی آسانسور، کفپوش، دستگیره ها و صفحه‌ کلید را به صورت رنگ های مکمل با رنگ استیل انتخاب کنید. برای مشورت در ساخت کابین آسانسور  و انتخاب مدل آسانسور متناسب با نیاز ساختمان خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

معیارهای مهم برای خرید بهترین موتور آسانسور


  • بهترین موتور آسانسور از متریال اولیه مقاوم و با کیفیت ساخته شدند. تمام قطعات به کار رفته در موتور آسانسور در برابر ضربه یا نفوذ آب مقاوم هستند. ذرات گرد و غبار به داخل موتور نفوذ نمی کند و از همه مهمتر، عملکرد موتور در هر شرایطی حفظ خواهد شد. 
  • تمام قطعات موتور آسانسور در محیط های خورنده، شرایط مرطوب و شرایط درجه حرارت بالا، ثبات و پایداری خود را حفظ می کنند. تمام روکش هایی که برای موتور آسانسور در نظر گرفته شده، این چنین  ویژگی هایی را دارند.
  • از دیگر معیارهای مهم که برای خرید بهترین موتور آسانسور باید در نظر بگیرید، مصرف کمتر انرژی است. یک موتور الکتریکی از نظر مصرف انرژی باید بهینه سازی شده باشد. مصرف برق کمتر برای موتور آسانسور به معنای کاهش هزینه های ساختمان در طول یک ماه است. اگر هزینه‌ های انرژی کاهش پیدا کند، بهره‌وری تجهیزات بالاتر می رود.
  • انواع موتور آسانسور که بر اساس استانداردهای بهره‌وری انرژی تولید شدند، تا حدود ۶۵ درصد می ‌توانند در مصرف برق صرفه جویی کنند. 
  • انواع آسانسور خانگی و آسانسور صنعتی با ظرفیت مختلف، از بهترین موتورهای آسانسور برخوردار هستند. با فناوری های جدید که اخیراً به دنیای طراحی و ساخت موتور آسانسور ارائه شده است، این امکان فراهم شده که راندمان مصرف انرژی در موتورهای ساخت اروپا تا ۳۰ درصد افزایش داشته باشد. این یعنی میزان آلایندگی بسیار کاهش پیدا می ‌کند و در مصرف برق هم میلیاردها کیلو وات ساعت صرفه جویی خواهد شد.
  • وقتی می‌خواهید بهترین موتور آسانسور را بخرید به استانداردهای بین‌المللی که در ساخت آن به کار رفته توجه داشته باشید. در این مورد، استاندارد بین المللی الکتروتکنیک به صورت زیر معرفی شده است:
  • "کمیسیون بین المللی الکتروتکنیک (IEC) کلاس های بهره وری انرژی را برای موتورهای الکتریکی موجود در بازار، معروف به کد IE، تعریف کرده است که در استاندارد بین المللی IEC خلاصه شده است......"