آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

نصب پکیج کامل آسانسور در آپارتمان

خرید بهترین کابین آسانسور استیل

روش استاندارد نصب کابین آسانسور استیل با روش نصب سایر انواع کابین اسانسور تقریباً مشابه همدیگر است. از آنجایی که کابین آسانسور تمام استیل، وزن بیشتری دارد فناوری ساخت آسانسور به این صورت است که باید وزنه تعادل  با وزن بیشتری  استفاده شود تا تعادل کابین آسانسور برقرار شود. انواع آسانسور موتور گیربکسی ( آسانسورکششی ) و آسانسور هیدرولیکی میتوانند از این مدل کابین آسانسور استفاده کنند. اینکه شما به کدام یک از مدل کابین آسانسور نیاز دارید، بهتر است قبل از سفارش با سازندگان آسانسور خانگی یا آسانسور تجاری مشورت کنید.


داخل کابین آسانسور استیل را می توان با آینه کاری زیباتر کرد. برخی از آپشن ها یا گزینه های تزیینی وجود دارد که داخل کابین آسانسور را تغییر می‌دهد. این موارد را می توانید هنگام سفارشی سازی آسانسور برای ساختمان خود با سازنده مطرح کنید.


بهترین رنگ برای کابین آسانسور تمام استیل، همان رنگ استیل یکنواخت و یکدست است؛ البته میتوان رنگ طلایی، رنگ مشکی، سفید یا رنگ های مسی رنگ یا آبی را با این رنگ ترکیب کرد. منظور از ترکیب رنگ این است که شما لوازم جانبی آسانسور، کفپوش، دستگیره ها و صفحه‌ کلید را به صورت رنگ های مکمل با رنگ استیل انتخاب کنید. برای مشورت در ساخت کابین آسانسور  و انتخاب مدل آسانسور متناسب با نیاز ساختمان خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد