آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

تخمین دقیق قیمت نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی

نصب آسانسور هیدرولیکی در اصفهان

یکی از بهترین راه و روش ها برای متوجه شدن نرخ و قیمت کامل نصب آسانسور در ساختمان، مراجعه به شرکت های ساخت و نصب آسانسور است. در شرکت های نصب آسانسور، مشاورانی با تجربه و حرفه ای حضور دارند که از جدید ترین قیمت متریال ها مطلع هستند و با استفاده از نرم افزار های رایانه ای، قیمت کاملا دقیق را برای شما شرح می دهند. علاوه بر آن، می توانید از نزدیک مراحل ساخت آسانسور را مشاهده نمایید و حتی درمورد قیمت و هزینه نصب نیز، با نصاب های شرکت صحبت نمایید و از خرید آسانسور خود اطمینان حاصل نمایید.


امروزه، به دلیل مشکلات اقتصادی بسیاری از افراد مجبور به زندگی در ساختمان های قدیمی چند طبقه فاقد آسانسور هستند و این امر سبب آزار و اذیت آن ها شده است. یکی از مهم ترین مشکلات صاحبان ساختمان ها نیز، ترس از قیمت نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی است و آن ها فکر می کنند که باید هزینه های سنگینی را پرداخت نمایند. اما هیچ جای نگرانی نیست؛ چرا که آن ها می توانند با استفاده از تجربیات مشاوران، قیمت و هزینه ها را برای نصب آسانسور در ساختمان خود تخمین بزنند و برای خریداری آن اقدام نمایند.

2 ترفند برای خدمات تعمیرات و نگهداری آسانسور

ترفندهای تعمیرات آسانسور

با مقررات ایمنی آسانسورها همراه باشید

زمانی که آسانسورهای تجاری به درستی نگهداری نشوند و استانداردهای ایمنی در آنها مجاز نباشند، پتانسیل بالایی برای ایجاد موقعیت های خطرناک را دارند. با این حال، رعایت تمام مقررات ایمنی می تواند آسانسور را به یکی از ایمن ترین روش های تردد بین طبقات تبدیل کند. مقررات آسانسور قطعاً به طور مرتب تغییر می کند تا بهترین شیوه ها و فناوری روز را منعکس سازد. برای استفاده از خدمات تعمیرات آسانسور اصفهان، با آخرین و جدیدترین قوانین و دستورالعمل ها هماهنگ باشید. اطلاعات جدید را از بهترین شرکت آسانسور دریافت کنید.


تجهیزات اضطراری و ارتباطی را بررسی کنید

هدف از تعمیرات و نگهداری آسانسور، جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار است. همه آسانسورها دارای یک سیستم پشتیبان، برای استفاده در زمان قطعی برق هستند و همچنین سیستم روشنایی و ارتباطی اضطراری دارند. اطمینان حاصل کنید که این امکانات ایمنی مورد نیاز، در طول بازرسی های ماهانه، بطور مرتب چک میشوند و به درستی کار می کنند. این کار برای به حداقل رساندن توقف های احتمالی آسانسور و جریمه ها، الزامی است. نگران کارهایی که باید در هنگام سرویس یا تعمیر آسانسور اصفهان انجام شود، نباشید؛ تکنسین های ما همه کارها را برایتان ردیف می کنند تا تجهیزاتی ایمن داشته باشید.

نکات طلایی در خرید و نصب موتور برای آسانسور

خرید موتور با کیفیت برای آسانسور

برای نصب و راه ‌اندازی تجهیزات آسانسور به لوازم و دستگاه های مختلفی نیاز است. موتور گیربکسی و موتور بدون گیربکس به نوعی، قلب تجهیزات آسانسور محسوب می شوند. آسانسور، نیروی حرکت خود را از موتور آسانسور تامین می کند، بنابراین با کیفیت بودن و پر قدرت بودن موتور، نقش بسزایی در حرکت کابین دارد. انواع موتور ایتالیایی که در قسمت بالا معرفی کردیم، تنها گوشه‌ای از محبوب ترین و پرفروش ترین نمونه ها در بازار هستند. از طرف دیگر باید گفت همین برندهای تولید کننده، موتور بدون گیربکس را هم تولید می کنند.

انتخاب بین موتور گیربکسی و موتور گیرلس برای آسانسور، به شرایط ساختمان، استاندارد آسانسور و استاندارد نصب آسانسور، هزینه‌های ساخت و راه ‌اندازی بستگی دارد. برای خرید آسانسور و اطلاع از انواع برندهای موتور ، نصب و راه اندازی، بازرسی، تعمیرات و نگهداری آسانسور می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. در حال حاضر، انواع موتور آسانسور تولید ایتالیا  در بازار وجود دارد که همگی از کیفیت خوبی برخوردار هستند. با اطمینان خاطر، بهترین موتور را می توانید خریداری کنید.


انواع خدمات سرویس و نگهداری آسانسور

سرویس و نگهداری سیم و کابل در آسانسور

بازرسی: بازرسی در مقاطع زمانی مشخص از آسانسور صورت می گیرد تا مشخص شود که آیا قطعات نیاز به تنظیم و سرویس دارند یا خیر و در صورت وجود اشکال ، تعمیرات پیشگیرانه در زمان درست انجام شود

سرویس: هنگامی که در طی بازرسی نیاز به سرویس احساس شود برای قسمت های متحرک و ثابت اعم از الکتریکی و مکانیکی سرویس دهی انجام می گیرد. هر آسانسور باید دارای چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور باشد تا ماهیانه حداقل یک بار مورد بررسی قرار گیرد.

تعمیر پیشگیرانه: تعمیرات پیشگیرانه زمانی انجام میشود که هنوز امکانات وسایل نسبی در حال کار است و دچار خرابی نشده اما تعمیرات پیشگیرانه باعث میشود که خرابی سیستم به تعویق افتاده یا جلوی خرابی های آتی گرفته شود‌.

تعمیرات رفع خرابی : هنگامی که دستگاه از کار افتاده باشد و نتواند وظایف تعیین شده را انجام دهد لازم است تعمیرات رفع خرابی انجام شود و آسانسور مجدداً راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

نصب آسانسور و حمل و نقل عمومی در هر ساختمان تجاری نشان دهنده سرمایه گذاری مهم مالی است. با داشتن یک دارایی ارزشمند مثل آسانسور باید یک برنامه منظم و مشخص برای نگهداری و اطمینان از سرویس آن در نظر گرفته شود. زیر آسانسور یک سیستم فوق العاده پیچیده با صدها قسمت است که باید به طور مداوم توسط پیمانکاران و کارشناسان بررسی و ارزیابی شود. همچنین تعمیرات و نگهداری از ساییدگی بیش از حد و خرابی جلوگیری می کند. بنابراین می توان به ارزش و اهمیت بازرسی و نگهداری پی برد. تعمیر و نگهداری سیستم های پیچیده مانند آسانسور از تداوم عملکرد بهینه تجهیزات اطمینان حاصل می کند. انجام این کار تنها با استفاده از تجهیزات و ابزار صحیح توسط سرویسکار یا کارشناس مربوطه امکان پذیر است و این فرد باید واجد شرایط باشد.

قیمت انواع آسانسور های صنعتی در سال 1402 چقدر است؟

عوامل موثر بر قیمت تابلو فرمان آسانسور

ر دنیای امروزی، آسانسور های صنعتی می توانند در کارخانه ها جابجایی بارهای سنگین را سریع تر انجام دهند. بسیاری از کارخانه ها از جمله کارخانجات تولید خودرو، برای منتقل نمودن کالا های خود، نیاز به آسانسور های صنعتی دارند. اما عواملی وجود دارد که بر روی قیمت آسانسور های صنعتی بسیار تاثیر گذار هستند. توان موتور و گیربکس، مهم ترین عاملی است که بر روی قیمت آسانسور های صنعتی تاثیر گذار است و هر چقدر توان موتور و گیربکس بیشتر باشد، قیمت آسانسور صنعتی نیز با افزایش مواجه می شود.


عوامل مختلفی هستند که بر روی قیمت آسانسور ها موثر هستند. جالب است بدانید که تقریبا عوامل موثر بر روی قیمت در آسانسور ها تقریبا مشترک است. برای آن که بتوانید از قیمت انواع آسانسور ها مطلع شوید، می توانید در سایت های معتبر و رسمی جستجو کنید و از جدید ترین قیمت های آسانسور مطلع شوید. علاوه بر آن، می توانید با مراجعه حضوری به دفاتر شرکت های آسانسوری، با افراد متخصص و مشاور مشورت نمایید و از آن ها قیمت انواع آسانسور را بپرسید.