آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

خدمات سرویس آسانسور ارزان قیمت؛ با تضمین کیفیت

حق سرویس آسانسور

در این قسمت می خواهیم برایتان مواردی را عنوان کنیم که کمک می کنند خدمات سرویس آسانسور را با قیمت های ارزان تر دریافت کنید. ابتدا لازم است بدانید که چه عواملی در تعیین قیمت سرویس دوره ای آسانسور نقش دارند. به این ترتیب می توانید حدس بزنید که چطور هزینه هایتان را کاهش داده و بودجه مالی را بهتر مدیریت کنید. میزان نیاز آسانسور شما به بازرسی و تعمیرات – نگهداری معین می کند که در چه بازه های زمانی باید این خدمات را دریافت کنید. هر چه آسانسور به سرویس بیشتری نیاز داشته باشد، هزینه ها بیشتر خواهند شد. سرویس ماهانه آسانسور، الزامی است اما اگر این خدمات را طی یک قرارداد با شرکت آسانسور دریافت کنید، قیمت ها بسیار ارزان تر تمام می شوند. در اینجا است که سرویس آسانسور ارزان را می توانیم معرفی کنیم.


سرویس کردن ساده تمام قسمت های آسانسور، هزینه های زیادی برای شما ایجاد نمی کند؛ اما اگر در طول کارهای بازرسی و سرویس، تکنسین متوجه عیب یا نقص در اجزای آسانسور شود، شاید لازم باشد آن قطعه را تعمیر کند. در صورت خرابی های بیش از حد، بدون شک نیاز است که قطعات جدید و نو برایتان نصب شود. موارد فوق، همگی مشمول هزینه های اضافه تری در سرویس آسانسور خواهند شد. می بینید که اگر به بازرسی های دوره ای و کوتاه مدت آسانسور خود اهمیت بدهید، بی شک از ایجاد هزینه های بیشتر در طولانی مدت، جلوگیری خواهید کرد. ما در شرکت آسانسور، بهترین برنامه ریزی ها را برای سرویس آسانسور ارزان ترتیب می دهیم تا هم خدمات باکیفیت را دریافت کنید و هم ایمنی آسانسور شما فرآهم شود. اگر سوالی در مورد سرویس دوره ای یا تعمیرات نگهداری آسانسور دارید، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید روغن سرویس آسانسور

خدمات سرویس و نگهداری آسانسور

امروزه انواع متنوعی از انواع روغن آسانسور در بازار وجود دارند که ممکن است برخی از آن ها مرغوب و برخی دیگر بی کیفیت باشد. برای خرید روغن مخصوص سرویس آسانسور، می بایست ابتدا ویژگی های یک روغن مرغوب را بدانید. یکی از مهم ترین ویژگی های روغن گیربکس آسانسور، چسبندگی بالا است. هر چقدر چسبندگی روغن بالا تر باشد، یعنی ملکول های روغن به یک دیگر نزدیک تر هستند و در برابر حرارت بالا مقاومت بالا تری دارند. با تشخیص چسبندگی بالا روغن گیربکس آسانسور، می توانید به آسودگی برای خرید آن اقدام نمایید و با خیالی آسوده از روغن برای گیربکس آسانسور خود استفاده نمایید.

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، روغن سرویس آسانسور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پیشنهاد می شود برای آن که بتوانید مدت زمان طولانی تری از آسانسور خود بدون پرداخت هزینه های تعمیر استفاده نمایید، از روغن مرغوب و با کیفیت برای گیربکس آن استفاده کنید تا بتوانید طول عمر اجزای آسانسور خود را افزایش دهید و عملکرد آن را بهسازی نمایید.

قیمت آسانسور ۴ توقف برای ساختمان مسکونی و اداری

قیمت آسانسور 4 توقف

برای ساختمان های چهار طبقه با کاربری مسکونی، دو نوع آسانسور کششی استفاده می شود. آسانسور موتور گیربکسی و آسانسور با موتور بدون گیربکس، هر دو برای ساختمان ‌های چهار طبقه گزینه های خوبی هستند، اما مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. قیمت آسانسور ۴ توقف از نوع موتور گیربکسی از برندهای مختلف، متفاوت است. قیمت آسانسور را باید از بهترین شرکت آسانسور استعلام بگیرید. اگر از آسانسور گیربکسی استفاده می‌کنید، معمولاً مصرف انرژی بیشتری دارد، چون به واسطه حرکت چرخ دنده ها اصطکاک بیشتری هنگام حرکت بوجود می آید.


برای نصب آسانسور گیربکسی برای ساختمان ۴ توقف، نیاز به ساخت موتورخانه آسانسور دارید. لازم به ذکر است که تعمیرات و نگهداری این نوع آسانسورها بواسطه نیاز به سرکشی و  بازدید روغن گیربکس هزینه هایی دارند و در واقع باید هر چند سال این روغن را تعویض کنید. قیمت آسانسور ۴ توقف از نوع موتور گیرلس، گرانتر است اما مزایای بیشتری را نسبت به مدل قبلی فراهم می کند. از آنجایی که این آسانسورها با موتور بدون چرخ دنده حرکت می کنند، نیاز به روغن وبازدید کمتری دارند و فضای کمتری را در ساختمان اشغال می کنند. نصب آسانسور موتور گیرلس میتواند بدون موتورخانه انجام شود، یعنی موتور داخل چاه آسانسور نصب میشود.


یکی دیگر از انواع آسانسورهایی که در ساختمان های مسکونی و اداری استفاده می‌ شود، آسانسورهای پنوماتیک هستند. قیمت آسانسور ۴ توقف برای ساختمان اداری از این نوع آسانسورها نسبت به دو مدل قبلی، گران تر بوده و مزایای بهتری را ارائه می‌ دهند. آسانسورهای پنوماتیک به حداقل فضا برای نصب نیاز دارند. البته این مدل تجهیزات، معایب خاص خودشان را دارند که هنگام نصب در ساختمان یا سفارش آسانسور می توانید از کارشناسان شرکت آسانسور سوال کنید.

نصب درب اتوماتیک آسانسور

نصب ریل آسانسور

نصب درب اتوماتیک آسانسور، می تواند امنیت استفاده از آسانسور را چندین برابر افزایش دهد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، درب های هوشمند و اتوماتیک آسانسور ساخت و تولید شده اند. با درب های جدید مسافران می توانند به راحتی و امنیت بیشتر از آسانسور استفاده نمایند. جالب است بدانید که امنیت درب های اتوماتیک در آسانسور بسیار بالا است و حتی کودکان می توانند به صورت تنهایی از آسانسور استفاده نمایند.البته توصیه میشود کودکان خردسال به تنهایی از آسانسور استفاده نکنند. 


 یکی از مزایای مهم درب اتوماتیک آسانسور، بازشدن کامل آن است؛ درب های قدیمی، تا نصفه بیشتر باز نمی شدند و این امر سبب می شد تا افراد نتوانند وسایل را با آسانسور جابجا نمایند؛ اما درب های اتوماتیک به طور کامل باز می شوند و می توان وسایل را به آسودگی داخل آسانسور قرار داد.به علاوه درهای لولای فضایی از بیرون آسانسور را برای باز شدن نیاز دارند ولی در درب های تمام اتوماتیک درب داخ چاه آسانسور باز میشود و موقع باز شدن فضایی را در بیرون اشغال نمیکند.


مراحل نصب در اتوماتیک آسانسور به جای درهای قدیمی

از آن جا که نحوه قرار گرفتن و ساخت درب های اتوماتیک با درب های قدیمی به طور کل متفاوت است، ابتدا متخصصان درب های قدیمی طبقه آسانسور را به همراه چهار چوب فلزی باز می کنند. پس از آن، چهار چوب مخصوص درب های اتوماتیک را در دهانه ورودی کابین آسانسور با استفاده از پیچ و مهره، متصل می نمایند.


در مرحله دوم نصب درب اتوماتیک آسانسور، متخصصان اجزای مکانیکی و الکتریکی  را نصب می نمایند. دراین مرحله سیم کشی قفل درها هم انجام میشود. پس از پایان نصب درب های طبقات ، درب کابین آسانسور نصب میشود .


اجزای الکتریکی درب اتوماتیک کابین آسانسور، شامل موتورباز و بست درب، سنسور های کنترل سرعت و سنسور های چشم الکترونیک است. درب کابین با دقت نصب میشود و فاصله آن با درهای طبقات تنظیم میشود . سپس اتصالات الکتریکی آن شامل کنتاکت قفل درب و سیم های تابلو فرمان و ... متصل میشود.


در مرحله آخر نصب درب اتوماتیک کابین و طبقات آسانسور، متخصصان با استفاده از روش های تجربی اجزای نصب شده درب اتوماتیک را یک به یک بازرسی می کنند. آن ها با استفاده از تجربیات خود و دستگاه های پیشرفته، سنسور ها و اجزای الکتریکی درب اتوماتیک را سنجش می کنند و حساسیت سنسور ها را تنظیم می نمایند. پس از آن سوار آسانسور می شوند و در هر طبقه، درب اتوماتیک نصب شده را بازرسی می کنند و با بررسی عملکرد  باز و بست شدن درب ، آن  را روان کاری می کنند تا درب اتوماتیک از طول عمر بالا تری برخوردار باشد.


همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، استفاده و نصب درب اتوماتیک آسانسور و جایگزینی آن با نمونه های فرسوده قدیمی دارای مزایای بسیار زیادی است و می تواند ایمنی آسانسور را چندین برابر نماید. برای آن که بتوانید درب اتوماتیک خوب و با کیفیت را برای آسانسور خود نصب نمایید، پیشنهاد می شود با افراد متخصص و مشاوران در این زمینه مشورت نمایید تا آن ها شما را از هزینه های نصب آگاه سازند.

قیمت آسانسور 10 نفره

لیست قیمت انواع آسانسور

وقتی صحبت از قیمت آسانسور 10 نفره به میان می آید، همانند سایر مدل های آسانسور باید به معیارهای مختلفی توجه کنیم. برای بسیاری از مشتریان، به ویژه شرکت های پیمانکاری ساخت و ساز، اهمیت دارد که بتوانند پک کامل آسانسور را با قیمت های بسیار خوب و با تعداد بالا بخرند. این شرایط می تواند هزینه های نصب و راه اندازی را کاهش دهد و برای یک پروژه بزرگ، مقرون به صرفه تمام شود.


همان طور که از اسم این نوع آسانسورها بر می آید، آسانسور 10 نفره دارای یک کابین بزرگ و جادار است که ظرفیت بالایی برای افراد دارد. می توان حدس زد که کابین آسانسور 10 نفره برای کدام ساختمان ها نصب می شود. به نظر می رسد آسانسور 10 نفره برای واحدهای تجاری، مجتمع های پزشکی، ساختمان های مسکونی چند طبقه با تعداد واحدهای مسکونی بیشتر، مناسب باشد. از آنجایی که آسانسورها در ساختمان ها نقش مهمی در ایمنی افراد دارند، الزاماً باید این تجهیزات را از شرکت معتبر خریداری کنید و به یاد داشته باشید که خدمات جانبی آسانسور، شامل سرویس دوره ای و بازرسی های دوره ای را نیز دریافت نمایید.


عوامل مؤثر در قیمت آسانسور 10 نفره

به طور کلی، هر قطعه یا لوازمی که در ساخت آسانسور به کار می رود، در کنار همدیگر به کارکرد درست و ایمن این تجهیزات کمک می کنند. این قطعات باید از بهترین مواد اولیه تهیه شده باشند تا این هدف برآورده شود. پس یکی از مهم ترین عوامل مؤثر در قیمت آسانسور 10 نفره، نوع و کیفیت مواد اولیه است. قطعات باکیفیت، گران قیمت هستند؛ اما ارزش سرمایه گذاری را دارند.


نوع کاربری ساختمان، معین می کند که کابین آسانسور را باید از کدام مدل و سبک طراحی انتخاب کنید. پس این عامل نیز می تواند در قیمت آسانسور 10 نفره نقش داشته باشد. کابین آسانسور لاکچری با بهترین متریال، قیمت بیشتری نسبت به کابین آسانسور مدرن و معمولی دارد. اگر می خواهید پک آسانسور را سفارشی خریداری کنید، بهتر است درباره تمام جزئیات با شرکت آسانسور صحبت کنید.


مدل موتور آسانسور، یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت آسانسور 10 نفره است. می دانید که انواع موتور آسانسور از برندهای مختلف در بازار وجود دارند. برندهای ایتالیایی، گران قیمت تر هستند؛ موتور آسانسور ایرانی، قیمت ارزان تری دارد اما کیفیت آن با مدل های ترکیه و ایتالیایی برابری می کند. موتور آسانسور، نیروی لازم را برای به حرکت در آوردن کل قطعات و کابین، فراهم می آورد. سعی کنید از همان ابتدا، یک موتور پرقدرت و باکیفیت را تهیه کنید تا در طولانی مدت، خیالتان راحت باشد.


قیمت روز آسانسور 10 نفره

قرار است شما یکی از بهترین مدل های آسانسور 10 نفره را برای ساختمان مورد نظر خود سفارش بدهید، پس از همان مرحله اولیه، با کارشناسان شرکت آسانسور مشورت کنید تا بتوانید مدل مناسب را انتخاب کنید. خرید آسانسور اشتباه، فقط پول شما را هدر می دهد. ما در این شرکت، تیم حرفه ای را در کنار خود داریم تا بتوانند راهنمایی های لازم را برای خرید، نصب و راه اندازی کامل آسانسور به مشتریان ارائه بدهند. می توانید همین حالا، قیمت آسانسور 10 نفره را از این مجموعه استعلام بگیرید.