آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

قیمت آسانسور ۴ توقف برای ساختمان مسکونی و اداری

قیمت آسانسور 4 توقف

برای ساختمان های چهار طبقه با کاربری مسکونی، دو نوع آسانسور کششی استفاده می شود. آسانسور موتور گیربکسی و آسانسور با موتور بدون گیربکس، هر دو برای ساختمان ‌های چهار طبقه گزینه های خوبی هستند، اما مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. قیمت آسانسور ۴ توقف از نوع موتور گیربکسی از برندهای مختلف، متفاوت است. قیمت آسانسور را باید از بهترین شرکت آسانسور استعلام بگیرید. اگر از آسانسور گیربکسی استفاده می‌کنید، معمولاً مصرف انرژی بیشتری دارد، چون به واسطه حرکت چرخ دنده ها اصطکاک بیشتری هنگام حرکت بوجود می آید.


برای نصب آسانسور گیربکسی برای ساختمان ۴ توقف، نیاز به ساخت موتورخانه آسانسور دارید. لازم به ذکر است که تعمیرات و نگهداری این نوع آسانسورها بواسطه نیاز به سرکشی و  بازدید روغن گیربکس هزینه هایی دارند و در واقع باید هر چند سال این روغن را تعویض کنید. قیمت آسانسور ۴ توقف از نوع موتور گیرلس، گرانتر است اما مزایای بیشتری را نسبت به مدل قبلی فراهم می کند. از آنجایی که این آسانسورها با موتور بدون چرخ دنده حرکت می کنند، نیاز به روغن وبازدید کمتری دارند و فضای کمتری را در ساختمان اشغال می کنند. نصب آسانسور موتور گیرلس میتواند بدون موتورخانه انجام شود، یعنی موتور داخل چاه آسانسور نصب میشود.


یکی دیگر از انواع آسانسورهایی که در ساختمان های مسکونی و اداری استفاده می‌ شود، آسانسورهای پنوماتیک هستند. قیمت آسانسور ۴ توقف برای ساختمان اداری از این نوع آسانسورها نسبت به دو مدل قبلی، گران تر بوده و مزایای بهتری را ارائه می‌ دهند. آسانسورهای پنوماتیک به حداقل فضا برای نصب نیاز دارند. البته این مدل تجهیزات، معایب خاص خودشان را دارند که هنگام نصب در ساختمان یا سفارش آسانسور می توانید از کارشناسان شرکت آسانسور سوال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد