آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

قیمت انواع آسانسور

عوامل موثر بر قیمت تابلو فرمان آسانسور

یکی از مسائل مهمی که صاحبان ملک پیش از خرید، می بایست به آن توجه ویژه ای داشته باشند، قیمت انواع آسانسور است. همانطور که می دانید، بالا و پایین رفتن از پله های ساختمان سه طبقه به بالا، در طول روز کار بسیار مشکلی است و دارای عواقب جسمی  خطرناکی است و حتی می تواند به زانو های افراد آسیب برساند. به همین دلیل می بایست در ساختمان، حتما آسانسور را قرار دهید. برای آن که بتوانید از قیمت دقیق انواع آسانسور مطلع شوید، می توانید از مشاوران شرکت های آسانسوری کمک بخواهید.


قیمت انواع آسانسور شیشه ای ( خانگی )

امروزه، بسیاری از افراد برای کاهش هزینه های خود و کم استهلاک بودن، از آسانسور های شیشه ای خانگی  استفاده می نمایند. آسانسور های شیشه ای خانگی ، نسبت به آسانسور های دیگر دارای قیمت مناسب تری هستند. اما، عواملی متغیر وجود دارند که می توانند بر روی قیمت آسانسور شیشه ای بسیار تاثیر گذار باشند. آسانسور شیشه ای به دو صورت کششی و هیدرولیکی است که نوع دوم یعنی هیدرولیکی، به دلیل دارا بودن اجزای بیشتر برای سیستم هیدرولیکی، دارای قیمت بالا تری نسبت به کششی است.


قیمت انواع آسانسور های مسکونی

وجود آسانسور در ساختمان های مسکونی بیش از 3 طبقه، امری ضروری است و می تواند کار تمامی ساکنین را آسوده نماید. آسانسور های مسکونی دارای چندین نوع مختلف هستند که قیمت های آن ها نسبت به یک دیگر تفاوت بسیار زیادی دارد. جالب است بدانید که هر چقدر ظرفیت کابین افزایش یابد، قیمت آسانسور نیز گران تر خواهد شد. اما عوامل دیگری از جمله لوکس بودن کابین، می تواند تاثیر بسزایی در قیمت آسانسور های مسکونی داشته باشد. البته، لازم به ذکر است  بیشترین عاملی که بر روی قیمت آسانسور های خانگی و مسکونی تاثیر گذار است، نوع سیستم بالا بری آن هااست.


قیمت انواع آسانسور های صنعتی

در دنیای امروزی، آسانسور های صنعتی می توانند در کارخانه ها جابجایی بارهای سنگین را سریع تر انجام دهند. بسیاری از کارخانه ها از جمله کارخانجات تولید خودرو، برای منتقل نمودن کالا های خود، نیاز به آسانسور های صنعتی دارند. اما عواملی وجود دارد که بر روی قیمت آسانسور های صنعتی بسیار تاثیر گذار هستند. توان موتور و گیربکس، مهم ترین عاملی است که بر روی قیمت آسانسور های صنعتی تاثیر گذار است و هر چقدر توان موتور و گیربکس بیشتر باشد، قیمت آسانسور صنعتی نیز با افزایش مواجه می شود.

شرکت آسانسور در تهران

شرکت آسانسور فعال در ایران

وجود آسانسور ها در زندگی همه ما، امری ضروری شده است. آسانسور ها به ما کمک می کنند تا بتوانیم از طبقه همکف تا بالا ترین طبقه، به آسودگی سفر کنیم. در گذشته، شرکت های آسانسوری کمی در کشور وجود داشت که سبب می شد افراد برای خریداری و خدمات پس از فروش آسانسور خود دچار مشکلات زیادی شوند. امروزه در تمامی شهر های کشور، شرکت های آسانسوری بسیار زیادی وجود دارند که سبب شده تا کار افراد آسوده تر گردد و آن ها با یک تلفن، بتوانند مشکل آسانسور خود را حل کنند. شرکت های آسانسوری بسیار زیادی در استان تهران هستند که 24 ساعته، در حال خدمت رسانی به مردم هستند.


شرکت های آسانسور در تهران، بسیار زیاد هستند و در اکثر نقاط می توان آن ها را یافت نمود. به طور کلی، شرکت های آسانسور در تهران، مشغول به فعالیت های تولید قطعات، خدمات مونتاژ و نصب و نمایندگی های سرویس هستند. اگر در شهر تهران زندگی می کنید و آسانسور شما دچار مشکل شده، نیازی نیست که نگران باشید چرا که با یک تماس ساده می توانید از نزدیک ترین شرکت آسانسور در تهران مشکل خود را حل کنید.


خدمات شرکت آسانسور در تهران

همانطور که می دانید، شرکت های آسانسوری بسیار زیادی در تهران وجود دارند که شبانه روز آماده خدمت گذاری به مردم هستند. شرکت های آسانسوری در تهران به سه دسته تولید، مونتاژ و نصب و سرویس و خدمات پس از فروش تقسیم می شوند. برای خرید آسانسور و نصب آن، می بایست با دسته تولید و مونتاژ تماس بگیرید تابتوانید از مشاوره آن ها مشورت بگیرید و آسانسور خوبی را خریداری و نصب نمایید و از استفاده از آن لذت ببرید. در بسیاری از مواقع، ممکن است آسانسور شما دچار مشکل شده است یا نیاز به سرویس های دوره ای دارد؛ در این زمان می بایست با دسته سرویس و خدمات پس از فروش آسانسور تماس بگیرید تا متخصصان در کمترین زمان در محل شما حاضر شوند و مشکل شما را حل نمایند.

موتور ترکیه ای آسانسور

موتور ترکیه ای برای انواع آسانسور تجاری و خانگی

موتور ترکیه ای در چند سال اخیر بسیار مورد توجه شرکت های تولید کننده انواع آسانسور قرار گرفته است. این نوع برند در کنار برندهای موتور آسانسور ایتالیایی، باکیفیت هستند و از نظر کیفیت و نحوه عملکرد می توانند با مدل های خارجی دیگر نیز رقابت کنند. بسیاری از پروژه های جدید ساختمان سازی با استفاده از پک کامل آسانسورهایی راه اندازی می شوند که به موتورهای ترکیه ای مجهز هستند. 

مجموعه ما در این شرکت، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا انواع آسانسورهای خود را با بهترین کیفیت و موتورهای به روز و مدرن به مشتریان ارائه دهد. با خرید پک کامل آسانسور می توانید ایمنی بیشتری را برای همه ساکنان ساختمان تأمین کنید. هنگام خرید آسانسورها درباره مدل موتور ایرانی یا موتور ایتالیایی یا حتی مدل آسانسور ترکیه ای با کارشناسان فروش صحبت کنید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری نمایید. و اما در قسمت بعدی می خواهیم درباره قیمت موتور ترکیه ای صحبت کنیم و مزایای این موتورها را در ساخت و ساز این تجهیزات بررسی کنیم. 


انواع برندهای موتور ترکیه ای

  • موتور آسانسور ساخت ترکیه، برند آرکل

اولین نمونه از موتورهای ترکیه ای برای انواع آسانسور که در این جا معرفی می کنیم، برند آرکل است. این موتور با فناوری گیرلس ساخته شده، ایمنی بالایی دارد، تمامی تجهیزات آن با متریال باکیفیت تولید شده اند. قیمت این موتور ترکیه ای نسبت به همتای ایتالیایی خود، ارزان و اقتصادی تر است.


  • موتور ترکیه ای برای آسانسور، برند آکیش

موتور ترکیه ای برند آکیش یکی از بهترین مدل ها است تا بتوانید نیازهای متفاوت نصب آسانسور در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری را برآورده سازید. این موتورها در دو مدل گیربکسی و گیرلس تولید می شوند، باکیفیت هستند و با راندمان بالا کار می کنند. مشخصات فنی انواع موتور آسانسور آکیش، متنوع است و می تواند دست پیمانکاران را برای خرید، بازتر بگذارد. با توجه به مدلی که انتخاب می کنید، قیمتموتور می تواند متفاوت باشد.


  • موتور ترکیه ای، برند ایکِر (Eker)

برند ایکر، یکی دیگر از موتورهای خوب برای آسانسور است که می توانید برای سرویس های خود انتخاب کنید. این برند ترکیه ای هم به صورت گیربکسی و هم گیرلسی طراحی شده است. مدل های متنوع این موتورها با توان های متفاوت کار می کند و برای انواع آسانسور 4 نفره، آسانسور 6 نفره، آسانسور 8 نفره و ... مناسب است. حتی می توانید این موتور را از مدل های گیرلس برای آسانسورهایی با ظرفیت بیشتر از 10 نفر هم استفاده کنید.


  • موتور آسانسور ترکیه ای، برند یوکل (yucel)

برند یوکل، یکی دیگر از بهترین مدل های موتور ترک است. استانداردهای بین المللی برای طراحی و تولید این موتور به کار گرفته می شود تا کیفیت و ایمنی و راندمان را بالاتر ببرد. 

هزینه نصب آسانسور سه طبقه

هزینه نصب آسانسور 3 طبقه

یکی از مهم ترین دغدغه ها برای صاحب ساختمان، هزینه نصب آسانسور سه طبقه است. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که سبب افزایش قیمت آسانسور سه طبقه می گردد. جالب است بدانید که برای نصب آسانسور، می توانید از قطعاتی که قیمت مناسب تری نسبت به دیگری دارند استفاده نمایید تا قیمت را کاهش دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه نصب آسانسور بیشتر آشنا شوید.


عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه نصب آسانسور سه طبقه

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی هزینه نصب آسانسور تاثیر گذار است، نوع آسانسور است. به طور کلی آسانسور ها به دو نوع کششی و هیدرولیکی تقسیم می شوند. آسانسور های هیدرولیکی، دارای کاربرد بسیار عالی هستند و می توان از آن ها در ساختمان های تجاری و مسکونی نیز استفاده نمود. اما آسانسور های هیدرولیکی، دارای قیمت بالاتری نسبت به آسانسور های کششی هستند و دارای اجزای بسیار زیاد تری هستند.


نوع کابین آسانسور، بر روی هزینه نصب آسانسور سه طبقه بسیار تاثیر گذار است. همانطور که می دانید، کابین آسانسور مهم ترین بخش آن محسوب می شود. بسیاری از افراد به دنبال کابین آسانسوری با قیمت مناسب هستند تا بتوانند آن را به آسودگی خریداری نمایند. عواملی همچون ابعاد، تعداد طبقات، نوع تزئینات و ... بر روی قیمت کابین آسانسور تاثیر گذار هستند و مشتریان می توانند با انتخاب خود، قیمت کابین را تعیین نمایند. جالب است بدانید که کابین آسانسور، اگر با قیمت مناسب تری ساخته شود، هزینه نصب آسانسور نیز کاهش می یابد و افراد با قیمت مناسب تری می توانند آسانسور را خریداری نمایند.

سقف کابین آسانسور از چه جنسی است؟

قیمت کابین اسانسور شیک در تهران

سقف کابین آسانسور، یکی از مهم ترین اجزای کابین آسانسور محسوب می شود که می تواند در زمان وقوع حوادث جان افراد را نجات دهد. شاید با نگاهی سطحی، فقط متوجه وجود لامپ ها و براقی استیل سقف آسانسو بشوید. اما بر روی سقف آسانسور، قطعات بسیاری از جمله فن تهویه هوا قرار گرفته است تا مسافران آسانسور احساس خوبی داشته باشند و لذت ببرند. علاوه بر آن، کاربرد های بسیار زیادی دارد که سبب می شود کابین آسانسور کامل تر به نظر رسد. در ادامه با ما همراه باشید تا با سقف کابین آسانسور آشنایی بیشتری پیدا کنید.

در نگاه اول، ممکن است در سقف کابین فقط به براق بودن جنس استیل آن و نقش و نگار ها و حتی نور لامپ ها دقت کنید. سقف کابین به دلیل پرتاب نور بهتر، از جنس استیل براق است که سبب می شود نور داخل آسانسور افزایش یابد. علاوه بر آن، در زمان آلودگی، استیل به راحتی پاکسازی و تمیز می شود و به هیچ عنوان کهنه نمی شود. البته فراموش نکنید که اگر از استیل درجه یک مرغوب استفاده نکنید، ممکن است جلا و براق بودن آن را زیاد نتوانید احساس نمایید.

در اطراف سقف کابین، در آسانسور های شش نفره چهار و آسانسور های بزرگتر، شش لامپ هالوژن وجود دارد تا نور داخل کابین را تامین نماید. علاوه بر آن، در بخش های مخفی سقف لامپ های ال ای دی کوچکی وجود دارند که در زمان استند بای آسانسور فعال می شوند و این امر سبب می شود که داخل کابین آسانسور به هیچ وجه تاریک نباشد. برای این که بتوانید نور خوبی در کابین آسانسور داشته باشید و سقف زیبایی را بتوانید تماشا کنید، می بایست از لامپ های هالوژن با اصالت استفاده نمایید تا شاهد زیبایی داخل کابین باشید و لذت ببرید.

همانطور که می دانید، سقف کابین دارای یک ورقه استیل است که بر روی آن لامپ های کابین قرار دارند. در برخی آسانسورهای بزرگ بر روی ورقه استیل سقف ، یک درب برای فرار اضطراری از آسانسور وجود دارد که سبب می شود در حین وقوع حوادث سخت، مسافران داخل کابین آسانسور از آن خارج شده و جان مسافران عزیز حفظ گردد. علاوه بر آن، مجرا های ورود هوا بسیار زیادی وجود دارد که در حین بسته بودن درب آسانسور هوا داخل کاهش نیابد و در نتیجه سبب استرس مسافران نگردد. جالب است بدانید که سیستم تهویه مطبوع کابین (هواکش یا فن)  آسانسور بر روی سقف فلزی کابین قرار داده شده است که می تواند هوای داخل آسانسور را به راحتی جابجا و تعویض نماید.

برای آن که بتوانید سقف کابین آسانسور بسیار زیبایی داشته باشید، می بایست از قطعات مرغوب استفاده نمایید. اما مهم تر از آن، نظافت و تمیزی آن است که بسیار مهم است. برای تمیز کردن سقف کابین آسانسور می بایست از الکل یا مواد شوینده استفاده نمایید. لازم به ذکر است که به هیچ عنوان دست خود را از شیار های بقل سقف کابین عبور ندهید چرا که ممکن است دچار حادثه شوید.