آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

تعمیر آسانسور آسیب دیده

دلایل خرابی و تعمیر آسانسور

 امروزه در کارگاه های آسانسور سازی، تعمیر آسانسور ها به بهترین شکل ممکن انجام می شوند و متخصصان قادر به بازسازی آسانسور ها به بهترین شکل می باشند. در بسیاری از مواقع، ممکن است برخی از آسانسور ها به دلیل سهل انگاری ساکنین و عدم سرویس ماهیانه ، صدمات و فرسودگی زیادی پیدا کنند و حتی کابین آن ها  به دلیل مواردی چون اسباب کشی با آسانسور دچار آسیب گردد. متخصصان در کارگاه های آسانسور سازی قادر به تعمیرات کابین آسانسور و دیگر اجزا در بد ترین شرایط می باشند و آن ها همانند روز اول تعمیر می نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل تعمیرات آسانسور ضربه خورده بیشتر آشنا شوید.


مراحل تعمیر آسانسور آسیب دیده

در مرحله اول، متخصصان ابتدا کابین آسانسور را  بررسی میکنند و در صورت لزوم  آن را از تونل آسانسور خارج می کنند و آن را به کارگاه بازسازی منتقل می نمایند. سپس با استفاده از ابزار های مخصوص تمامی اجزای متصل به کابین را باز می نمایند و اجزای قابل استفاده را نگهداری و دیگر وسایل را دور می ریزند. سپس شاسی آسانسور را به وسیله ابزار های لیزری مورد بررسی قرار می دهند و اگر آسیب سبب تاب دار شدن آن شده بود، شاسی را به طور کامل تعویض می نمایند.


در مرحله دوم تعمیر آسانسور ، متخصصان تمامی اجزای قابل استفاده را با دقت بسیار بالا بر روی کابین نصب می نمایند. پس از آن، بجای قطعات آسیب دیده و کهنه از قطعات نو استفاده می کنند تا بتوانند ایمنی و امنیت کابین را افزایش دهند. پس از تکمیل کابین، آن را به محل مورد نظر منتقل می نمایند. سپس دلیل وارد شدن آسیب و ضربه را شناسایی و مشکل را برطرف می نمایند و کابین را با دقت داخل تونل آسانسور قرار می دهند و اتصالات الکتریکی و مکانیکی را متصل می نمایند. در مرحله آخر، متخصصان سوار آسانسور می شوند و در چندین مرحله آن را بررسی می نمایند و تحویل مشتری می دهند تا ساکنان بتوانند با خیالی آسوده از آسانسور استفاده نمایند و لذت ببرند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد