آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

قیمت تابلو فرمان آسانسور 1403

قیمت قطعات آسانسور

یکی از نکاتی که باید تمامی تکنسین های برق آسانسور آن را بدانند، قیمت تابلو فرمان آسانسور است. تابلو فرمان آسانسور، مهم ترین بخش آسانسور است که افراد می توانند به وسیله آن آسانسور را حرکت دهند. تابلو فرمان آسانسور، دارای انواع مختلفی است که موجب متغیر بودن قیمت آن شده است. البته، فراموش نکنید که برای خرید تابلو فرمان آسانسور با کیفیت بسیار خوب و قیمتی مناسب، می بایست به شرکت های معتبر آسانسور مراجعه نمایید تا آن ها تابلو فرمان با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهند.


عوامل موثر بر روی قیمت تابلو فرمان آسانسور

 تابلو فرمان آسانسور دارای انواع مختلفی است. یکی از عوامل مهمی که بر روی قیمت تابلو های فرمان آسانسور تاثیر گذار است، ظرفیت کابین است. غالبا، هرچه تعداد نفرات داخل کابین زیاد تر باشد توان قطعات و اجزای الکتریکی درون تابلو فرمان افزایش می یابد و موجب زیاد شدن قیمت آن می شود. ارزان قیمت ترین تابلو فرمان، متعلق به ساختمان های با آسانسورهای خانگی (home lift )  دو نفره است چرا که تعداد نفرات محدود و طبقات محدود است.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم تاثیر گذار بر روی قیمت تابلو فرمان، نوع سیستم راه انداز موتور اصلی آسانسور است . بسته به اینکه با کنتاکتور یا توسط سیستم های کنترل دور متغیر اینورتری راه اندازی شود. تابلو های فرمان مجهز به سیستم اینورتر به دلیل دارا بودن سیستم راه اندازی نرم ، دارای قیمت بسیار بالایی است. اما در نظر داشته باشید که این قابلیت باعث حرکت نرم کابین و کاهش مصرف انرژی تا 50 در صد میشود .  ولی در عوض آسیب پذیر تر هم هستند. اما تابلو های فرمان آسانسور که دارای کلید های کنتاکتوری هستند، دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و می توان از آن ها در انواع آسانسور های معمولی استفاده کرد .

شرکت آسانسور فعال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد