آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

بازرسی سرویس آسانسور چگونه انجام می شود؟

دستور العمل جامع سرویس آسانسور

یکی دیگر کار های بسیار مهم که در سرویس آسانسور انجام می گردد، عیب یابی سیستم برق و الکترونیکی آن است؛ در بسیاری از مواقع ممکن است با این مشکل روبرو شده باشید که نور داخل کابین آسانسور کاهش یافته است یا پنل فرمان دچار تاخیر شده است و حتی آسانسور خیلی کند حر کت می کند؛ بخش انبوهی از این مشکلات مربوط به سیستم برق رسانی آسانسور می باشد. در هنگام سرویس کاری آسانسور تمامی اجزا الکتریکی چک می شوند و فیوز های کهنه تعویض می گردند.


ارتباط با مستاجراین : به مستاجران اطلاع دهید که تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده در حال انجام است ، تا آن ها از علائم و تذکرات پیروی کنند. از رفت و آمد زیاد خودداری کنید و همیشه مطمئن شوید که آسانسور یا پله جایگزین در دسترس است. در تمام طبقات کلیدی که آسانسور در آن متوقف می شود ، تابلو راهنما قرار دهید.

انجام بازرسی : انجام ممیزی تجهیزات آسانسور به تعیین وضعیت تجهیزات ، انواع تعمیرات لازم و سایر خدمات مورد نیاز کمک می کند. برای اطمینان از ایمنی آسانسور ، قسمت های زیر را بررسی کنید :

داخل کابین : وضعیت علائم و نشانه های عملکرد دستگاه ، عملکرد دکمه ها ، تهویه ، روشنایی ، نیروی درب کابین هنگام باز و بسته شدن را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که دستگاه های اضطراری در دسترس هستند و در شرایط کار خوب قرار دارند.

قسمت بالای کابین : بررسی کنید که آیا کابل های مسافرتی و بالابرها عملکردی دارند و به درستی تنظیم شده اند. روغن کاری مناسب برای ریل ها ، طناب های گاورنر ، وسایل تعلیق ، زنجیرها و غیره را اعمال کنید.

بازرسی اتاق ماشین : ارزیابی شرایط تجهیزات در اتاق ماشین بسیار مهم است. روغنکاری مورد نیاز را برای وسایل تعلیق ، چرخ دنده ها ، یاطاقان و سایر تجهیزات مکانیکی که نیاز به روانکاری دارند ، تامین کنید.

تهیه گزارش : یک گزارش جامع از بازرسی شامل عکس های هر گونه نقص تجهیزات و شرح هر گونه مشکل عملیاتی را تکمیل کنید. گزارشات مستند برای رعایت مقررات ، الزامات ایمنی آتش سوزی و گزارش های نگهداری مورد نیاز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد