آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

تعمیر آسانسور در آپارتمان

هزینه تعمیر آسانسور 1401

تعمیر آسانسور در آپارتمان ها یک نیاز است. نمی توانیم بگوییم تا به حال هیچ آپارتمان یا ساختمانی به تعمیرات آسانسور نیازی نداشته است. به هر حال، قطعات آسانسور در معرض استهلاک و اصطکاک قرار می گیرند و به تعمیرات یا حتی تعویض نیاز پیدا می کنند. اما یک نکته مهم در اینجا وجود دارد که قیمت تعمیرات آسانسور آپارتمان چقدر است، هزینه ها در بین ساکنین طبقات چطور تقسیم می شود و یک شرکت آسانسور چه کمکی در این شرایط خواهد کرد.



چه موقع به تعمیر آسانسور در آپارتمان نیاز داریم؟

در یک کلام، وقتی آسانسور به درستی کار نکند، خراب شود یا خطری برای افراد داخل کابین آسانسور به وجود بیاید، خدمات تعمیرات آسانسور در آپارتمان، ضروری است. آسانسور به دلایل مختلفی دچار عیب می شود. وقتی قطعات فرسوده شوند، ریل ها و کابل ها دچار سایش شوند، سر و صدای آزار دهنده از آسانسور به گوش برسد، یا اختلالاتی در حرکت و توقف آسانسور به وجود بیاید، اینجاست که می گوییم آسانسور خراب شده و نیاز به تعمیرات دارد. سرویس کاران باید به محل آپارتمان اعزام شوند تا عیب یابی به درستی انجام گیرد.


مثلاً وقتی گیربکس آسانسور خراب شده باشد، کابین آسانسور، تکان های شدید را خواهد داشت. این می تواند به مرور زمان، سیم بکسل را نیز تحت تأثیر قرار دهد و خطرناک باشد. تعمیر آسانسور در آپارتمان در این موارد شامل تعویض قطعات فرسوده است. اگر خرابی آسانسور مربوط به موتور و قسمت موتورخانه باشد، موارد بسیار حادتر است و ممکن است هزینه های بیشتری را تحمیل کند. محاسبه قیمت تعمیرات آسانسور در آپارتمان ها بعد از بررسی کامل همه قطعات و قسمت ها توسط بازرسین و شرکت آسانسور انجام می شود. ممکن است در ابتدا یک قیمت پایه برای سرویس معمولی به مشتری اعلام شود، اما در ادامه، اگر آسانسور نیاز به سرویس کامل داشته باشد، قطعاً این هزینه ها بیشتر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد