آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

تعمیر دکمه آسانسور چگونه انجام میشود؟

امروزه آسانسور ها نقش مهم و ویژه ای در ساختمان ها و آپارتمان های بلند و دارای پله های زیاد، دارند. این وسیله پرکاربرد سال هاست در سراسر جهان مورد استفاده و استقبال شدیدی قرار گرفته و از آن برای راحتی بیشتر در هنگام رفت و آمد و بالا و پایین رفتن در ساختمان ها استفاده می شود. امروزه آسانسورها جای استفاده از پله‌ها را گرفته اند و مگر در موارد خرابی آسانسور کسی از پله استفاده نمیکند.


آسانسورها بعد از گذشت مدتی دچار فرسودگی و خرابی می شوند، این خرابی ها می تواند از اجزای داخلی  مثل موتور و تابلو فرمان و ...  و همچنین موارد ظاهری آسانسور شکل بگیرد. اما یکی از شایع‌ ترین خرابی این وسیله، خرابی دکمه آسانسور است. همانطور که می دانید دکمه آسانسور یکی از اجزای مهم این وسیله به شمار می رود. به بیانی ساده، تمامی کارایی آسانسور به وجود همین دکمه وابسته است. شما با دکمه آسانسور می توانید شماره طبقات مدنظرتان را انتخاب کنید . همچنین در صورت وقوع حادثه، فشردن دکمه آژیر موجود بر روی برد دکمه های مختلف آسانسور، می تواند بهترین کمک برای شما باشد.


طبیعتاً هر چقدر که ما از آسانسور و دکمه آن کمتر استفاده کنیم، طول عمر آن بیشتر خواهد بود. البته تمامی شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات آسانسور، با ارائه خدمات پس از فروش خود، به راحتی تعمیر دکمه آسانسور را انجام می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد