آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

مدت زمان سرویس آسانسور چقدر است؟

مدت زمان سرویس آسانسور

مدت زمان سرویس آسانسور برای انواع آسانسورهای مسکونی، تجاری و صنعتی متفاوت است. تمام آسانسورها و بالابرها نیاز به سرویس تعمیرات و نگهداری دارند. این مسئله برای ساختمان های مسکونی و تجاری اهمیت بیشتری پیدا می کند، چون در طول روز افراد زیادی از آسانسور استفاده می کنند. زمانی که برای سرویس آسانسور اقدام می کنید، قطعاً بهترین تکنسین ها به محل اعزام می شوند تا خدمات کاملی را ارائه دهند. اگر صاحب یک ملک هستید، شخصاً برای تعمیرات- نگهداری و سرویس بالابر و آسانسور اقدام نکنید. اقدام هوشمندانه آن است که با شرکت خدمات آسانسور تماس بگیرید و این کار را از طریق افراد حرفه‌ای و باتجربه پیگیری نمایید.


سرویس آسانسور مزایای زیادی را به همراه دارد که بزرگ‌ترین آن، افزایش ایمنی بالابر و ایمنی سرنشینان است. با توجه به مقدمه ‌ای که عنوان کردیم باید در مدت زمان سرویس آسانسور مواردی را در نظر بگیرید. مثلاً به این سوال پاسخ دهید که آسانسور شما هر چند وقت یکبار نیاز به سرویس و بازرسی دارد؟ همچنین سوال مهم است که آسانسور شما از چه نوعی است؟ موتور آن گیربکسی است یا هیدرولیکی؟ و حداکثر ظرفیت حمل بار آن چقدر است؟


پاسخ به سوالات فوق، مدت زمان سرویس آسانسور را مشخص می‌کند؛ همچنین به مالک ساختمان نشان می‌دهد که چگونه آسانسور را بررسی کند و اگر نقص یا عیبی در عملکرد آن مشاهده کرد، با شرکت آسانسور تماس بگیرد. هر چه بیشتر از آسانسور مراقبت کنید، هزینه های تعمیرات و نگهداری و تعویض قطعات در آینده برای شما کمتر خواهد شد. با سرویس آسانسور از هزینه‌ های غیرضروری جلوگیری می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد