آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

نکات مهم در نصب آسانسور هیدرولیک

نصب آسانسور هیدرولیک در تهران

مرحله اول: حفر گودال و پایه ریزی مناسب

اولین قدم در نصب آسانسور هیدرولیک با جک مستقیم از زیر  در ساختمان، ایجاد یک گودال یا چاهک است. گودال باید با عمق مناسب، درست زیر پایه یا طبقه همکف خانه حفر شود. پس از حفر گودال، یک سوراخ یا حفره اضافی تر برای قرار دادن سیلندر پیستون نیز باید در نظر گرفته شود. با استفاده از بتن ریزی و ابزارهای مناسب، این گودال در ابعاد استاندارد تنظیم خواهد شد.


مرحله دوم: نصب تجهیزات آسانسور

پس از آماده سازی مقدمات، نوبت به نصب کامل تجهیزات آسانسور هیدرولیکی می رسد. بهترین تکنسین های نصب آسانسور در شرکت ها افرادی هستند که پس از آماده سازی مرحله قبلی، کابین آسانسور، پمپ، جک و تجهیزات وابسته را در جای خود مونتاژ و نصب می‌کنند. مونتاژ تجهیزات آسانسور از اهمیت فوق ‌العاده ‌ای برخوردار است.


نکته مهم: برخی از انواع شرکت های آسانسور، تجهیزات آسانسور هیدرولیکی را به صورت مونتاژ شده در کارخانه آماده می کنند تا فقط برای نصب در محل آماده باشد. برخی دیگر از شرکت های آسانسور به این صورت عمل می کنند که تجهیزات آسانسور هیدرولیک را به محل نصب اعزام کرده و سپس در آنجا مونتاژ می کنند  قبل از خرید آسانسور، درباره تمام این مراحل با تکنسین ها و شرکت آسانسور صحبت کنید.


مرحله سوم: ایمن سازی کابین آسانسور

یکی دیگر از مهمترین مراحل نصب آسانسور هیدرولیک، ایمن سازی کابین آسانسور است. پس از آنکه بالابر را نصب کردید و اتصال پمپ به جک را برقرار ساختید، زمان آن رسیده که کابین آسانسور را محکم و ایمن کنید. در ادامه برای تامین منبع برق باید کابل کشی درست انجام شود.


سپس مطمئن شوید که روغن هیدرولیکی به مخزن مخصوص اضافه شده و لوله کشی های مناسب برای انتقال این روغن بین جک آسانسور و اجزای برقی انجام گرفته است. برای ایمن تر بودن تمام مراحل نصب آسانسور هیدرولیک، بهتر است درب ورود و خروج آسانسور، تهویه آسانسور، چراغ های اضطراری، خطوط ارتباط فوری، تلفن اضطراری و سیستم ‌های حسگرهای دود در پایان کار به خوبی چک و کنترل شود. پس از انجام مراحل فوق، آسانسور هیدرولیک در ساختمان مسکونی و تجاری آماده راه ‌اندازی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد