آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

مراحل بازسازی کابین آسانسور

بازسازی کابین آسانسور استیل

پیش از انجام هر کاری، افراد متخصص کابین آسانسور را با دقت بررسی می کنند و قسمت های فرسوده که تعویض آنها ضرورت دارد را انتخاب می کنند. پس از آن، به سراغ اسکلت کابین می روند و در صورت لزوم و ایجاد شکستگی ها، اسکلت را جوشکاری می کنند تا کابین آسانسور محکم تر و در برابر ضربات استوار تر شود. جوشکاری اسکلت کابین، سبب می شود تا آسانسور در حین حرکت صدای اضافه تولید نکند و در هنگام حوادث، مقاومت بسیار زیاد تری داشته باشد.

در مرحله دوم بازسازی کابین آسانسور، متخصصان قطعات جانبی و مصرفی کابین را تعویض می نمایند. کفشک ها و لاستیک های ضربه گیر در حرکت آسانسور نقش بسزایی دارند و می توانند در کاهش صدا بسیار کمک کنند. به همین دلیل متخصصان، این قطعات را تعویض می نمایند و از بهترین متریال استفاده می کنند تا طول عمر کابین افزایش یابد. پس از تعویض قطعات مصرفی، با استفاده از روغن، سطوح لغزنده و دارای اصطکاک کابین را روانکاری می کنند تا آسانسور نرم و روان تر حرکت کند و طول عمر قطعات آن افزایش یابد.

در مرحله سوم بازسازی کابین آسانسور، متخصصان به سراغ درب های کابین می روند. درب ها، نقش بسزایی در کابین دارند و اگر به خوبی کار نکنند، ممکن است مشکلات و حوادث نا خوشایندی پیش آید. به همین دلیل متخصصان با استفاده از مشاهده و تجربه ، تنضیمات درب آسانسور را انجام میدهند و در صورت لزوم برای تعویض قطعات معیوب  یا فرسوده اقدام می نمایند. در بسیاری از آسانسور های قدیمی، چشو الکترونیک برای درب های تمام اتوماتیک نصب نشده است و متخصصان برای بهبود کیفیت کار، برای درهای تمام اتوماتیک چشم الکترونیک نصب می نمایند تا ایمنی آسانسور افزایش یابد.

در مرحله چهارم بازسازی کابین آسانسور، متخصصان، تمامی اجزای الکتریکی از جمله پنل فرمان کابین را بازرسی می کنند و کلید ها را یک به یک تست می کنند تا از سلامت و عملکرد قابل قبول آن ها اطمینان حاصل کنند. می توان با جرات گفت که مهم ترین بخش کابین آسانسور، اجزای الکتریکی درون آن است و به همین دلیل، متخصصان در هنگام بازسازی تمامی قطعات الکتریکی کوچک و غیر قابل تعمیر را تعویض می نمایند و از جدید ترین مدل آن ها استفاده می کنند.

در مرحله آخر بازسازی کابین آسانسور، متخصصان ظاهر کابین آسانسور را زیبا می کنند. آن ها، با استفاده از دیواره های استیلی و چوبی، داخل کابین را تزئین می کنند و از کفپوش های جدید با قیمتی مناسب استفاده می نمایند تا داخل کابین آسانسور، همانند یک آسانسور نو شود.

https://fpflift.com/%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد