آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

مزایای موتور آسانسور الکو

قیمت موتور آسانسور بهران

موتور های آسانسور الکو، دارای مزایای بسیار زیادی هستند و این امر سبب شده است تا بسیاری از افراد طرفدار این نوع موتور آسانسور شوند. زمانی که به مشاوران ساخت و اجرای آسانسور مراجعه می کنید، اکثر آن ها به شما پیشنهاد می کنند که از قطعات و اجزای آسانسوری الکو استفاده نمایید. استفاده از موتور و دیگر اجزای آسانسور الکو، سبب می شود تا دیگر نیازی به تعمیرات پی در پی نداشته باشید و بتوانید مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایید.

یکی از مهم ترین مزایای موتور های آسانسور الکو، وجود سیستم های خنک کننده می باشد؛ وجود سیستم های خنک کننده در موتور الکو، سبب شده است تا دمای آن در حین کار بیش از حد مجاز بالا نرود. علاوه بر آن، وجود سیستم خنک کننده سبب می شود تا موتور آسانسور در حین کار عملکرد بهتری داشته باشد و بتواند مدت زمان طولانی تری کار کند. 

یکی دیگر از مزایای موتور های آسانسور الکو، وجود بلبرینگ در آن می باشد. در برخی از موتور های آسانسور به دلیل کاهش هزینه، بجای بلبرینگ از یاتاقان استفاده می نمایند. یاتاقان ها می بایست زود به زود روغن کاری شوند و نمی توانند همانند بلبرینگ روان عمل کنند. به همین دلیل، شرکت الکو برای موتور های آسانسور خود، از بلبرینگ استفاده نموده است. اگر به دنبال یک آسانسور بسیار خوب و مرغوب هستید و می خواهید از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار باشد، بهترین گزینه موتور برای شما موتور آسانسور الکو می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد