آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت آسانسور دو نفره

در این مطلب کوتاه، قصد داریم تا درباره عوامل تاثیرگذار بر قیمت آسانسور دو نفره صحبت کنیم. همه می دانیم که آسانسور، دستگاهی مدرن است که برای جا بجایی راحت بین طبقات ساختمان ها استفاده می شود. آسانسورها مدل های مختلفی دارند و هرکدام نیز با توجه به مدل خود، قیمت متفاوتی خواهند داشت. آسانسورها یا همان بالابرها، بالا و پایین رفتن از طبقات را برای ما راحت تر کرده اند و با توجه به ظرفیت، می توانند به انواع دو نفره، چهار نفره، شش نفره و غیره، تقسیم شوند. 


آسانسورهای دو نفره از تنوع بالایی برخوردارند. مثلاً آسانسور دو نفره گرد، آسانسور دو نفره مدل مربعی که با توجه به نوع هر کدام، قیمت آن نیز متفاوت است. عواملی همچون جنس، ارتفاع، نوع مدل آسانسور، ابعاد، قطعات آسانسور، ظرفیت آسانسور و عمر ساختمان، مواردی هستند که در قیمت آسانسور دو نفره می توانند تاثیر گذار باشند.


ابعاد آسانسور خانگی دو نفره نسبت به دیگر آسانسورهای دیگر کوچک تر است؛ تا حدی که برای نصب این آسانسورها فقط به 0.66 متر مربع فضا احتیاج دارید. این آسانسورها بهترین انتخاب برای ساختمان های 2 تا 4 طبقه هستند. آسانسورهای دو نفره معمولا می توانند تا 204 کیلوگرم معادل اندازه دو نفر بزرگسال را حمل کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد