آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

موتور آسانسور بهران

موتور آسانسور زیلابگ

یکی از معدود مشکلاتی که اغلب افراد با آن مواجه می شوند، خرابی اجزا آسانسور، به ویژه موتور آن است. موتور های بدون اصالت، که وارد کشور می شوند از کیفیت پایینی برخوردار هستند و دارای طول عمر کمی می باشند. اما هیچ جای نگرانی نیست چرا که در کشور، تعداد بسیار زیادی تولید کننده موتور آسانسور وجود دارد. یکی از بهترین کارخانجات تولید کننده اجزای آسانسور، شرکت بهران می باشد.

شرکت بهران، یکی از معدود شرکت هایی در کشور است، که تولید قطعات و اجزای آسانسور به ویژه موتور آن را بر عهده دارد. شرکت بهران، با چندین سال سابقه درخشان، توانسته است استاندارد های جهانی را دریافت نموده و بهترین موتور های آسانسور را تولید نماید.


مشخصات موتور آسانسور بهران

موتور های آسانسور بهران، دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام مناسب یک نوع آسانسور می باشند. به طور کلی، موتور های آسانسور بهران از 5500 تا 13200 وات، تولید شده است که قادر هستند ظرفیت 5 تا 13 نفر را به راحتی از طبقه ای به طبقه دیگر ببرند. یکی از پرفروش ترین موتور های آسانسور بهران، موتور 6600 وات شش نفره است که در اکثر آسانسور های ساختمانی به کار می رود و دارای قدرت بسیار زیادی می باشد.

موتور آسانسور بهران، ساخته شده از بهترین متریال موجود در بازار است . این امر سبب شده است تا این موتور، از طول عمر بسیار بالایی برخوردار باشد. علاوه بر آن، می توان از موتور بهران به دلیل دارا بودن قابلیت های زیاد، برای انواع آسانسور استفاده نمود. جالب است بدانید که موتور آسانسور بهران، دارای سیستم خنک کننده فن مجزا می باشد که سبب می شود دمای موتور در حین کار طولانی مدت بیش از حد مجاز بالا نرود و دستگاه دچار آسیب نشود. این امر سبب می شود تا موتور آسانسور بهران، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد