آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آسانسور خانگی پنج طبقه

قیمت آسانسور 4 نفره

عواملی همچون قطعات و تعداد طبقات بر روی قیمت آسانسور تاثیر مستقیمی دارند. متریال های آسانسور ها به سه دسته درجه یک، درجه دو و درجه سه تقسیم بندی می شوند که بسیاری از افراد برای آن که هم قیمت مناسبی بپردازند و هم کالای مرغوبی دریافت کنند از متریال های درجه دو استفاده می نمایند. علاوه بر آن برند قطعات آسانسور بر روی قیمت آن نقش بسزایی دارد ولی خوشبختانه کشور ما دست به تولید قطعات آسانسور مرغوب با قیمتی مناسب زده است که سبب شده تا قیمت آسانسور کاهش یابد.

دستمزد نصب آسانسور می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت آسانسور خانگی پنج طبقه، داشته باشد. در سال جاری، با توجه به افزایش حقوق پایه اداره کار دستمزد های نصب و راه اندازی آسانسور نیز افزایش یافته است. البته شرکت های بزرگ و رسمی آسانسوری سعی می کنند قیمت ها را برای مشتریان کاهش دهند تا رضایت آن ها را جلب نمایند.

نوع آسانسور نیز بر روی قیمت تاثیر بسیار زیادی دارد که می تواند بخش بسیار بزرگی از هزینه ها را در بر بگیرد. آسانسور ها به دو نوع هیدرولیکی و کششی تقسیم می شوند. به عنوان مثال اگر از آسانسور های هیدرولیکی با قطعات اروپایی  استفاده نمایید می بایست هزینه بیشتری را بپردازید.

همانطور که می دانید، قیمت آسانسور خانگی 5 طبقه متغیر است و نمی توان آن را مستقیم در اختیار خریدار قرار داد. ولی برای این که هزینه آسانسور مناسب تر شود، می توانید به شرکت های اصلی و بزرگ آسانسوری مراجعه نمایید و تفاوت قیمت ها را احساس نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد