آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

انواع برندهای موتور آسانسور ترکیه ای

  • موتور آسانسور ساخت ترکیه، برند آرکل

اولین نمونه از موتورهای ترکیه ای برای انواع آسانسور که در این جا معرفی می کنیم، برند آرکل است. این موتور با فناوری گیرلس ساخته شده، ایمنی بالایی دارد، تمامی تجهیزات آن با متریال باکیفیت تولید شده اند. قیمت این موتور ترکیه ای نسبت به همتای ایتالیایی خود، ارزان و اقتصادی تر است.


  • موتور ترکیه ای برای آسانسور، برند آکیش

موتور آسانسور ترکیه ای برند آکیش یکی از بهترین مدل ها است تا بتوانید نیازهای متفاوت نصب آسانسور در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری را برآورده سازید. این موتورها در دو مدل گیربکسی و گیرلس تولید می شوند، باکیفیت هستند و با راندمان بالا کار می کنند. مشخصات فنی انواع موتور آسانسور آکیش، متنوع است و می تواند دست پیمانکاران را برای خرید، بازتر بگذارد. با توجه به مدلی که انتخاب می کنید، قیمت موتور آسانسور می تواند متفاوت باشد.


  • موتور آسانسور ترکیه ای، برند ایکِر (Eker)

برند ایکر، یکی دیگر از موتورهای خوب برای آسانسور است که می توانید برای سرویس های خود انتخاب کنید. این برند ترکیه ای هم به صورت گیربکسی و هم گیرلسی طراحی شده است. مدل های متنوع این موتورها با توان های متفاوت کار می کند و برای انواع آسانسور 4 نفره، آسانسور 6 نفره، آسانسور 8 نفره و ... مناسب است. حتی می توانید این موتور را از مدل های گیرلس برای آسانسورهایی با ظرفیت بیشتر از 10 نفر هم استفاده کنید.


  • موتور آسانسور ترکیه ای، برند یوکل (yucel)

برند یوکل، یکی دیگر از بهترین مدل های موتور آسانسور ترک است. استانداردهای بین المللی برای طراحی و تولید این موتور به کار گرفته می شود تا کیفیت و ایمنی و راندمان را بالاتر ببرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد