آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آموزش نصب آسانسور هیدرولیک

نصب آسانسور هیدرولیک در تهران

نصب آسانسور هیدرولیک در ساختمان، شرایط ایمن تری را برای آسانسورهای خانگی و تجاری فراهم می‌ کند. آسانسورهای هیدرولیک، با جک مستقیم از زیر یا بقل ، ایمن ترین تجهیزات هستند، بنابراین می توان در مواقع اضطراری مانند آتش‌سوزی و زمین لرزه به آنها اطمینان کرد. اگرچه طبق استانداردهای ساختمان، استفاده از آسانسورها در اینگونه موارد بحرانی پیشنهاد نمی‌شود. نکات کوچک و بزرگی برای نصب انواع آسانسور هیدرولیک وجود دارد که باید به آن پرداخته شود.


به طور کلی، نصب آسانسور هیدرولیک در ساختمان شامل در نظر گرفتن یک قسمت مجزا در خانه مسکونی یا ساختمان تجاری است. عمدتاً آسانسورهای هیدرولیکی برای نصب در فضای داخلی طراحی شده اند، اما این تجهیزات قابلیت این را دارند که در فضای بیرون خانه هم نصب شوند. برای نصب آسانسورهای هیدرولیکی باید سیم کشی مناسب آسانسور اجرا شود و چاهک مناسب حفر گردد. ایمن سازی کف چاهک و دیواره های آن از اصول استاندارد آسانسور است.


استاندارد جهانی نصب آسانسور،در امریکاازطریق استاندارد ASME A17.1 و در اروپا EN81 معرفی می ‌شود، اما منابع استاندارد در هر کشور می ‌توانند تفاوت‌ هایی داشته باشند.درایران این استاندارد 2-6303 است. آسانسورهای هیدرولیکی نیاز به سیم کشی و کابل کشی برق و روشنایی دارند و خط تلفن اضطراری هم باید برای آنها اجرا شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد