آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

بازرسی سرویس و تعمیرات آسانسور چگونه انجام می شود؟

دستور العمل جامع نگهداری آسانسور

ارتباط با مستاجراین : به مستاجران اطلاع دهید که تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده در حال انجام است ، تا آن ها از علائم و تذکرات پیروی کنند. از رفت و آمد زیاد خودداری کنید و همیشه مطمئن شوید که آسانسور یا پله جایگزین در دسترس است. در تمام طبقات کلیدی که آسانسور در آن متوقف می شود ، تابلو راهنما قرار دهید.

انجام بازرسی : انجام ممیزی تجهیزات آسانسور به تعیین وضعیت تجهیزات ، انواع تعمیرات لازم و سایر خدمات مورد نیاز کمک می کند. برای اطمینان از ایمنی آسانسور ، قسمت های زیر را بررسی کنید :

داخل کابین : وضعیت علائم و نشانه های عملکرد دستگاه ، عملکرد دکمه ها، تهویه ، روشنایی ، نیروی درب کابین هنگام باز و بسته شدن را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که دستگاه های اضطراری در دسترس هستند و در شرایط کار خوب قرار دارند.

قسمت بالای کابین : بررسی کنید که آیا کابل های مسافرتی و بالابرها عملکردی دارند و به درستی تنظیم شده اند. روغن کاری مناسب برای ریل ها ، طناب های گاورنر ، وسایل تعلیق ، زنجیرها و غیره را اعمال کنید.

بازرسی اتاق ماشین : ارزیابی شرایط تجهیزات در اتاق ماشین بسیار مهم است. روغنکاری مورد نیاز را برای وسایل تعلیق ، چرخ دنده ها، یاطاقان و سایر تجهیزات مکانیکی که نیاز به روانکاری دارند ، تامین کنید.

تهیه گزارش : یک گزارش جامع از بازرسی شامل عکس های هر گونه نقص تجهیزات و شرح هر گونه مشکل عملیاتی را تکمیل کنید. گزارشات مستند برای رعایت مقررات ، الزامات ایمنی آتش سوزی و گزارش های نگهداری مورد نیاز است. 

منبع: آسانسور فعال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد