آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

نصب آسانسور چه هزینه ای دارد؟

آموزش نصب کامل آسانسور

قیمت خرید آسانسور و دریافت خدمات نصب و راه اندازی، بر اساس مدل آسانسور و تجهیزات آن تعریف می شود. عوامل دیگری از جمله تغییرات قیمت مواد اولیه در تولید آسانسور، دستمزدهای تکنسین ها، در قیمت نصب و راه اندازی این تجهیزات مهم تأثیر دارند. این هزینه ها به نوع نصب و آماده سازی، فونداسیون یا حفر چاه آسانسور، سازه گذاری و رعایت استانداردها و کارهای دیگر، محاسبه می شود. بسته به اندازه کابین آسانسور، شاید لازم باشد طراحی اختصاصی برای مسیر حرکت کابل ها و ریل ها در نظر گرفته شود. خرید متریال اضافه تر، هزینه هایی برای پروژه ایجاد می کند.


هنگام ثبت سفارش خدمات نصب آسانسور از یک شرکت معتبر، حواستان باشد که در قرارداد خود به جزئیاتی که برایتان درج می شود دقت کنید. در این قرارداد نصب آسانسور باید همه نکات ریز و درشت ثبت شود. الزامات نصب، تجهیزات جانبی، تعداد نفراتی که در نصب دخالت دارد، مراحل نصب و بازرسی و راه اندازی، هزینه ها در هر مرحله، همه و همه باید در فهرست قرارداد نوشته شود. در پایان، شرکت آسانسور، یک جمع بندی از قیمت خدمات نصب آسانسور به مشتری یا همان کارفرمای خود ارائه می دهد. خدماتی از جمله بازرسی سالانه و دوره ای، گارانتی تجهیزات آسانسور، معمولاً رایگان هستند و بر طبق استراتژی های شرکت آسانسور تعریف می شوند.


شما هم می توانید با اطمینان خاطر، این مراحل را توسط شرکت ما پشت سر بگذارید. ما بهترین تیم حرفه ای را در اختیار داریم که می توانند از اولین تا آخرین مرحله، پروژه نصب آسانسور در ساختمان شما را بر عهده بگیرند. ما مرکز معتبر فروش پک کامل آسانسور برای انواع ساختمان ها هستیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد