آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

رسم نقشه کابین آسانسور 1403

طراحی نقشه کابین آسانسور

پیش از انجام هر کاری، مهندسان ابعاد دقیق چاه آسانسور و چاهک را در نظر می گیرند تا بتوانند کابین را متناسب با ابعاد آن طراحی نمایند. برای طراحی اسکلت و چهار چوب کابین، می بایست تمامی اندازه ها دارای دقت میلی متری باشند تا کابین آسانسور به بهترین شکل ممکن طراحی شود. اندازه گیری و رسم ابعاد چاه آسانسور و چاهک، با استفاده از متر های لیزری انجام می شود و پس از دریافت ابعاد و اندازه ها، اعداد بدست آمده را در نرم افزار های مهندسی قرار می دهند.

در مرحله دوم رسم نقشه کابین آسانسور، مهندسان پس از اندازه گیری و طراحی اسکلت آسانسور طول کابل و اجزای متصل به آسانسور را انتخاب و طراحی می کنند. مهندسان و کارشناسان، می بایست با در نظر گرفتن نکاتی همچون تعداد طبقات، ظرفیت کابین و قدرت موتور آسانسور را سنجش کنند و با استفاده از اطلاعات بدست آمده، اجزای متصل به کابین را خریداری نمایند و آن ها را نصب نمایند.

در مرحله آخر رسم نقشه کابین آسانسور، مهندسان با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان داخل کابین و تزئینات را طراحی می نمایند و با در نظر گرفتن هزینه مشتری و نوع متریال، قطعات داخلی و تزئینی آسانسور را خریداری و نصب می نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد