آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

آسانسور فعال

فروش، تعمیر و نصب آسانسور

زمان مناسب تعمیر آسانسور

همانطور که می دانید، آسانسور برای بهتر کار کردن و طولانی بودن عمر کارکرد، نیاز به سرویس های دوره ای دارد. سرویس های دوره ای آسانسور می بایست طبق موعد انجام گردد تا مشکلات کوچک و قابل حل با هزینه های کم، برطرف شود. سرویس های دوره ای می بایست حداقل ماهی یک بار و حداکثر دوماه یک بار انجام شود. پس از انجام سرویس های دوره ای، مسافران می توانند برای اطمینان حاصل کردن از امنیت آسانسور، کد 8 الی 10 رقمی که بر روی دیواره حک شده است را به پیامک درج شده ارسال نمایید تا بتوانید از ایمنی و امنیت و سلامتی آسانسور اطمینان حاصل کنید.


در برخی از مواقع، ممکن است صدا های غیر عادی درون آسانسور به گوش شما برسد که سبب ترس شما شود. منشاء این صدا می تواند از اجزای آسانسور از جمله کابل های بالابر، بلبرینگ های موتور، گاورنر و حتی فن تهویه هوا باشد. در این زمان می بایست حتما با متخصصان تماس گرفته شود تا آن ها در اسرع وقت، پیگیر تعمیر آسانسور شما شوند.


ممکن است تا بحال با تاخیر آسانسور مواجه شده باشید؛ دیر باز شدن درب ها، تاخیر در بالا و پایین رفتن و تاخیر در پنل کلید فرمان می تواند جزو تاخیر های آسانسور محسوب گردد. این تاخیرات، نتیجه خوب کارنکردن برخی از اجزا بخصوص سنسور ها و قطعات الکتریکی می باشد. اگر در اسرع وقت، برای تعمیر و تعویض آن ها اقدام نگردد، سبب می شود تا در حین حرکت ناگهان آسانسور از کار بیوفتد و شما برای مدتی در آسانسور محبوس بشوید. پیشنهاد می شود با مشاهده کردن کوچک ترین تاخیر، حتما کار را به دست متخصصان بسپارید تا دچار مشکل نشوید.


در بسیاری از مواقع، ممکن است مشاهده کرده باشید که آسانسور با سرعت بسیار کمی حرکت می کند و حتی برخی از مواقع توقف می کند. این امر می توان شروع یک مشکل بسیار بزرگ را در بر داشته باشد و آسیب های بسیار زیادی به اجزای آسانسور برساند که تعمیر کردن آن ها، با پرداخت هزینه های بسیار بالایی مواجه است. کند شدن سرعت آسانسور می تواند در اثر خوب کار نکردن گاورنر یا فرسایش موتور و گیربکس باشد. در این زمان می بایست با متخصصان تماس بگیرید تا آن ها برای بازدید و عیب یابی آسانسور نزد شما آیند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد